Referent ekonomického oddelenia - hlavný rozpočtár/rozpočtár
Len pár hodín
MsÚ Kežmarok
Hlavné námestie 1, Kežmarok, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 973 € hrubého
Platové podmienky v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení, zaradenie do 7. platovej triedy, - základná zložka platu v rozsahu od 973,- eur do 1 167,50 eur v závislosti od počtu rokov započítanej praxe, - 15% príplatok za zabezpečovanie výkonu samosprávnej pôsobnosti alebo preneseného výkonu štátnej správy, - možnosť priznania osobného príplatku vo výške max. do 100 % platovej tarify najvyššieho platového stupňa platovej triedy, do ktorej bude zamestnanec zaradený.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské II. stupňa
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Účtovník, Rozpočtár/kalkulant
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
podieľanie sa na príprave pri zostavovaní rozpočtu, rozpočtových zmien, rozpočtových opatrení a ich predkladaní na schválenie
spracovanie rozpočtu v programovom vybavení informačného systému
vedenie operatívnej evidencie zmien rozpočtu
podieľanie sa na vyhodnocovaní plnenia rozpočtu a vypracovávanie správy o plnení
Informácie o výberovom konaní:
Požadované doklady:
- žiadosť o zaradenie do výberového konania;
- motivačný list;
- štruktúrovaný životopis;
- fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
- písomný súhlas uchádzača so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Predpokladaný nástup: dohodou
Záujemcovia môžu zaslať žiadosť v termíne do 30.09.2025 na adresu:
Mestský úrad Kežmarok
Hlavné námestie č.1
060 01 Kežmarok
Obálku je potrebné označiť: „NEOTVÁRAŤ“ Ponuka: referent ekonomického oddelenia – hlavný rozpočtár/rozpočtár
Požiadavky na zamestnanca:
Kvalifikačné predpoklady a požiadavky:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňaekonomického zamerania
účtovníctvo rozpočtových a príspevkových organizácií
znalosť platnej účtovnej a rozpočtovej legislatívy
ovládanie PC programov – Word, Excel, Internet – minimálne na úrovni pokročilý
prax v oblasti rozpočtovníctva a plánovania minimálne 2 roky
znalosťekonomikya účtovníctva rozpočtových a príspevkových organizácií, ovládanie programov CORA geo, RISSA, Asseco výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
zodpovednosť, komunikatívnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, rozhodnosť;
zmysel pre presnosť, poriadok a dôslednosť;
pozitívny prístup k riešeniu problémov;
strategické a koncepčné myslenie, zmysel pre detail
zodpovednosť, komunikatívnosť, spoľahlivosť, kreativita, samostatnosť v rozhodovacej činnosti, organizačné schopnosti
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.