Operations & Business Support Specialist
Menej ako týždeň
ENEF Consulting, s.r.o.
Kapucínska, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 400 € hrubého
Možnosť dohody ohľadom výšky mzdy na základe odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Finančný analytik, Office manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Operations & Business Support Specialist.
Si organizačne zdatný/á, máš rád/a rozmanitosť úloh a nebojíš sa čísel ani komunikácie? U nás budeš mať príležitosť spojiť administratívnu podporu, reporting, účtovníctvo aj prácu s modernými online nástrojmi. Staneš sa dôležitou oporou manažmentu, klientov aj tímu – každý deň trochu iný, nikdy nudný. A aké úlohy ťa čakajú?
Administratívna a organizačná podpora
- Podpora manažmentu
- Komunikácia s dodávateľmi
- Komunikácia s klientami, vyhľadávanie informácií (služba „life management“)
- Iné admin práce podľa potreby
Reporting
- Zber rôznych dát, upload do systémov (Atomic, SalesForce, iné klientske systémy)
- Analýzy
- Výstupy, kontrola
Účtovníctvo
- Vystavovanie/evidencia/kontrola faktúr
- Analýza dát (utilizácia, náklady/výnosy)
- Spolupráca pri mesačných a ročných uzávierkových operáciách
Správa komunikačných a rezervačných platforiem
- Plánovanie služieb telefonickej linky
- Správa rezervačných platforiem (Connectedcallendars, Bookings) a ich rôznych funkcionalít
- CloudTalk – nastavovanie, kontrola, reporting
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Zaujímavá práca z oblasti psychologického prostredia v kombinácii s medzinárodnými korporátnymi spoločnosťami
- Rôznorodá pracovná náplň, ktorá ti umožní rozšíriť si skúsenosti
- Stabilná práca v menšom, neformálnom kolektíve
- Flexibilita
Informácie o výberovom konaní:
Výberový proces prebieha v dvoch kolách:
1. Online stretnutie s HR manažérkou
2. Osobný rozhovor s konateľkou spoločnosti
Ďakujeme za zaslanie životopisu – tešíme sa na stretnutie!
Požiadavky na zamestnanca:
- Technicky zdatný človek (schopnosť rýchlo sa zorientovať v rôznych organizačných a rezervačných platformách)
- Ovládanie MS Office (najmä Excel, kontingenčné tabuľky)
- Dobré komunikačné zručnosti, empatia
- Diskrétnosť: chápanie a dodržiavanie mlčanlivosti v rámci klientskych záležitostí
- Dobré organizačné a time-management schopnosti, zmysel pre detail
- Samostatnosť, proaktivita, chuť učiť sa
- Základná znalosť účtovníctva
- Skúsenosť s podobnou pozíciou – výhodou
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.