banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistent vedúceho prevádzky

Menej ako 2 týždne

Brantner Gemer s.r.o.

Rimavská Sobota, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 000 € hrubého

v závislosti od skúseností uchádzača

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Ak máte radi nové výzvy, prácu s ľuďmi, komunikáciu a nebojíte sa nových projektov, tak sa pridajte k nám! Vašou úlohou bude:

  • informuje zamestnancov o legislatívnych zmenách
  • riadi činnosť zamestnancov prevádzky
  • kontroluje dodržiavania BOZP, PO, prevádzkového a pracovného poriadku
  • sleduje plán pravidelných, nepravidelných preventívnych prehliadok a školení
  • plánuje a dohliada na všetky opravárenské činnosti vykonávané interne alebo externou spoločnosťou
  • monitoruje inventár zariadení a kontroluje vykonané inšpekcie zariadení
  • zastupuje vedúceho v prípade jeho neprítomnosti
  • je odborne zodpovedný za evidenciu objednávok, evidenciu odpadu, spracovanie podkladov pre fakturáciu
  • vykonáva spracovanie dokladov a výstupov z mostovej váhy
  • objednáva prepravu na odvoz odpadu na skládku, TAP k odberateľovi
  • zabezpečuje riešenie reklamácií zákazníkov
  • zabezpečuje nahlásenie a doručenie podkladov k poistným udalostiam
  • je odborne zodpovedný za Spracovanie hlásenia o vzniku odpadu a nakladaní s ním, vykonáva evidenciu a spracovanie podkladov na rozhodnutia pre príslušné orgány štátnej správy
  • zodpovedá za spracovanie a kontrolu evidencie registratúrnych záznamov
  • zisťuje a rieši problémy v prevádzke a skúma riešenia s ostatnými oddeleniami; implementuje nápravné opatrenia
  • plní ďalšie úlohy pridelené priamym nadriadeným

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • stabilná práca v rastúcej nadnárodnej spoločnosti
  • príjemný, mladý a dynamický kolektív
  • flexibilný pracovný čas s možnosťou občasnej práce z domu
  • finančný príspevok na stravovanie 5,50 € / deň
  • príspevok do III. Dôchodkového piliera
  • narodeninové voľno
  • možnosť odborného rastu a vzdelávania
  • teambuilding
  • rôzne ďalšie sociálne benefity

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o inzerovanú ponuku. Vzhľadom na možný vysoký počet životopisov, si vyhradzujeme právo kontaktovať len uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Ďakujeme za pochopenie.
- Kontaktná osoba p. Loskotová: +421 902 987 669

Požiadavky na zamestnanca:

  • analyzovanie a riešenie problémov
  • organizovanie a plánovanie práce
  • reprezentatívne vystupovanie
  • schopnosť operatívne riešiť problémy
  • komunikatívnosť, samostatnosť, zodpovednosť, schopnosť jednať s ľuďmi
  • tvorivosť a dynamika
  • znalosť v oblasti odpadov a platnej legislatívy výhodou

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.