banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Assistant

2 dni

Persea, s.r.o.

Bratislava, Slovakia

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 500 € hrubého

13. salary and annual bonus

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • ​Administrative support and assistance with assuring of the internal processes linked to preparation and implementation of:
  1. regulatory processess(registration of new drugs & postregistration procedures)
  2. pharmaceutical responsibilities (quality complaints, serialization, medical enquiries, trainings)
  3. market access activities (pricing & reimbursement procedures)
  4. pharmacovigilance
  5. public affairsactivities
  6. compliance activities
  • Financial orders of services for RAMA department, communication with vendors, recording and monitoring of RAMA budget
  • Regular monitoring of different databases presenting information about medicinal products and proceedings (Ministry of Health, ŠUKL, .....)
  • Regular contact with software companies and ADCC in order to ensure presence of our drugs in systems for doctors and pharmacists
  • Other assistance, administration, daily mail, invoices, archiving, travel arrangements for RAMA department

The position is fixed-term contract (1 year).

Zamestnanecké výhody, benefity:

- annual salary equivalent to 13 months’ pay

- performance-related bonus

- up to 8 home office days per month

- sick leave benefit: twice a year, 5 days fully paid

Informácie o výberovom konaní:
Štruktúrovaný životopis zašlite prosím e-mailom na adresu ostroluckal@persea.sk.

Do predmetu správy uveďte pozíciu, o ktorú sa uchádzate.

Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte so spracovaním Vašich osobných údajov spoločnosťou Persea, s.r.o. pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca:

- previous experience in administration or similar position is a advantage

- pleasant communication skills

- professional approach to all aspects of job

- good accuracy, orientation to details, reliability

- good organizational skills and time management

- flexibility

- proactive approach, to take initiative as appropriate

- solid PC skills (Microsoft Office – Word, Excel and PowerPoint)

- active English

O firme
Our client is a successful original pharma company.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.