banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Odborný zamestnanec financií

Menej ako 2 týždne

Brantner Gemer s.r.o.

Rimavská Sobota, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 000 € hrubého

v závislosti od skúseností uchádzača

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Ak máte radi nové výzvy, prácu s ľuďmi, komunikáciu a nebojíte sa nových projektov, tak sa pridajte k nám! Vašou úlohou bude:

  • spracovanie dokladov a výkonov​
  • ​evidencia dodávateľských faktúr​
  • ​kontrola a spracovanie dokladov pre fakturáciu​
  • ​evidencia a archiváciu odberateľských faktúr
  • vystavenie odberateľskej faktúry
  • import odberateľských faktúr
  • spracovanie reportingu
  • sledovanie splatnosti záväzkov a pohľadávok
  • spracovanie prehľadu pohľadávok po splatnosti
  • prípravu podkladov pre vymáhanie pohľadávok
  • zaslanie upomienok zákazníkom
  • vykonáva Prípravu podkladov pre financovanie
  • vykonáva Evidenciu odpisu pohľadávok a tvorby OP
  • sleduje legislatívu v oblasti pôsobenia
  • evidenciu a archiváciu zmlúv
  • spracovanie podkladov pre finančné inštitúcie
  • zaslanie hlásenia príslušnému orgánu štátnej správy
  • import bankových výpisov

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • stabilná práca v rastúcej nadnárodnej spoločnosti
  • príjemný, mladý a dynamický kolektív
  • flexibilný pracovný čas s možnosťou občasnej práce z domu
  • finančný príspevok na stravovanie 6 € / deň
  • príspevok do III. Dôchodkového piliera
  • narodeninové voľno
  • možnosť odborného rastu a vzdelávania
  • teambuilding
  • rôzne ďalšie sociálne benefity

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o inzerovanú ponuku. Vzhľadom na možný vysoký počet životopisov, si vyhradzujeme právo kontaktovať len uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Ďakujeme za pochopenie.
- Kontaktná osoba p. Loskotová: +421 902 987 669

Požiadavky na zamestnanca:

  • základná znalosť z oblasti ekonómie a účtovníctva výhodou
  • komunikatívnosť, samostatnosť, zodpovednosť, schopnosť jednať s ľuďmi
  • analyzovanie a riešenie problémov
  • reprezentatívne vystupovanie
  • schopnosť operatívne riešiť problémy
  • komunikatívnosť, samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť, schopnosť jednať s ľuďmi
  • tvorivosť a dynamika
  • znalosť v oblasti odpadov a platnej legislatívy výhodou

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.