banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívny pracovník

Končí sa zajtra

Valicare s.r.o.

Trenčianska Turná, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 700 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Pokladník, Špecialista fakturácie a platieb


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


Spoločnosť Valicare s.r.o., člen medzinárodnej skupiny Syntegon Group, hľadá do svojho tímu skúsenú administratívnu posilu s preukázateľnou praxou v administratíve, účtovnej alebo projektovej podpore so zmyslom pre detail, poriadok a zodpovednosť.


Náplň práce:

  • Evidencia prijatej a odoslanej korešpondencie,
  • Príprava, spracovanie a evidencia faktúr a objednávok,
  • Práca s interným informačným systémom spoločnosti,
  • Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi (aj v anglickom jazyku),
  • Spracovávanie interných a finančných podkladov pre vedenie spoločnosti,
  • Spracovanie cestovných výdavkov a podkladov,
  • Organizácia služobných ciest pre spolupracovníkov (rezervácie ubytovania, doprava, víza),
  • Vystavovanie zákazníckych faktúr a sledovanie objednávok,
  • Administratívna podpora interných procesov a kontrol,
  • Archivácia a správa dokumentácie vo zverených oblastiach,
  • Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,


Zamestnanecké výhody, benefity:

  • 13. a 14. plat v závislosti od dosiahnutých výsledkov a hospodárenia spoločnosti,
  • Dodatočných 5 dní dovolenky nad rámec zákona,
  • Odborné tréningy a možnosti kariérneho rastu,
  • Jazykové kurzy (angličtina a nemčina) počas pracovnej doby,
  • Cvičenia s fyzioterapeutom v rámci pracovnej doby,
  • Príspevky na šport, wellness a kultúru,
  • Bonus za odporučenie nového kolegu,
  • Možnosť čerpať rekreačný poukaz,
  • Firemné a tímové akcie,
  • Týždenná ponuka čerstvého ovocia v kuchynkách.
  • Možnosť občasnej práce z domu o zaučení.
  • Informácie o výberovom konaní:
    Vážime si každého záujemcu, preto Vám dáme spätnú väzbu aj v prípade, že si Vás nevyberieme ako kandidáta na pracovný pohovor.

    Požiadavky na zamestnanca:

    • Ukončené obchodné alebo ekonomické vzdelanie (min. SŠ s maturitou),
    • Minimálne 2 roky preukázateľnej praxe v administratíve (skúsenosti s fakturáciou, office managementom, účtovnou podporou a prácou s ERP systémom),
    • Znalosť práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
    • Komunikatívna znalosť anglického jazyka – písomne aj ústne,
    • Orientácia v základných princípoch podnikovej administratívy a účtovných procesov,
    • Spoľahlivosť, precíznosť, schopnosť organizovať si prácu a pracovať samostatne,
    • Flexibilita a profesionálne vystupovanie,
    • Vodičský preukaz.

    Vodičský preukaz:
    B

    Alebo skús mobilnú apku

    Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

    Naskenuj kód

    V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

    Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.