banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administrátor pre ČSOB Poisťovňu Bratislava (M/Ž)

Menej ako 2 týždne

ČSOB Finančná skupina

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 150 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Poisťovníctvo, Bankovníctvo, Poisťovací poradca, Back office špecialista


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Na oddelenie Divízie klientskych služieb hľadáme novú posilu na pozíciu – Administrátor poistných zmlúv životného poistenia. Staňte sa súčasťou nášho tímu.

Hľadáme človeka, ktorého prednosťou je presnosť a spoľahlivosť, s pozitívnym a proaktívnym prístupom k zvereným úlohám a ochotou učiť sa a rozširovať svoje znalosti.

 

Čo bude náplňou Vašej práce?

  • Aktivity súvisiace so správou poistných zmlúv:
    • komplexné spracovanie a správa poistných zmlúv životného poistenia,
    • spracovanie žiadostí klientov v informačných systémoch poisťovne týkajúce sa poistných zmlúv,
    • vybavovanie emailovej korešpondencie s požiadavkami a otázkami klientov (nie priama komunikácia s klientom, len písomná)
    • participácia na riešení zverených úloh a projektoch útvaru

 

Vaša pracovná doba bude pohyblivá (s pevnou dobou medzi 9:00-15:00) s možnosťou práce z domu. Pozícia je vhodná aj pre absolventov.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Základná mesačná mzda sa pohybuje od 1150 EUR. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, odborných znalostí a seniority v oblasti správy.

Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:

Pracovné benefity:

  • Vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produktoch ČSOB Finančnej skupiny
  • Ak si prispievate na DDS, prispejeme Vám aj my!
  • Ako jeden z mála zamestnávateľov Vám prispejeme na životné poistenie
  • Užite si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka
  • 9 dní v mesiaci možnosť práce z domu pri vybraných pozíciách
  • Môžete sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus!
  • K dispozícii Vám bude do budúcna aj kariérny kouč, ktorý Vám pomôže so smerovaním Vašej kariéry u nás
  • Pre najmenších členov Vašej rodiny máme k dispozícii detský kútik

Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom:

  • MultiSport kartu
  • Dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum)
  • Možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove
  • Zaujímavé prednášky na rôzne témy (od bankových trendov, po oblasti zdravia a zdravého životného štýlu)

Ďalšie benefity Vám radi predstavíme na osobnom stretnutí.

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na tlačidlo "Poslať životopis", vyplňte svoje osobné údaje a pripojte životopis.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Dosiahli ste stredoškolské vzdelanie s maturitou
  • Máte pokročilé znalosti práce s balíkom MS Office (Word, Excel)
  • Ste ochotný sa učiť nové veci a máte pozitívny prístup k zmenám
  • Zvládnete administratívnu prácu zameranú na detail
  • Ste samostatný, zodpovedný a spoľahlivý
  • Máte dobré komunikačné zručnosti a proklientskú orientáciu

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.