Administrátor pre ČSOB Poisťovňu Bratislava (M/Ž)
Menej ako 2 týždne
ČSOB Finančná skupina
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.

Plat
od 1 150 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Poisťovníctvo, Bankovníctvo, Poisťovací poradca, Back office špecialista
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Na oddelenie Divízie klientskych služieb hľadáme novú posilu na pozíciu – Administrátor poistných zmlúv životného poistenia. Staňte sa súčasťou nášho tímu.
Hľadáme človeka, ktorého prednosťou je presnosť a spoľahlivosť, s pozitívnym a proaktívnym prístupom k zvereným úlohám a ochotou učiť sa a rozširovať svoje znalosti.
Čo bude náplňou Vašej práce?
- Aktivity súvisiace so správou poistných zmlúv:
- komplexné spracovanie a správa poistných zmlúv životného poistenia,
- spracovanie žiadostí klientov v informačných systémoch poisťovne týkajúce sa poistných zmlúv,
- vybavovanie emailovej korešpondencie s požiadavkami a otázkami klientov (nie priama komunikácia s klientom, len písomná)
- participácia na riešení zverených úloh a projektoch útvaru
Vaša pracovná doba bude pohyblivá (s pevnou dobou medzi 9:00-15:00) s možnosťou práce z domu. Pozícia je vhodná aj pre absolventov.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Základná mesačná mzda sa pohybuje od 1150 EUR. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, odborných znalostí a seniority v oblasti správy.
Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:
Pracovné benefity:
- Vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produktoch ČSOB Finančnej skupiny
- Ak si prispievate na DDS, prispejeme Vám aj my!
- Ako jeden z mála zamestnávateľov Vám prispejeme na životné poistenie
- Užite si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka
- 9 dní v mesiaci možnosť práce z domu pri vybraných pozíciách
- Môžete sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus!
- K dispozícii Vám bude do budúcna aj kariérny kouč, ktorý Vám pomôže so smerovaním Vašej kariéry u nás
- Pre najmenších členov Vašej rodiny máme k dispozícii detský kútik
Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom:
- MultiSport kartu
- Dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum)
- Možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove
- Zaujímavé prednášky na rôzne témy (od bankových trendov, po oblasti zdravia a zdravého životného štýlu)
Ďalšie benefity Vám radi predstavíme na osobnom stretnutí.
V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na tlačidlo "Poslať životopis", vyplňte svoje osobné údaje a pripojte životopis.
Požiadavky na zamestnanca:
- Dosiahli ste stredoškolské vzdelanie s maturitou
- Máte pokročilé znalosti práce s balíkom MS Office (Word, Excel)
- Ste ochotný sa učiť nové veci a máte pozitívny prístup k zmenám
- Zvládnete administratívnu prácu zameranú na detail
- Ste samostatný, zodpovedný a spoľahlivý
- Máte dobré komunikačné zručnosti a proklientskú orientáciu
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.