banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Operations & Business Support Specialist

Menej ako týždeň

ENEF Consulting, s.r.o.

Kapucínska, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 400 € hrubého

Možnosť dohody ohľadom výšky mzdy na základe odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Finančný analytik, Office manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Operations & Business Support Specialist.

Si organizačne zdatný/á, máš rád/a rozmanitosť úloh a nebojíš sa čísel ani komunikácie? U nás budeš mať príležitosť spojiť administratívnu podporu, reporting, účtovníctvo aj prácu s modernými online nástrojmi. Staneš sa dôležitou oporou manažmentu, klientov aj tímu – každý deň trochu iný, nikdy nudný. A aké úlohy ťa čakajú? 

Administratívna a organizačná podpora

  • Podpora manažmentu 
  • Komunikácia s dodávateľmi
  • Komunikácia s klientami, vyhľadávanie informácií (služba „life management“)
  • Iné admin práce podľa potreby

Reporting

  • ​Zber rôznych dát, upload do systémov (Atomic, SalesForce, iné klientske systémy)
  • Analýzy 
  • Výstupy, kontrola

Účtovníctvo

  • Vystavovanie/evidencia/kontrola faktúr
  • Analýza dát (utilizácia, náklady/výnosy)
  • Spolupráca pri mesačných a ročných uzávierkových operáciách

​Správa komunikačných a rezervačných platforiem​

  • Plánovanie služieb telefonickej linky
  • Správa rezervačných platforiem (Connectedcallendars, Bookings) a ich rôznych funkcionalít
  • ​CloudTalk – nastavovanie, kontrola, reporting

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Zaujímavá práca z oblasti psychologického prostredia v kombinácii s medzinárodnými korporátnymi spoločnosťami
  • Rôznorodá pracovná náplň, ktorá ti umožní rozšíriť si skúsenosti
  • Stabilná práca v menšom, neformálnom kolektíve
  • Flexibilita

Informácie o výberovom konaní:
Výberový proces prebieha v dvoch kolách:
1. Online stretnutie s HR manažérkou
2. Osobný rozhovor s konateľkou spoločnosti
Ďakujeme za zaslanie životopisu – tešíme sa na stretnutie!

Požiadavky na zamestnanca:

  • Technicky zdatný človek (schopnosť rýchlo sa zorientovať v rôznych organizačných a rezervačných platformách)
  • Ovládanie MS Office (najmä Excel, kontingenčné tabuľky)
  • Dobré komunikačné zručnosti, empatia 
  • Diskrétnosť: chápanie a dodržiavanie mlčanlivosti v rámci klientskych záležitostí
  • Dobré organizačné a time-management schopnosti, zmysel pre detail
  • Samostatnosť, proaktivita, chuť učiť sa 
  • Základná znalosť účtovníctva
  • Skúsenosť s podobnou pozíciou – výhodou

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.