banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Referent / referentka logistiky a zákazníckeho servisu

Menej ako 2 týždne

MediaTech Central Europe, a.s.

Drieňová 34, 821 02 Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 500 € hrubého

od 1500 EUR mesačne ( závisí od skúseností a odbornosti)

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • zabezpečuje kompletnú logistiku tovaru 
  • objednáva prepravné služby pri vývoze a dovoze tovaru
  • zabezpečuje nákup tovaru od zahraničných a tuzemských dodávateľov
  • komunikuje so zahraničnými dodávateľmi
  • vybavuje došlé objednávky a komunikuje so zákazníkmi
  • zabezpečuje aktuálnosť databázy zákazníkov
  • zodpovedá za vedenie pridelenej agendy
  • zabezpečuje vykonanie ďalších úloh určených nadriadeným pracovníkom 

Pracovná doba pre pozíciu:

  • Pracovná doba pre danú pozíciu je 8 hodín denne, 5 dní v týždni.
  • Pracovná doba je od 8:00 do 16.30 a môže byť aj po dohode po 16.30 hod., ak je potrebné pre splnenie stanovených úloh.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Výhoda zázemia stabilnej spoločnosti pôsobiacej na celosvetovom trhu
  • Príjemné prostredie a možnosť práce v tíme.
  • Príspevok na stravu a nápoje zdarma priamo vo firme
  • Teambuildingové aktivity pre zlepšenie tímovej spolupráce
  • Možnosť rozvíjať sa v profesionálnom prostredí

Informácie o výberovom konaní:
Spoločnosť MediaTech Central Europe je popredným systémovým integrátorom audiovizuálnych technológií svetových výrobcov.
Ponúkame Vám prácu v stále rastúcej spoločnosti a Vy sa môžete stať súčasťou nášho tímu.
Pošlite nám svoju žiadosť s profesným životopisom a fotografiou.

Pripojte Váš súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona o ochrane údajov.

Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí v najväčšej miere spĺňajú naše kritériá.
Ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Aktívna znalosť anglického jazyka slovom a písmom
  • Samostatnosť a dôslednosť pri plnení úloh
  • Praktické skúsenosti s komunikáciou (písomná, ústna) so zákazníkmi
  • Skúsenosti na podobnej pozícii
  • Schopnosť stanoviť si priority a riešiť viacero úloh naraz
  • Flexibilita pri plnení pracovných úloh​

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.