Odborný asistent (m/ž)
Včerajšie
Packeta Slovakia s.r.o.
Sliačska/1e, Bratislava
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 500 - 1 800 € hrubého
(zahŕňa fixnú a variabilnú zložku mzdy)
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Cestovný ruch, gastro, hotelierstvo, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Máš prirodzený talent zabezpečiť, aby všetko išlo plynulo?
Baví ťa, keď máš veci pod kontrolou a nezľakneš sa ani reportov, analýz či dôvernej agendy?
Potom hľadáme možno práve teba!
Do Packety hľadáme profesionála, ktorá/ý má agendu asistentky v malíčku a nebojí sa nových výziev. Môžeš sa tešiť na pestrú a dynamickú prácu, v ktorej sa určite nebudeš nudiť. Staneš sa pravou rukou našej Managing Directorky. Budeš jej pomáhať so spravovaním kalendára, prípravou analýz, podkladov a reportov. V neposlednom rade budeš zabezpečovať plynulý chod recepcie a ad hoc úlohy.
Znie to ako niečo pre teba? V tom prípade ťa radi spoznáme bližšie :).
Na čo sa môžeš u nás tešiť?
- Úzka spolupráca s našou Managing Directorkou;
- Spravovanie kalendára, služobných ciest;
- Príprava analýz, reportov, rôznych podkladov a prezentácií;
- Prijímanie a uvádzanie návštev;
- Zabezpečenie plynulého toku informácií, prepájanie ostatných oddelení;
- Komunikácia s úradmi, poisťovňami, dodávateľmi a pod.;
- Súčinnosť pri organizovaní pracovných ciest, firemných akcií, teambuildingov, školení, rezervácia ubytovania a dopravy.
- Starostlivosť o priestory centrály, komunikácia so správcom budovy a s externými dodávateľmi služieb;
- Zodpovednosť za spracovanie korešpondencie, spolupráca s poštovým doručovateľom;
- Realizovanie drobných nákupov, zabezpečovanie poriadku a dostupnosti kancelárskych potrieb, nábytku a pod.;
Myslíš, že je to niečo pre teba? Tak neváhaj zareagovať. Tešíme sa na tvoju reakciu :).
Zamestnanecké výhody, benefity:
- U nás budeš mať vždy plné bruško na 100%, na stravu prispievame v plnej výške.
- 3x sick day v prípade náhlej choroby.
- Príspevok na Multisport kartu.
- Príspevok na európsky dôchodok (alternatíva k DDS).
- Pravidelný prísun vitamínov v podobe čerstvého ovocia.
- Posielanie zásielok cez aplikáciu len za 1 cent.
- Zamestnanecká zľava u našich partnerov (eshopy).
- Teambuildingy.
- Možnosť vzdelávania sa a kariérneho rastu.
- U nás môžeš zažiariť a získať prestížne ocenenie Packeťák/ Packeťáčka kvartálu, ku ktorému ti pribalíme aj deň voľna navyše.
- Máš šikovných ľudí vo svojom okolí, ktorým by sa "hodila červená"? Využi náš referral program s heslom: „Nájdi si kolegu, získaj odmenu."
Informácie o výberovom konaní:
Veľmi nás teší Tvoj záujem pracovať práve pre našu spoločnosť.
Vzhľadom na väčšie množstvo uchádzačov Ťa chceme poprosiť o trpezlivosť. S ďalším postupom sa ti ozveme hneď, ako to bude možné.
Požiadavky na zamestnanca:
Hľadáme osobu, ktorá:
- Má Excel a MS Office v malíčku (potreba využívania pokročilých funkcií, kontingenčných tabuliek).
- Má analytické myslenie.
- Nezľakne sa multitaskingu a zvláda pracovať aj vo víre diania.
- Vie si nastaviť priority a postará sa o to, aby všetko fungovalo ako hodinky.
- Vie vystupovať profesionálne a má proklientský prístup.
- Zvládne plynule riadiť recepciu každý pracovný deň od 8:30 do 17:00.
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.