Assistant
2 dni
Persea, s.r.o.
Bratislava, Slovakia
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 500 € hrubého
13. salary and annual bonus
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Administrative support and assistance with assuring of the internal processes linked to preparation and implementation of:
- regulatory processess(registration of new drugs & postregistration procedures)
- pharmaceutical responsibilities (quality complaints, serialization, medical enquiries, trainings)
- market access activities (pricing & reimbursement procedures)
- pharmacovigilance
- public affairsactivities
- compliance activities
- Financial orders of services for RAMA department, communication with vendors, recording and monitoring of RAMA budget
- Regular monitoring of different databases presenting information about medicinal products and proceedings (Ministry of Health, ŠUKL, .....)
- Regular contact with software companies and ADCC in order to ensure presence of our drugs in systems for doctors and pharmacists
- Other assistance, administration, daily mail, invoices, archiving, travel arrangements for RAMA department
The position is fixed-term contract (1 year).
Zamestnanecké výhody, benefity:
- annual salary equivalent to 13 months’ pay
- performance-related bonus
- up to 8 home office days per month
- sick leave benefit: twice a year, 5 days fully paid
Informácie o výberovom konaní:
Štruktúrovaný životopis zašlite prosím e-mailom na adresu ostroluckal@persea.sk.
Do predmetu správy uveďte pozíciu, o ktorú sa uchádzate.
Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte so spracovaním Vašich osobných údajov spoločnosťou Persea, s.r.o. pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca:
- previous experience in administration or similar position is a advantage
- pleasant communication skills
- professional approach to all aspects of job
- good accuracy, orientation to details, reliability
- good organizational skills and time management
- flexibility
- proactive approach, to take initiative as appropriate
- solid PC skills (Microsoft Office – Word, Excel and PowerPoint)
- active English
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.