banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Výkonný asistent/ asistentka pre majiteľa firmy

Včerajšie

JUMP soft a.s.

Landererova 12, Landererova, Staré Mesto, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 000 € hrubého

Pri ponúkanom plate zvážime na pohovore Tvoju senioritu, skúsenosti a schopnosti. Chceme odmeňovať spravodlivo, podľa Tvojho prínosu pre našu firmu. Pri živnostníkoch je odmena fakturovaná na základe dodanej práce.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Asistent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Staň sa pravou rukou úspešného podnikateľa

Si človek, ktorý má v sebe systém, poriadok a zároveň dokážeš držať krok s dynamickým pracovným tempom?  Máš schopnosť myslieť niekoľko krokov dopredu, vedieť, čo bude treba, ešte skôr, než to zaznie nahlas? Potom hľadáme práve teba.

Pre úspešného a aktívneho majiteľa firmy hľadáme výkonného asistenta alebo asistentku, ktorý/ktorá sa stane jeho pravou rukou pre pracovné záležitosti. Nejde o klasickú administratívnu rolu – ide o pozíciu, ktorá vyžaduje veľký prehľad, organizáciu, dôslednosť a schopnosť myslieť v súvislostiach.

Hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý/ktorá  bude kľúčovou oporou pri organizácií pracovných aktivít nášho majiteľa, ktorý/ktorá mu pomôže efektívne zladiť úlohy, priority a termíny. Majiteľ je aktívny, neustále pracuje na nových projektoch, rozvíja firmu aj svoje osobné aktivity. Tvoja úloha bude preto primárne organizačná – zabezpečiť, aby mal vo veciach prehľad, aby sa nezabúdalo na dôležité termíny, stretnutia, záväzky či osobné plány.

Budeš pre neho človekom, na ktorého sa môže spoľahnúť – niekoho, kto myslí za neho, drží mu chrbát a pomáha mu sústrediť sa na to, čo je naozaj dôležité.


Tvoja náplň práce bude zahŕňať najmä:

  • Komplexná podpora majiteľa firmy – organizácia denného harmonogramu, stretnutí a cestovného plánu

  • Správa kalendára a koordinácia úloh medzi jednotlivými tímami

  • Denné plánovanie úloh a nastavovanie ich priorít 

  • Upozorňovanie na kľúčové termíny a záväzky

  • Príprava podkladov pre rozhodovanie (zhrnutia, zápisy zo stretnutí)

  • Riešenie administratívnych záležitostí, komunikácia a koordinácia s ostatnými kolegami

  • Doprovod na vybrané pracovné stretnutia, prípadne služobné cesty

  • Diskrétnosť a schopnosť riešiť veci „na kľúč“

Zamestnanecké výhody, benefity:

Snažíme sa pracovať čo najviac „smart“. Neustále sa vyvíjame a chceme, aby sa u nás všetci cítili komfortne.  Čo sú benefity, ktoré ti ponúkame?

  • Prácu v stabilnej a rastúcej spoločnosti

  • Dynamické prostredie a rôznorodé úlohy

  • Flexibilitu, dôveru a otvorenú komunikáciu

  • Priestor pre samostatnosť a vlastnú iniciatívu

  • Nadštandardné finančné ohodnotenie a ďalšie benefity podľa dohody

  • Moderné priestory v Starom meste 

  • Kompletné technické vybavenie

  • športovú kartu Multisport

  • Pravidelné teambuildingy a firemné raňajky 
  • Dobrá káva, super kolegov

Informácie o výberovom konaní:
Si to ty?
Pošli nám svoj životopis a krátky popis prečo vás naša pracovná ponuka zaujala. Možno práve teba hľadáme!

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať ohľadom online interview budeme len tých kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria. Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca:

Od ľudí, ktorí k nám prídu očakávame:

  • Skúsenosti na podobnej pozícii sú veľkou výhodou

  • Vynikajúce organizačné schopnosti a schopnosť stanovovať si priority

  • Proaktívny prístup, samostatnosť, flexibilita a schopnosť riešiť problémy.

  • Vysoká miera diskrétnosti a lojalita

  • Reprezentatívne vystupovanie a výborné komunikačné zručnosti

  • Znalosť práce s MS Office, Google Workspace

  • Vodičský preukaz skupiny B – aktívny vodič

Okrem schopností je pre nás dôležitá aj tvoja osobnosť. Sme skvelý kolektív a preto hľadáme ďalších príjemných, pozitívne naladených ľudí, ktorí sú schopní pracovať zodpovedne, ale vedia sa s nami aj zabaviť, keď je príležitosť.

Ak si človek, ktorý vidí, čo treba, skôr než sa to povie, a hľadáš prácu, kde tvoja práca bude mať reálny dopad, budeme radi, ak nám pošleš svoj životopis spolu s krátkym motivačným listom.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.