banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistent/Asistentka konateľa – Skvelá príležitosť pre ambicióznych profesionálov s chuťou do práce!

Včerajšie

LOM ONDAVA s. r. o.

Štefánikova 3794, Bardejov, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 000 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

​Hľadáme spoľahlivého a organizovaného asistenta alebo asistentku konateľa, ktorý bude zodpovedný za administratívnu podporu vedenia spoločnosti. Náplňou práce je vybavovanie firemnej korešpondencie, správa elektronickej pošty a telefonických hovorov, ako aj evidencia, zakladanie, vyhľadávanie a archivácia dokumentov. Súčasťou pracovnej náplne je tiež zastupovanie spoločnosti pri vybavovaní úradných a administratívnych záležitostí na úradoch a inštitúciách, príprava podkladov pre vedenie spoločnosti a plnenie operatívnych úloh podľa aktuálnych potrieb. Dôležitou súčasťou práce je aj komunikácia s externými partnermi spoločnosti. Hľadáme človeka s proaktívnym prístupom, výbornými organizačnými schopnosťami a schopnosťou efektívne komunikovať. Ak máte záujem o dynamickú prácu v stabilnej spoločnosti, pošlite nám svoj životopis.​

Zamestnanecké výhody, benefity:

Mzda je stanovená individuálne na základe skúseností a schopností uchádzača. Okrem základnej mzdy ponúkame aj atraktívny systém odmien, ktorý zahŕňa výkonnostné bonusy, príplatky za flexibilitu a nadštandardné ohodnotenie za proaktívny prístup a výnimočné výsledky. Chceme, aby bola vaša práca férovo ocenená, preto u nás máte možnosť finančne rásť v závislosti od vášho prínosu pre spoločnosť.

Informácie o výberovom konaní:
Naša spoločnosť hľadá vhodného kandidáta na pozíciu asistent/asistentka konateľa. V rámci výberového konania budú posudzované zaslané životopisy a vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca:

  1. Výborné organizačné schopnosti a schopnosť efektívne si plánovať úlohy
  2. Zodpovednosť, spoľahlivosť a precíznosť pri administratívnej práci
  3. Komunikačné a reprezentačné zručnosti, príjemné vystupovanie
  4. Samostatnosť a iniciatívnosť, schopnosť riešiť úlohy bez neustáleho dohľadu
  5. Diskrétnosť a lojalita, keďže práca zahŕňa manipuláciu s citlivými informáciami
  6. Schopnosť pracovať pod tlakom a zvládať viacero úloh súčasne
  7. Znalosť práce s počítačom (MS Office, e-mailová komunikácia, online nástroje)
  8. Skúsenosť s administratívou alebo prácou v kancelárii je výhodou, nie podmienkou
  9. Flexibilita a ochota učiť sa nové veci

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.