Staňte sa Office & Accommodation Coordinatorom a píšte s nami úspešný príbeh rodinnej firmy
Stále hľadajú
H&O Group I s.r.o.
Modra, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 500 € hrubého
k platu sa pridáva variabilná zložka hodnotená na mesačnej báze
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá), Nemčina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka, Koordinátor EÚ projektov
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hlavné zodpovednosti
- Vyhľadávanie vhodných možností ubytovania v blízkosti projektov s ohľadom na dostupnosť, cenu, kvalitu a bezpečnosť zamestnancov
- Komunikácia s poskytovateľmi ubytovania, dohadovanie podmienok a realizácia rezervácií.
- Overenie/Kontrola ubytovania pred príchodom tímu (kontrola hygieny, parkovania, internetového pripojenia, celkovej pripravenosti).
- Riešenie prípadných reklamácií alebo problémov počas pobytu.
- Optimalizácia nákladov na ubytovanie v súlade s projektovým rozpočtom.
- Pozícia zahŕňa služobné cesty v rámci EÚ
- Kontrola dochádzky – overovanie správnosti príchodov, odchodov, prestávok a absencií, riešenie nezrovnalostí.
- Komunikácia so zamestnancami ohľadom dochádzkových systémov, čipov, kariet a pravidiel.
Administratíva back-office podpora
- pracovanie a archivácia poštovej korešpondencie a e-mailov.
- Príprava, formátovanie a úprava dokumentov, zmlúv, protokolov a projektovej dokumentácie.
- Aktualizácia projektových smerníc a správa dát na serveri.
- Organizácia služobných ciest a koordinácia kolegov na projektoch.
- Telefonická a e-mailová komunikácia s partnermi doma aj v zahraničí (anglický/nemecký jazyk).
- Podpora obchodných aktivít – spracovanie dopytov, cenových ponúk, vyhľadávanie nových príležitostí.
- Príprava podkladov na porady, fakturáciu a reporting.
- Organizácia nákupov a spolupráca pri firemných akciách a školeniach.
- Starostlivosť o kancelárske potreby a marketingové materiály.
- Tvorba obsahu na sociálne siete (Facebook, LinkedIn) a web.
- Zavádzanie a zlepšovanie procesov v kancelárii a projektoch.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 5 dní dovolenky navyše (po ukončení skúšobnej doby)
- dochádzkový bonus (po ukončení skúšobnej doby)
- príspevok na fitness
- finančné odmeňovanie a možnosť finančného rastu
- príjemné pracovné prostredie, motivujúce pracovné podmienky
- rôznorodá práca a dlhodobá spolupráca
- príspevok na stravu
- podpora vzdelávania a špecifické školenia podľa individuálnych potrieb zamestnancov
- teambuilding
Informácie o výberovom konaní:
nástup možný ihneď
Pracovná doba od 7:30 do 16:00
Obedová prestávka od 12:00 do 12:45
Požiadavky na zamestnanca:
- Spoľahlivosť a precíznosť
- Diskrétnosť a dôvernosť
- Organizačné schopnosti
- Samostatnosť a iniciatíva
- Flexibilita
- Komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie
- Príjemné vystupovanie a profesionálny dojem
- Schopnosť pracovať pod tlakom
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.