Administratívny pracovník/čka na polovičný úväzok v Košiciach
Menej ako 2 týždne
ENGIE Services a.s. Slovensko
Košice, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 500 € hrubého
* Uvedená výška základnej mesačnej mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška základnej mesačnej mzdy závisí od úrovne požadovaných schopností a skúseností kandidáta.
Úväzok
Práca na skrátený úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Účtovník
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme šikovnú výpomoc na polovičný úväzok, pracovný čas Po - Pia od 8:00 - 12:00, príležitostne podľa dohody.
Tvojou pracovnou náplňou bude najmä:
• komunikácia so zákazníkmi a obchodnými partnermi;
• tvorba cenových ponúk;
• tvorba a príprava potrebných dokumentov;
• administratívne zabezpečenie plynulej prevádzky oddelenia;
• evidencia skladových zásob;
• administratívna podpora činnosti servisných technikov;
• aktívna spolupráca a komunikácia s inými oddeleniami;
• zlepšovanie a koordinácia interných procesov;
• práca s interným softvérom spoločnosti;
• iné administratívne práce podľa potreby oddelenia;
Zamestnanecké výhody, benefity:
Na našich ľuďoch nám naozaj záleží.
Benefity sme preto zamerali na ich zdravie, budúcnosť, ako aj čas pre seba a pre rodinu:
• možnosť rozvíjať kariéru v zázemí silnej medzinárodnej Skupiny;
• ročný výkonnostný bonus;
• dni voľna navyše v prípade významných rodinných udalostí;
• možnosť odborného vzdelávania;
• priateľské pracovné prostredie;
• zamestnanecké zľavy u vybraných partnerov.
Informácie o výberovom konaní:
Váš životopis nám zasielajte výhradne prostredníctvom webovej stránky spoločnosti www.engie.sk v časti Kariéra alebo portálu www.profesia.sk.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti, vaše životopisy starostlivo posúdime.
S informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní budeme kontaktovať len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú predpoklady a požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca:
• znalosť práce v Office 365,
• 3 ročná prax v administratíve; ovládanie strojopisu výhodou;
• proaktívny a pozitívny prístup k práci;
• príjemné vystupovanie;
• kultivovaný ústny a písomný prejav;
• logické myslenie;
• pracovitosť, zodpovednosť, samostatnosť;
• schopnosť prispôsobovať sa novým podnetom a situáciám.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.