banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Backoffice Sales Support

Včerajšie

Mesnac European Research and Technical Centre s.r.o.

Príles 573/9, Trenčianska Teplá, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 800 € hrubého

Mzda sa bude odvíjať od skúseností kandidáta a mzdové očakávania a podmienky sa upresnia na osobnom stretnutí

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Manažment, Obchod, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Obchodný manažér, Obchodný referent, Obchodný zástupca, Back office špecialista


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Predstavenie spoločnosti MERTC

Sme výskumno- technické centrum zamerané na vývoj, montáž a predaj konfekčných strojov a vulkanizačných lisov pre zákazníkov z odvetia gumárenského priemyslu.
Sme súčasťou globálnej materskej spoločnosti Mesnac Co Ltd., ktorá patrí k celosvetovo najväčším dodávateľom širokého spektra strojov pre gumárenský priemysel.

Čo ti vieme ponúknuť
Ak máš záujem pracovať v príjemnom a technicky orientovanom prostredí naklonenom inováciám, budeme pre teba určite tá správna voľba. Náš  obchodný tím by sme momentálne radi posilnili o špecialistu back- officu, ktorý má záujem  dlhodobo rozvíjať svoju kariéru v oblasti podporných obchodných a marketingových činností.


Náplň práce a zodpovednosti:

  • Administratívna podpora obchodného tímu (spracovanie objednávok, príprava cenových ponúk, podklady k fakturáciám)
  • Komunikácia so zahraničnými partnermi  (zákazníkmi, dodávateľmi) prevažne v anglickom jazyku (e-mail, telefonicky)
  • Podpora marketingových aktivít ( výstavy,  tvorba firemných prezentácií,  marketingových výstupov...)
  • Práca s firemným  ERP systémom a správa údajov o zákazníkoch a projektoch
  • Príprava podkladov pre obchodníkov (informácie, materiály, analýza dát, ...)​
  • Komunikácia s bankami ohľadom financovania projektov
  • Koordinácia a spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti a materskou spoločnosťou 

Zamestnanecké výhody, benefity:

​• Zaujímavá a kreatívna práca pre nadnárodnú spoločnosť a zahraničných zákazníkov (s možnosťou cestovať)

• príspevok zamestnávateľa na DDS

• 37,5 hodinový fond pracovného týždňa •

• možnosť vzdelávať sa v anglickom jazyku

• príjemný pracovný kolektív a moderné prostredie​

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme za prejavený záujem, k osobnému pohovoru budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca:


  • Minimálne 3 roky praxe v oblasti zahraničného obchodu – podmienka
  • Znalosť obchodných a logistických procesov (objednávky, dodacie podmienky, Incoterms výhodou)
  • Technické vzdelanie – výhodou (napr. strojárstvo, elektrotechnika)
  • Aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
  • Skúsenosti s prácou v MS Office, znalosť ERP systému ONIX výhodou
  • Samostatnosť, presnosť, tímový duch
  • Organizačné schopnosti a komunikačné zručnosti

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.