Asistent vedúceho prevádzky
Menej ako 2 týždne
Brantner Gemer s.r.o.
Rimavská Sobota, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 000 € hrubého
v závislosti od skúseností uchádzača
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Ak máte radi nové výzvy, prácu s ľuďmi, komunikáciu a nebojíte sa nových projektov, tak sa pridajte k nám! Vašou úlohou bude:
- informuje zamestnancov o legislatívnych zmenách
- riadi činnosť zamestnancov prevádzky
- kontroluje dodržiavania BOZP, PO, prevádzkového a pracovného poriadku
- sleduje plán pravidelných, nepravidelných preventívnych prehliadok a školení
- plánuje a dohliada na všetky opravárenské činnosti vykonávané interne alebo externou spoločnosťou
- monitoruje inventár zariadení a kontroluje vykonané inšpekcie zariadení
- zastupuje vedúceho v prípade jeho neprítomnosti
- je odborne zodpovedný za evidenciu objednávok, evidenciu odpadu, spracovanie podkladov pre fakturáciu
- vykonáva spracovanie dokladov a výstupov z mostovej váhy
- objednáva prepravu na odvoz odpadu na skládku, TAP k odberateľovi
- zabezpečuje riešenie reklamácií zákazníkov
- zabezpečuje nahlásenie a doručenie podkladov k poistným udalostiam
- je odborne zodpovedný za Spracovanie hlásenia o vzniku odpadu a nakladaní s ním, vykonáva evidenciu a spracovanie podkladov na rozhodnutia pre príslušné orgány štátnej správy
- zodpovedá za spracovanie a kontrolu evidencie registratúrnych záznamov
- zisťuje a rieši problémy v prevádzke a skúma riešenia s ostatnými oddeleniami; implementuje nápravné opatrenia
- plní ďalšie úlohy pridelené priamym nadriadeným
Zamestnanecké výhody, benefity:
- stabilná práca v rastúcej nadnárodnej spoločnosti
- príjemný, mladý a dynamický kolektív
- flexibilný pracovný čas s možnosťou občasnej práce z domu
- finančný príspevok na stravovanie 5,50 € / deň
- príspevok do III. Dôchodkového piliera
- narodeninové voľno
- možnosť odborného rastu a vzdelávania
- teambuilding
- rôzne ďalšie sociálne benefity
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o inzerovanú ponuku. Vzhľadom na možný vysoký počet životopisov, si vyhradzujeme právo kontaktovať len uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Ďakujeme za pochopenie.
- Kontaktná osoba p. Loskotová: +421 902 987 669
Požiadavky na zamestnanca:
- analyzovanie a riešenie problémov
- organizovanie a plánovanie práce
- reprezentatívne vystupovanie
- schopnosť operatívne riešiť problémy
- komunikatívnosť, samostatnosť, zodpovednosť, schopnosť jednať s ľuďmi
- tvorivosť a dynamika
- znalosť v oblasti odpadov a platnej legislatívy výhodou
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.