Referent*ka technického úseku (správa objektov)
2 dni
Galéria mesta Bratislavy
Františkánske námestie, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 500 € hrubého
Uvedený ponúkaný plat je funkčný a predstavuje minimálnu spodnú hranicu platového ohodnotenia podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý zohľadňuje priznanie príplatkov k tarifnému platu, najmä podľa schopností, výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača. Konečná výška platu úspešného kandidáta bude predmetom rokovaní a odvíja sa od profesijných skúseností a dĺžky praxe.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Štátna správa, samospráva, Technika, rozvoj, Manažment, Referent, Vedúci technického oddelenia, Facility manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Galéria mesta Bratislavy hľadá človeka, ktorý má rád techniku a unikátne priestory.
Ak vás láka práca v historických budovách, chcete byť pri ich rozvoji a baví vás kombinácia technického myslenia, koordinácie tímu a praktických riešení, táto pozícia je "to pravé" pre vás.
Hľadáme Referenta/ku technického úseku, ktorý/á zabezpečí hladký chod štyroch objektov galérie, vrátane dvoch národných kultúrnych pamiatok, a stane sa dôležitou súčasťou prevádzky jednej z najvýznamnejších kultúrnych inštitúcií v Bratislave.
Náplň práce:
1. Správa budov a technická koordinácia:
- Pravidelná kontrola technického stavu objektov a návrhy opatrení na odstránenie nedostatkov;
- Zabezpečenie plynulej prevádzky štyroch objektov GMB, vrátane dvoch národných kultúrnych pamiatok;
- Operatívne riešenie technických požiadaviek na základe zadania vedúceho Ekonomicko-hospodárskeho úseku (EHÚ) a koordinácia tímu Oddelenia technického zabezpečenia (OTZ);
- Plánovanie údržby technických zariadení a budov s cieľom predchádzať poruchám.
2. Administratíva a technická dokumentácia:
- Komunikácia s externými dodávateľmi služieb (BVS, SPP, ZSE), sprevádzanie pri servisných zásahoch a zabezpečenie nevyhnutných odstávok;
- Interná distribúcia informácií o plánovaných technických zásahoch jednotlivým oddeleniam;
- Evidencia objednávok a faktúr v systéme eBIZ (v zastúpení);
- Príprava podkladov pre interné smernice, postupy a oznamy (kľúčový poriadok, návštevnícky poriadok apartmánu, informovanie verejnosti o haváriách etc.)
- Príprava podkladov pre pravidelné kvartálne a ročné reporty.
3. Spolupráca s Mestskou políciou:
- Pozícia kontaktnej osoby pre Mestskú políciu Bratislava s disponibilitou podľa potreby (24/7).
4. Starostlivosť o apartmán GMB:
- Kontrola pripravenosti a čistoty apartmánu v spolupráci s upratovacím tímom;
- Kontrola inventára a príprava požiadaviek na opravy či doplnenie vybavenia.
5. BOZP a spolupráca s dodávateľmi:
- Kontrola prístupnosti a funkčnosti požiarno-technických zariadení;
- Spolupráca s požiarnym technikom pri riešení zistených nedostatkov;
- Podávanie požiadaviek na chýbajúcu dokumentáciu prostredníctvom BCS a sledovanie ich stavu.
6. Vedenie tímu OTZ:
- Koordinácia činnosti technického personálu (6 upratovačov, 3 koordinátori vrátnikov, 2 kuriči, 1 údržbár);
- Spolupráca s tím lídrami jednotlivých objektov pri tvorbe zmien a riešení personálnych výpadkov;
- Tvorba pracovných úloh podľa prevádzkových potrieb jednotlivých objektov;
- Organizácia mesačných porád upratovacieho tímu a zber požiadaviek na materiál či technické vybavenie;
- Zaškoľovanie pracovníkov na používanie techniky a dohľad nad jej údržbou a servisom;
- Školenie vrátnikov v obsluhe EPS, EZS a CCTV systémov;
- Dohľad nad prevádzkou vykurovania, nastaveniami systémov a zabezpečením preškoľovania kuričov;
- Vyhodnocovanie dochádzky zamestnancov technického úseku a schvaľovanie dovoleniek;
- Kontrola pracovných pomôcok a technického vybavenia oddelenia.
Požiadavky na kandidátov/-ky:
Odborné a technické požiadavky:
- Skúsenosť so správou budov, technických zariadení alebo prevádzky (skúsenosť s historickými objektmi alebo kultúrnymi inštitúciami výhodou);
- Znalosť základných technických systémov budov (elektroinštalácie, VZT, kúrenie, výťahy, inžinierske siete a pod.);
- Orientácia v technickej dokumentácii, pôdorysoch a prevádzkových manuáloch;
- Znalosť postupov údržby, revízií a technických kontrol;
- Schopnosť pracovať s internými systémami a administratívou (napr. evidencia objednávok, faktúr).
Počítačové a administratívne zručnosti:
- Pokročilá úroveň balíčka MS Office - SharePoint, Excel, Outlook, Word;
- Orientácia v evidenčných systémoch, predošlé skúsenosti so systémom eBIZ výhodou;
- Presnosť pri vedení technickej dokumentácie a reportov.
Manažérske a organizačné zručnosti:
- Skúsenosť s vedením menšieho tímu alebo koordináciou personálu;
- Schopnosť určovať priority, organizovať úlohy a udržať prehľad v rozsiahlom portfóliu činností;
- Schopnosť zabezpečiť zastupiteľnosť, plánovanie zmien a kontrolu dochádzky;
- Schopnosť jasne a zrozumiteľne odovzdávať informácie interným oddeleniam, ale aj externým partnerom;
- Ochota plniť úlohu kontaktnej osoby pre Mestskú políciu (zdieľaná pohotovostná služba).
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Zvýšená dovolenka o 5 dní
- Sick day po uplynutí skúšobnej doby - 2 dni v roku
- Práca z domu po uplynutí skúšobnej doby
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť bezplatných vstupov do galérií a múzeí RGS
- Príspevky na stravovanie, rekreačný príspevok
- Práca v podporujúcom a spolupracujúcom pracovnom prostredí
Informácie o výberovom konaní:
Ak Vás naša ponuka oslovila, budeme radi, ak nám prostredníctvom portálu profesia.sk zašlete svoj životopis spolu s krátkym motivačným listom najneskôr do 9.1.2026.
Ďakujeme vopred všetkým uchádzačom a uchádzačkám za prejavený záujem.
Z dôvodu kapacitných možností budeme kontaktovať len kandidátov a kandidátky, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície.
Požiadavky na zamestnanca:
- Zodpovednosť, spoľahlivosť a dôslednosť;
- Proaktívny prístup k riešeniu technických problémov;
- Samostatnosť pri rozhodovaní, ale zároveň schopnosť pracovať v koordinácii s vedúcim úseku;
- Flexibilita a pripravenosť riešiť nečakané prevádzkové situácie.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.