Asistent/ka riaditeľky, Office Manažér/ka
2 dni
JEDEN RODIČ, n.o.
Žiar nad Hronom, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 000 - 1 600 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Administratíva, Bankovníctvo, Asistent, Office manager, Back office špecialista
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Administratívna a organizačná Podpora:
Správa a organizácia kalendára riaditeľky, plánovanie stretnutí a príprava potrebných podkladov.
Riešenie každodennej administratívy vrátane správy e-mailov, telefonických hovorov a pošty.
Príprava a úprava dokumentov, správ a prezentácií.
Zabezpečenie plynulého chodu kancelárie vrátane údržby, poriadku a zásobovania kancelárskymi potrebami.
Udržiavanie internej komunikácie so zamestnancami odpovedanie na dotazy a poskytovanie informácií.
Dodržiavanie dôvernosti informácií.
Koordinácia interných a externých stretnutí, vrátane prípravy agendy a zápisov zo stretnutí.
Projektová a Manažérska Podpora:
Asistencia pri realizácii projektov, zber a spracovanie údajov pre výkazy.
Spolupráca s projektovými tímami na zabezpečení hladkého priebehu projektových aktivít.
Podpora manažmentu pri administratívnych úlohách, ako je príprava reportov a analýz.
Personálna Agenda:
Pomoc pri nábore nových zamestnancov, organizácia onboardingových aktivít a školení.
Správa dochádzkového systému a administrácia zamestnaneckých benefitov.
Príprava podkladov pre mzdy a vyúčtovanie pracovných ciest.
Offboarding a dôstojné ukončenie pôsobenia zamestnanca v organizácii
Finančné a IT Záležitosti:
Koordinácia s IT oddelením, riešenie základných technických problémov a správa kancelárskej techniky
Organizácia Podujatí a Bezpečnosť:
Plánovanie a organizácia firemných podujatí, workshopov a školení.
Zabezpečenie dodržiavania predpisov BOZP a PO, organizácia školení.
správa firemných automobilov
Požiadavky:
Výborné organizačné a komunikačné schopnosti.
Schopnosť pracovať samostatne a efektívne pod tlakom.
Skúsenosti v administratíve alebo neziskovom sektore sú výhodou.
Ovládanie MS Office a Google Workspace.
Proaktivita, spoľahlivosť a zodpovednosť.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Zaujímavá agenda a zmysluplná činnosť v dynamickom prostredí, kde sa môžete neustále učiť a rozvíjať.
- Príjemný kolektív, ktorý vás privíta s otvorenou náručou a podporí vás vo všetkých výzvach.
- Pracovný notebook a telefón, aby ste mali všetko potrebné na dosah ruky.
- Služobný automobil, ktorý vám uľahčí cestovanie a zabezpečí komfort pri pracovných povinnostiach.
- Možnosť flexibilného pracovného času, aby ste si mohli prispôsobiť deň podľa svojich potrieb.
- Pravidelné teambuildingové akcie, kde si môžete oddýchnuť a spoznať svojich kolegov aj mimo kancelárie.
Informácie o výberovom konaní:
Vďaka všetkým záujemcom. Kontaktovať budeme tých z Vás, ktorí budete vybraní do ďalšieho kola pohovorov.
Požiadavky na zamestnanca:
Ďalej od kandidáta očakávame:
• Lojálnosť, bezúhonnosť, komunikačné zručnosti, empatiu, asertivitu, slušnosť.
• Výborné komunikačné a organizačné zručnosti
• Výhodou je znalosť práce s programom Snazzybee
• Digitálne zručnosti - na pokročilej úrovni
• Podmienka na prijatie: aktívny/a vodič/ka s vodičským preukazom skupiny B
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.