Obchodný manažér v strojárskom priemysle
Menej ako 2 týždne
TRIGON Consulting s.r.o.
Banskobystrický kraj, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 000 € hrubého
Výsledná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta a je výsledkom vzájomnej dohody na osobnom pohovore u klienta.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Pokročilá)
Zaradené
Obchod, Manažment, Account manager, Obchodný manažér, Obchodný referent, Produktový manažér, Key account manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Pre nášho klienta hľadáme nového kolegu na pozíciu Obchodného manažéra, ktorý má skúsenosť v obrannom priemysle.
Našim klientom je unikátna strojárska spoločnosť, špecializujúca sa na výrobu obrnených vozidiel s globálnym dopytom. Spoločnosť je v rastovej fáze a ponúka perspektívne možnosti rozvoja a bohaté príležitosti pre kariérny postup, sebarealizáciu a inovácie.
Ideálny kandidát by mal mať skúsenosti s obchodom v strojárskom priemysle, výbornú znalosť anglického jazyka a ochotu príležitostne cestovať na výstavy a prezentácie.
Hlavnou úlohou na pozícii je poskytovať administratívnu podporu obchodnému riaditeľovi a vypracovávať dokumenty k zmluvnej agende. Správa administratívnej agendy v ERP systéme, sledovanie trhových trendov a konkurencie, vyhľadávanie potenciálnych obchodných partnerov sú jedny z kľúčových povinností. Okrem toho sa bude kandidát starať o aktívny zákaznícky servis, organizovať a viesť obchodné stretnutia, pripravovať prezentácie, obchodné a cenové ponuky, pričom bude zodpovedný za správnosť a kompletnosť údajov v systéme a spracovanie cenových kalkulácií.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
- vedenie administratívnej agendy v ERP systéme
- sledovanie aktuálnych trendov, konkurenčné aktivity a monitorovanie trhu
- vyhľadávanie potencionálnych obchodných partnerov
- komunikácia s existujúcimi zákazníkmi a poskytovanie aktívneho zákazníckeho servisu
- organizácia a vedenie obchodných stretnutí, príprava prezentácií, obchodné a cenové ponuky
- vykonávanie podporných marketingových aktivít
Je to výborná príležitosť pre človeka, ktorý sa cíti v obchode ako doma a chcel by pôsobiť vo výrobnej spoločnosti s veľkou perspektívou rastu na svetových trhoch.
Pre nového kolegu je pripravená dôkladná adaptácia zo strany nadradených a vedenia spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca u stabilného zamestnávateľa so zaujímavou perspektívou
- dodržiavaný fond štandardného pracovného času je súčasťou kultúry a filozofie firmy
- dlhodobá perspektíva spolupráce
- kariérny rast
- férové, priateľské prostredie
- unikátne know-how
- ponuka konkrétnych benefitov bude prezentovaná na stretnutí u klienta
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme za Váš záujem o inzerovanú pozíciu. Výberový proces pozostáva minimálne z 2 kôl, pričom 2.kolo je realizované u klienta.
Požiadavky na zamestnanca:
- skúsenosť s ERP systémom výhodou
- obchodné a prezentačné zručnosti
- proaktívny prístup k práci
- technická zdatnosť
- lojálny, diskrétny typ osobnosti
- perfektná znalosť anglického jazyka
- zameranie na proces aj na výsledky
- schopný robiť samostatné rozhodnutia, ochotný konzultovať
- prehľad o výrobných procesoch
- ochotný cestovať do rôznych krajín
- schopný a ochotný budovať pozitívne a korektné vzťahy
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.