banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Office manažér/ka – plný úväzok

Menej ako 2 týždne

Ponk s. r. o.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 200 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Office manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


Office manažér/ka – plný úväzok

Spoločnosť Ponk hľadá do tímu spoľahlivú, organizačne zdatnú osobu na pozíciu Office manažér/ka. Hľadáme človeka, ktorý zabezpečí plynulý chod kancelárie, podporí manažment a postará sa o administratívu, poriadok a komunikáciu v tíme.

Náplň práce

  • Zabezpečenie chodu kancelárie a administratívnych procesov.

  • Objednávanie kancelárskych potrieb, zásob a služieb.

  • Starostlivosť o čistotu, poriadok a organizáciu pracovného prostredia.

  • Vybavovanie pošty, e-mailov, telefonických požiadaviek.

  • Drobné nákupy a výjazdy podľa potreby vedenia.

  • Aktualizácia, správa a archivácia dokumentov.

  • Organizácia interných stretnutí, porád, školení, teambuildingov a firemných podujatí.

  • Koordinácia stretnutí a schôdzok s kolegami a externými partnermi.

  • Správa kalendárov manažmentu a tímu.

  • Príprava dokumentov, prezentácií, zápisov zo stretnutí a reportov pre vedenie.

  • Príprava pracovných zmlúv a dokumentov pre nových zamestnancov.

  • Evidencia dochádzky, absencií a podkladov pre mzdovú agendu.

  • Administratívna podpora pri nástupe nových kolegov (registrácie, onboarding).

  • Zhromažďovanie a kontrola faktúr a účtovných dokladov.

  • Príprava podkladov pre účtovníctvo.

  • Monitorovanie dodávok služieb, sledovanie plnenia zmluvných podmienok.

  • Riešenie technických a softvérových problémov (napr. tlačiareň, wifi, technika).

  • Evidencia a správa dát v interných softvéroch (napr. Flowii, databázy).

  • Komunikácia medzi vedením, tímom, dodávateľmi a externými partnermi.

Požiadavky na kandidáta

  • Minimálne 2 ročná prax v administratíve alebo office manažmente.

  • Výborné organizačné a komunikačné schopnosti.

  • Samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť a precíznosť.

  • Pokročilá znalosť MS Excel (práca s dátami, tabuľkami, funkcie), MS Word a Outlook.

  • Skúsenosť s internými systémami / databázami je výhodou (napr. Flowii).

  • Anglický jazyk na úrovni B1.

  • Vodičský preukaz skupiny B – podmienka.


Zamestnanecké výhody, benefity:


Ponúkame
  • Prácu naplný úväzokv stabilnej a rastúcej firme.

  • Moderné, príjemné kancelárske prostredie.

  • Rôznorodú prácu a priestor pre kariérny rozvoj.

  • Priateľský tím, otvorená komunikácia a podporu vedenia.

  • Teambuildingy, firemné akcie a aktivity v rámci tímu.

  • Možnosť vzdelávania a rastu – rozvoj osobných a profesionálnych zručností.

Požiadavky na zamestnanca:


Osobnostné predpoklady
  • Flexibilita, precíznosť, schopnosť riešiť situácie proaktívne.

  • Zmysel pre detail a poriadok.

  • Ochota prevziať zodpovednosť, iniciatíva.

  • Tímový duch, dobrá komunikácia a vhodné vystupovanie.

  • Schopnosť zvládať viacero úloh naraz a pracovať pod tlakom.


Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.