Administratívna asistentka
Dnešné
Dataling s. r. o.
Kragujevská, Žilina, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 200 € hrubého
mzdové podmienky budú dohodnuté na základe skúseností a zručností uchádzača
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Aktívna komunikácia s poisťovňami a štátnymi inštitúciami
Plnenie rôznych administratívnych úloh podľa pokynov
Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia
Plánovanie a organizovanie stretnutí s klientami a partnermi
Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a chod spoločnosti
Pravidelná komunikácia s klientami
Vedenie, kontrola a aktualizácia databázy klientov
Príprava podkladov pre klientov
Kontrola mailovej schránky
Príprava podkladov pre klientov
Pomocné účtovné, mzdové a finančné úlohy
Zamestnanecké výhody, benefity:
Práca v mladom kolektíve v príjemnom prostredí
Možnosť flexibilnej pracovnej doby
Možnosti vzdelávania (Kurzy anglického a ruského jazyka)
Teambuildingy
Informácie o výberovom konaní:
Hľadáme spoľahlivého a motivovaného kolegu/kolegyňu, ktorý/á pristupuje k práci zodpovedne, má záujem neustále sa vzdelávať a rozvíjať svoju odbornosť v oblasti administratívnej agendy. Očakávame samostatnosť, precíznosť a ochotu prijímať nové výzvy, ktoré sú súčasťou dynamického účtovníckeho prostredia.
Spoločnosť Dataling ponúka stabilné pracovné miesto s dlhodobou perspektívou, príjemné a profesionálne pracovné prostredie, podporu kariérneho a odborného rastu a možnosť pracovať v tíme skúsených odborníkov. Naším cieľom je vytvárať pracovné podmienky, ktoré zamestnancom umožnia naplno rozvíjať svoj potenciál a rásť spolu s firmou.
Ak spĺňate uvedené požiadavky a zaujala vás táto pracovná príležitosť, neváhajte nás kontaktovať. Radi sa s vami stretneme osobne a porozprávame o možnostiach spolupráce.
Súčasťou výberového procesu bude krátky praktický test znalostí MS Excel a MS Word zameraný na bežné kancelárske úlohy.
Požiadavky na zamestnanca:
Organizačné a komunikačné schopnosti
Samostatnosť a zodpovednosť
Flexibilita
Spoľahlivosť a precízny prístup
Ochota učiť sa nové veci
Znalosť cudzieho jazyka je výhodou
Prax na podobnej pozícií je výhodou
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.