banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Staňte sa expertom v realitách: Práca bez stresu – Organizujte obhliadky a užívajte si komunikáciu s klientmi!

2 dni

Prvý domov s. r. o.

Štefánikova 21/111, Trnava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

800 - 1 300 € hrubého

TPP: Základná mzda 800 € brutto mesačne. Živnosť: Základná mzda 1.100 € mesačne. Bonus 50 € za každý predaj (TPP aj živnosť). Bonusy nie sú obmedzené.

Úväzok

Práca na skrátený úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Stavebníctvo a reality, Asistent, Office manager, Realitný maklér, Telefonický operátor


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


Hľadáme zodpovedného a komunikatívneho asistenta/asistentku na čiastočný úväzok, ktorý/á má rád/a poriadok vo veciach a zároveň si rozumie s ľuďmi. Budeš tiež kľúčovou podporou pri zabezpečovaní plynulého chodu celého procesu predaja nehnuteľnosti, od prvého kontaktu až po odovzdanie kľúčov.

Práca je pestrá – kombinuje aktívnu komunikáciu, administratívu a osobné stretnutia.


Pracovná doba/čas:

Pondelok – Piatok, od 15:00 do 19:00 hod.


Čomu sa budeš venovať konkrétne:

Kontaktovanie majiteľov, ktorí sami predávajú svoj byt či dom – cieľom je len dohodnúť nezáväzné stretnutie, nie presviedčať ich o spolupráci.


Osobné obhliadky bytov a domov so záujemcami - ukážeš im nehnuteľnosť, odpovieš na otázky a zabezpečíš ďalší postup.


Prijímanie telefonátov od ľudí, ktorí reagujú na naše inzeráty a marketing – dohodneš stretnutie, pripravíš potrebné podklady a zapíšeš ho do kalendára maklérovi.


Práca s databázou kontaktov – pridávanie nových, dopĺňanie poznámok a sledovanie, čo sa s ktorým klientom deje.


Príprava základných podkladov k stretnutiam – napríklad zistenie cien podobných nehnuteľností, informácie o lokalite, výpisy z katastra a pod. 


Príprava jednoduchých inzerátov – napísanie popisu nehnuteľnosti a výber vhodných fotografií.

Komunikácia s majiteľom nehnuteľnosti – informovanie o priebehu predaja, spätnej väzbe od záujemcov a ďalších krokoch.​


​Príprava podkladov pre advokáta – dokumenty potrebné k prevodu nehnuteľnosti.​

Zamestnanecké výhody, benefity:

1. Fixná mzda + výkonnostné odmeny

​TPP: Základná mzda 800 € brutto mesačne.

Živnosť: Základná mzda 1.100 € mesačne.
Bonus 50 € za každý tvoj predaj. Bonusy nie sú obmedzené – závisia len od tvojho výkonu.
Bežne sa pohybujeme v rozmedzí 2 až 4 predaje mesačne.

2. Preplatenie nákladov na pohonné hmoty 

Všetky náklady na pohonné hmoty ti preplatíme za každú služobnú cestu. Nemusíš si robiť starosti s tankovaním.

3. Samostatná kancelária v centre Trnavy

K dispozícii máš vlastný priestor s kuchynským kútom (chladnička, kávovar, mikrovlnka) a vlastnou toaletou.
Pracuješ v pokoji a súkromí – bez zdieľania, bez hluku.

4. Služobný mobil a notebook 

Od začiatku máš k dispozícii služobný telefón a notebook s internetovým pripojením. Vďaka tomu môžeš pracovať efektívne bez toho, aby si musel používať svoje vlastné zariadenia.

5. Zaškolenie a jasná podpora

Všetko ťa naučíme krok za krokom.
Od začiatku budeš mať po boku skúsenú maklérku, ktorá ti vysvetlí, čo a ako – v kancelárii aj v teréne.

6. Priestor na dlhodobú spoluprácu a vlastný smer

Ak ti to pôjde, časom si môžeš vybrať smer, ktorý ti najviac sedí –
či už čisto administratívnu podporu alebo samostatnú maklérsku pozíciu.
Hľadáme človeka, s ktorým môžeme počítať dlhodobo.

7. Pracuješ v systéme, kde každý vie, čo má robiť

Získavanie nových nehnuteľností do ponuky, marketing, fotenie aj príprava zmlúv sú zabezpečené inými členmi tímu. Tvoj čas a energia idú do úloh, ktoré majú priamy vplyv na výsledky – bez chaosu a zahltenia všetkým naraz.

Informácie o výberovom konaní:
Pošlite nám svoj životopis a krátku odpoveď na otázku:

„Prečo si myslíte, že by vám táto práca sadla?“

Skúsenosti sú výhodou, ale rozhoduje prístup, dôslednosť a schopnosť doručiť výsledok.

Hľadáme človeka, ktorý je zodpovedný, vie komunikovať, udrží si poriadok a chce sa sústrediť na podstatnú prácu – nie na chaos.

Kontaktujeme iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie!

Požiadavky na zamestnanca:

Vlastné auto je nutné – obhliadky sa vykonávajú Trnave a v okruhu do 50 km.  

​Dôveryhodnosť a ľudský prístup – vieš sa rozumne porozprávať s ľuďmi a získať si ich rešpekt aj dôveru.

Jasná komunikácia – nebojíš sa telefonovať a vieš sa vyjadriť stručne, slušne a zrozumiteľne.

Samostatnosť a disciplína – zvládaš si udržať poriadok v úlohách, informáciách a termínoch aj bez každodenného dohľadu.

Zodpovednosť za výsledok – nenechávaš veci visieť vo vzduchu – keď niečo začneš, dotiahneš to.

Trpezlivosť pri komunikácii – vieš, že nie každý sa rozhodne hneď a nie každá odpoveď bude pozitívna.

Zdravý nadhľad – spätná väzba, námietky či odmietnutie ťa nerozhodia – berieš ich profesionálne.

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.