Hlavný nákupca
Včerajšie
PELLENC s.r.o.
Nové Mesto nad Váhom, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 000 € hrubého
Výška základnej mzdy závisí od predchádzajúcich skúseností uchádzača.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Obchod, Nákupca
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Zodpovedanie za nákup materiálu, tovaru a služieb v rámci spoločnosti
- Vyhľadávanie, výber a hodnotenie dodávateľov materiálu, tovarov a služieb vrátane MRO
- Zastupovanie spoločnosti pri jednaniach s dodávateľmi
- Spolupráca na uzatváraní kúpnych a rámcových zmlúv
- Riadenie work-flow
- Zefektívnenie procesu nákupu - Správa a udržiavania dodávateľského portfólia.
- Aktívna komunikácia s dodávateľmi.
- Vyhľadávanie nových dodávateľov.
- Dopytovanie cien katalógových aj výkresových dielov.
- Dopytovanie konštrukčných zmien a implementácia konštrukčných zmien u dodávateľa.
- Aktualizácia nákupných dát (cenníkov, dodacích dôb, veľkosti dávok). –
- Príprava a reporting KPI.
- Dosahovanie úspor v zmysle definovaných cieľov.
- Príprava podkladov pre rozpočet z hľadiska nákupných cien.
- Koordinácia aktivít strategického nákupu komodít s materskou spoločnosťou vo Francúzsku a ostatnými dcérskymi spoločnosťami v skupine Pellenc
- Zlepšovanie procesov strategického nákupu.
- Aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami (konštrukcia, supply chain, expedícia, kvalita...).
Zamestnanecké výhody, benefity:
- mesačné odmeny
- štvrťročné odmeny
- 13. plat
- náborový príspevok
- príspevok na dopravu do zamestnania
- finančné odmeny pri pracovnom jubileu
- príspevok na III. pilier
- MultiSport karta
- stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti
- spoločensko-športové podujatia
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme Vám za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
Svoju žiadosť a profesijný štruktúrovaný životopis môžete zaslať e-mailom na adresu: praca@pellenc.sk.
Po dôkladnom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú náš požiadavkový profil.
Osobné údaje uchádzačov, ktorí nebudú vybraní, budú skartované v súlade so Zákonom o ochrane osobných údajov.
Ďakujeme za pochopenie.
Odpovieme len vybratým uchádzačom, ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca:
- Prax v oblasti strategického nákupu minimálne 3 roky.
- Vyjednávacie schopnosti.
- Skúsenosti z výrobnej spoločnosti výhodou.
- Znalosť technickej dokumentácie.
- Skúsenosti s prácou v ERP (znalosť systému IFS – výhodou.)
- Skúsenosti s analytikou nákupu.
- Znalosť francúzskeho jazyka výhodou.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.