banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívna asistentka

Dnešné

Dataling s. r. o.

Kragujevská, Žilina, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 200 € hrubého

mzdové podmienky budú dohodnuté na základe skúseností a zručností uchádzača

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Aktívna komunikácia s poisťovňami a štátnymi inštitúciami

Plnenie rôznych administratívnych úloh podľa pokynov 

Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia

Plánovanie a organizovanie stretnutí s klientami a partnermi

Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a chod spoločnosti

Pravidelná komunikácia s klientami

Vedenie, kontrola a aktualizácia databázy klientov

Príprava podkladov pre klientov

Kontrola mailovej schránky

Príprava podkladov pre klientov

Pomocné účtovné, mzdové a finančné úlohy

Zamestnanecké výhody, benefity:

Práca v mladom kolektíve v príjemnom prostredí

Možnosť flexibilnej pracovnej doby

Možnosti vzdelávania (Kurzy anglického a ruského jazyka)

Teambuildingy

Informácie o výberovom konaní:
Hľadáme spoľahlivého a motivovaného kolegu/kolegyňu, ktorý/á pristupuje k práci zodpovedne, má záujem neustále sa vzdelávať a rozvíjať svoju odbornosť v oblasti administratívnej agendy. Očakávame samostatnosť, precíznosť a ochotu prijímať nové výzvy, ktoré sú súčasťou dynamického účtovníckeho prostredia.

Spoločnosť Dataling ponúka stabilné pracovné miesto s dlhodobou perspektívou, príjemné a profesionálne pracovné prostredie, podporu kariérneho a odborného rastu a možnosť pracovať v tíme skúsených odborníkov. Naším cieľom je vytvárať pracovné podmienky, ktoré zamestnancom umožnia naplno rozvíjať svoj potenciál a rásť spolu s firmou.

Ak spĺňate uvedené požiadavky a zaujala vás táto pracovná príležitosť, neváhajte nás kontaktovať. Radi sa s vami stretneme osobne a porozprávame o možnostiach spolupráce.

Súčasťou výberového procesu bude krátky praktický test znalostí MS Excel a MS Word zameraný na bežné kancelárske úlohy.

Požiadavky na zamestnanca:

Organizačné a komunikačné schopnosti

Samostatnosť a zodpovednosť

Flexibilita

Spoľahlivosť a precízny prístup

Ochota učiť sa nové veci

Znalosť cudzieho jazyka je výhodou

Prax na podobnej pozícií je výhodou

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.