Back and front office assistant AVIS Slovensko
Stále hľadajú
United Rental Group, s.r.o.
Ivanská cesta 91, Ružinov, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 500 - 1 700 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Bankovníctvo, Ľudské zdroje a personalistika, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Back office špecialista, HR asistent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme dynamického kolegu/kolegyňu, ktorý/á sa s entuziazmom a proaktívnym prístupom zapojí do podpory tímu. Ak máš tímového ducha, si komunikatívny typ, máš precíznosť a samostatnosť v krvi, organizácia práce Ti ide na výbornú a rád/a sa neustále učíš novým veciam, daj nám o sebe vedieť zaslaním svojho životopisu. Radi Ťa privítame na osobnom stretnutí, kde Ti bližšie predstavíme tieto hlavné činnosti a zodpovednosti.
1. Máš rád/a veci na poriadku a dokážeš sa prispôsobiť zmenám?
2. Nestratíš sa v žiadnej tabuľke ani v administratívnej agende?
3. Nebojíš sa absolvovať testy z anglického jazyka a myslíš si, že tvoja angličtina je na výbornej úrovni?
Ak si odpovedal/a na všetky 3 otázky "ÁNO", práve teba potrebujeme do nášho tímu v Bratislave.
→ Pracovná náplň:
• Príprava a revízia zmlúv
• Kontrola, evidencia prichádzajúcich a odchádzajúcich zmlúv
• Príprava objednávok
• Vytváranie a aktualizácia firemných databáz
• Príprava a evidencia podkladov a prezentácií
• Každodenná komunikácia s klientmi, dodávateľmi a zákazníkmi (aj v ANJ)
• Archivácia dokumentov
• Korešpondencia a administratívne práce
• Spracovanie vyúčtovaní služobných ciest
• Rezervácie dopravy a ubytovania
• Akvizícia nových dodávateľov
• Plánovanie termínov stretnutí vedenia
• Preklady dokumentov
• Kontrola a vystavovanie faktúr
• Administratívna a organizačná podpora nadriadeného
• Spracovanie inzercií
• Pomoc pri organizácii eventov
• Prijímanie návštev a podávanie informácií
Táto pozícia je vhodná aj pre mamičky na materskej, kde sa vieme dohodnúť individuálne na postupnom nábehu povinností a čerpania časového pracovného fondu.
Zamestnanecké výhody, benefity:
• Firemný mobil a notebook
• Množstvo zaujímavých zamestnaneckých benefitov
• Možnosť odborného a profesionálneho rastu
• Motivujúce finančné ohodnotenie
• Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Požiadavky na zamestnanca:
- lojalita
- skúsenosti s tvorbou reportov a prezentácií
- aktívny a pozitívny prístup pri spolupráci s členmi tímu
- vynikajúce komunikačné schopnosti
- koordinačné a organizačné schopnosti
- profesionálne vystupovanie, kultivovaný prejav
- samostatnosť pri plnení úloh, schopnosť dotiahnuť veci do konca
- precíznosť, presnosť, zodpovednosť
- pohotovosť a flexibilita
- schopnosť zvládať časový stres
- ochota učiť sa a pravidelne sa vzdelávať
- diskrétnosť a lojálnosť
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.