banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Customer Service Representative

Len pár hodín

Insignia Lifestyle Services s. r. o.

Digital Park, Einsteinova, Petržalka, Slovakia

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 550 € hrubého

Fixed salary 1550 EUR gross/month + additional pay based on worked weekends and bank holidays according to law.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Vyššie odborné

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Zákaznícka podpora, Administratívny pracovník, referent, Telefonický operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

- Maintaining Customer Profiles in Microsoft Dynamics 365 (CRM system).

- Identity Verification.

- Fraud monitoring and transaction disputes activities.

- Providing customers with the Balance, Transactions reports and Statements.

- Online Services queries.

- Identifying Account types and Credit limits.

- Card and Pin related queries.

- New Applications queries.

- Issues and complaints escalation.

- Address customer’s concerns regarding the product via calls and emails.

- Identifying the opportunities for cross-selling (not mandatory, incentive bonus if successful).

- KYC activities.

Zamestnanecké výhody, benefity:

- Working for one of the best international lifestyle management companies.

- Career growth.

- 25 vacation days.

- Exclusive discounts for flight tickets/ hotel deals when booking a personal vacation.

- Working in family environment.

- We love dogs in our office, if you'd like to bring yours in :)

- Fun teambuildings.

- Other company benefits.

Informácie o výberovom konaní:
Shift Schedule:

- Rotating shift 5days/week

- 3 shifts from Monday to Sunday

07:00 – 15:45
09:15 – 18:00
13:15 – 22:00

Požiadavky na zamestnanca:

- Customer-oriented person with a “can do“ attitude and ability to ask the right questions.

- Experience in the customer service industry.

- Previous experience in finance/banking/tourism is appreciated.

- Ability to handle complaints in a professional manner.

- Advanced written and verbal English communication skills.

- Other languages are an advantage - German, French, Russian, etc...

- Good computer skills and experience with MS Office.

- Decisive with the ability to find the best solutions.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.