Office manažér/ka – plný úväzok
Menej ako 2 týždne
Ponk s. r. o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 200 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Office manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Office manažér/ka – plný úväzok
Spoločnosť Ponk hľadá do tímu spoľahlivú, organizačne zdatnú osobu na pozíciu Office manažér/ka. Hľadáme človeka, ktorý zabezpečí plynulý chod kancelárie, podporí manažment a postará sa o administratívu, poriadok a komunikáciu v tíme.
Náplň práce
Zabezpečenie chodu kancelárie a administratívnych procesov.
Objednávanie kancelárskych potrieb, zásob a služieb.
Starostlivosť o čistotu, poriadok a organizáciu pracovného prostredia.
Vybavovanie pošty, e-mailov, telefonických požiadaviek.
Drobné nákupy a výjazdy podľa potreby vedenia.
Aktualizácia, správa a archivácia dokumentov.
Organizácia interných stretnutí, porád, školení, teambuildingov a firemných podujatí.
Koordinácia stretnutí a schôdzok s kolegami a externými partnermi.
Správa kalendárov manažmentu a tímu.
Príprava dokumentov, prezentácií, zápisov zo stretnutí a reportov pre vedenie.
Príprava pracovných zmlúv a dokumentov pre nových zamestnancov.
Evidencia dochádzky, absencií a podkladov pre mzdovú agendu.
Administratívna podpora pri nástupe nových kolegov (registrácie, onboarding).
Zhromažďovanie a kontrola faktúr a účtovných dokladov.
Príprava podkladov pre účtovníctvo.
Monitorovanie dodávok služieb, sledovanie plnenia zmluvných podmienok.
Riešenie technických a softvérových problémov (napr. tlačiareň, wifi, technika).
Evidencia a správa dát v interných softvéroch (napr. Flowii, databázy).
Komunikácia medzi vedením, tímom, dodávateľmi a externými partnermi.
Požiadavky na kandidáta
Minimálne 2 ročná prax v administratíve alebo office manažmente.
Výborné organizačné a komunikačné schopnosti.
Samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť a precíznosť.
Pokročilá znalosť MS Excel (práca s dátami, tabuľkami, funkcie), MS Word a Outlook.
Skúsenosť s internými systémami / databázami je výhodou (napr. Flowii).
Anglický jazyk na úrovni B1.
Vodičský preukaz skupiny B – podmienka.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Prácu naplný úväzokv stabilnej a rastúcej firme.
Moderné, príjemné kancelárske prostredie.
Rôznorodú prácu a priestor pre kariérny rozvoj.
Priateľský tím, otvorená komunikácia a podporu vedenia.
Teambuildingy, firemné akcie a aktivity v rámci tímu.
Možnosť vzdelávania a rastu – rozvoj osobných a profesionálnych zručností.
Požiadavky na zamestnanca:
Flexibilita, precíznosť, schopnosť riešiť situácie proaktívne.
Zmysel pre detail a poriadok.
Ochota prevziať zodpovednosť, iniciatíva.
Tímový duch, dobrá komunikácia a vhodné vystupovanie.
Schopnosť zvládať viacero úloh naraz a pracovať pod tlakom.
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.