banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Referent*ka technického úseku (správa objektov)

2 dni

Galéria mesta Bratislavy

Františkánske námestie, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 500 € hrubého

Uvedený ponúkaný plat je funkčný a predstavuje minimálnu spodnú hranicu platového ohodnotenia podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý zohľadňuje priznanie príplatkov k tarifnému platu, najmä podľa schopností, výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača. Konečná výška platu úspešného kandidáta bude predmetom rokovaní a odvíja sa od profesijných skúseností a dĺžky praxe.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Štátna správa, samospráva, Technika, rozvoj, Manažment, Referent, Vedúci technického oddelenia, Facility manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


Galéria mesta Bratislavy hľadá človeka, ktorý má rád techniku a unikátne priestory.

Ak vás láka práca v historických budovách, chcete byť pri ich rozvoji a baví vás kombinácia technického myslenia, koordinácie tímu a praktických riešení, táto pozícia je "to pravé" pre vás.

Hľadáme Referenta/ku technického úseku, ktorý/á zabezpečí hladký chod štyroch objektov galérie, vrátane dvoch národných kultúrnych pamiatok, a stane sa dôležitou súčasťou prevádzky jednej z najvýznamnejších kultúrnych inštitúcií v Bratislave.

 

Náplň práce:

1. Správa budov a technická koordinácia:

  • Pravidelná kontrola technického stavu objektov a návrhy opatrení na odstránenie nedostatkov;
  • Zabezpečenie plynulej prevádzky štyroch objektov GMB, vrátane dvoch národných kultúrnych pamiatok;
  • Operatívne riešenie technických požiadaviek na základe zadania vedúceho Ekonomicko-hospodárskeho úseku (EHÚ) a koordinácia tímu Oddelenia technického zabezpečenia (OTZ);
  • Plánovanie údržby technických zariadení a budov s cieľom predchádzať poruchám.

 

2. Administratíva a technická dokumentácia:

  • Komunikácia s externými dodávateľmi služieb (BVS, SPP, ZSE), sprevádzanie pri servisných zásahoch a zabezpečenie nevyhnutných odstávok;
  • Interná distribúcia informácií o plánovaných technických zásahoch jednotlivým oddeleniam;
  • Evidencia objednávok a faktúr v systéme eBIZ (v zastúpení);
  • Príprava podkladov pre interné smernice, postupy a oznamy (kľúčový poriadok, návštevnícky poriadok apartmánu, informovanie verejnosti o haváriách etc.)
  • Príprava podkladov pre pravidelné kvartálne a ročné reporty.

 

3. Spolupráca s Mestskou políciou:

  • Pozícia kontaktnej osoby pre Mestskú políciu Bratislava s disponibilitou podľa potreby (24/7).

 

4. Starostlivosť o apartmán GMB:

  • Kontrola pripravenosti a čistoty apartmánu v spolupráci s upratovacím tímom;
  • Kontrola inventára a príprava požiadaviek na opravy či doplnenie vybavenia.

 

5. BOZP a spolupráca s dodávateľmi:

  • Kontrola prístupnosti a funkčnosti požiarno-technických zariadení;
  • Spolupráca s požiarnym technikom pri riešení zistených nedostatkov;
  • Podávanie požiadaviek na chýbajúcu dokumentáciu prostredníctvom BCS a sledovanie ich stavu.

 

6. Vedenie tímu OTZ:

  • Koordinácia činnosti technického personálu (6 upratovačov, 3 koordinátori vrátnikov, 2 kuriči, 1 údržbár);
  • Spolupráca s tím lídrami jednotlivých objektov pri tvorbe zmien a riešení personálnych výpadkov;
  • Tvorba pracovných úloh podľa prevádzkových potrieb jednotlivých objektov;
  • Organizácia mesačných porád upratovacieho tímu a zber požiadaviek na materiál či technické vybavenie;
  • Zaškoľovanie pracovníkov na používanie techniky a dohľad nad jej údržbou a servisom;
  • Školenie vrátnikov v obsluhe EPS, EZS a CCTV systémov;
  • Dohľad nad prevádzkou vykurovania, nastaveniami systémov a zabezpečením preškoľovania kuričov;
  • Vyhodnocovanie dochádzky zamestnancov technického úseku a schvaľovanie dovoleniek;
  • Kontrola pracovných pomôcok a technického vybavenia oddelenia.

 

 

 

Požiadavky na kandidátov/-ky:

 

Odborné a technické požiadavky:

  • Skúsenosť so správou budov, technických zariadení alebo prevádzky (skúsenosť s historickými objektmi alebo kultúrnymi inštitúciami výhodou);
  • Znalosť základných technických systémov budov (elektroinštalácie, VZT, kúrenie, výťahy, inžinierske siete a pod.);
  • Orientácia v technickej dokumentácii, pôdorysoch a prevádzkových manuáloch;
  • Znalosť postupov údržby, revízií a technických kontrol;
  • Schopnosť pracovať s internými systémami a administratívou (napr. evidencia objednávok, faktúr).

 

Počítačové a administratívne zručnosti:

  • Pokročilá úroveň balíčka MS Office - SharePoint, Excel, Outlook, Word;
  • Orientácia v evidenčných systémoch, predošlé skúsenosti so systémom eBIZ výhodou;
  • Presnosť pri vedení technickej dokumentácie a reportov.

 

Manažérske a organizačné zručnosti:

  • Skúsenosť s vedením menšieho tímu alebo koordináciou personálu;
  • Schopnosť určovať priority, organizovať úlohy a udržať prehľad v rozsiahlom portfóliu činností;
  • Schopnosť zabezpečiť zastupiteľnosť, plánovanie zmien a kontrolu dochádzky;
  • Schopnosť jasne a zrozumiteľne odovzdávať informácie interným oddeleniam, ale aj externým partnerom;
  • Ochota plniť úlohu kontaktnej osoby pre Mestskú políciu (zdieľaná pohotovostná služba).

Zamestnanecké výhody, benefity:


  • Zvýšená dovolenka o 5 dní
  • Sick day po uplynutí skúšobnej doby - 2 dni v roku
  • Práca z domu po uplynutí skúšobnej doby
  • Flexibilný pracovný čas
  • Možnosť bezplatných vstupov do galérií a múzeí RGS
  • Príspevky na stravovanie, rekreačný príspevok
  • Práca v podporujúcom a spolupracujúcom pracovnom prostredí

Informácie o výberovom konaní:
Ak Vás naša ponuka oslovila, budeme radi, ak nám prostredníctvom portálu profesia.sk zašlete svoj životopis spolu s krátkym motivačným listom najneskôr do 9.1.2026.

Ďakujeme vopred všetkým uchádzačom a uchádzačkám za prejavený záujem.

Z dôvodu kapacitných možností budeme kontaktovať len kandidátov a kandidátky, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície.

Požiadavky na zamestnanca:


  • Zodpovednosť, spoľahlivosť a dôslednosť;
  • Proaktívny prístup k riešeniu technických problémov;
  • Samostatnosť pri rozhodovaní, ale zároveň schopnosť pracovať v koordinácii s vedúcim úseku;
  • Flexibilita a pripravenosť riešiť nečakané prevádzkové situácie.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.