banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Accountant - part time job, 4 months

Menej ako týždeň

Kanadevia Inova Slovensko s.r.o.

Bratislava V, Bratislava, Slovakia

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 800 € hrubého

Salary can be adjusted higher, considering the seniority of the applicant

Úväzok

Práca na skrátený úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Účtovník


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Company Description

Welcome to Kanadevia Inova, a global innovation leader in the waste infrastructure space, where we believe in creating a sustainable future through technology and innovation.

Transforming Waste into Value

At Kanadevia Inova, we pride ourselves on being at the forefront of waste-to-X technology. We are not just waste managers; we are creators of value from what communities discard. Your role at Kanadevia Inova directly contributes to turning something once considered useless - waste - into something invaluable: energy, heat, hydrogen, fertilizer, and beyond..

Find out more about Kanadevia Inova at www.kanadevia-inova.com.



Job Description

We’re looking for a motivated team member to join us in a part-time, fixed-term role for 4 months on The position  -  Accountant. Main responsibilities will be:

  • Financial accounting:
    • Posting of received invoices or any other relevant documents, including ensuring the circulation of these accounting documents,
    • Preparation and posting of Accruals.

 

  • Other financial needs:
    • Complete administration of the accounting and financial part of the local ERP system,
    • Any other accounting/financial task based on management request.
    • Detailed chart and division of tasks within department will be maintained and updated by the line manager.


Qualifications

  • Good user knowledge of Accounting programs (preferably SAP R3) and proficiency in MS Office with knowledge of MS Excel
  • Good cost awareness
  • Ability to work well under pressure and adhere to set procedures and deadlines
  • Good effective decision-making and problem-solving skills
  • Fluent (minimum B2 level) in written and spoken English and Slovak, any other language skills (e.g. German) are an advantage

Zamestnanecké výhody, benefity:

We offer 

  • Flexible working time (core time 9-3:00)
  • Referral Program
  • Opportunity to work in a global environment and gain international exposure

For HR agencies: Please note that we do not accept applications coming from agencies. Thank you.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.