banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Back and front office assistant AVIS Slovensko

Stále hľadajú

United Rental Group, s.r.o.

Ivanská cesta 91, Ružinov, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 500 - 1 700 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Bankovníctvo, Ľudské zdroje a personalistika, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Back office špecialista, HR asistent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme dynamického kolegu/kolegyňu, ktorý/á sa s entuziazmom a proaktívnym prístupom zapojí do podpory tímu. Ak máš tímového ducha, si komunikatívny typ, máš precíznosť a samostatnosť v krvi, organizácia práce Ti ide na výbornú a rád/a sa neustále učíš novým veciam, daj nám o sebe vedieť zaslaním svojho životopisu. Radi Ťa privítame na osobnom stretnutí, kde Ti bližšie predstavíme tieto hlavné činnosti a zodpovednosti.

1. Máš rád/a veci na poriadku a dokážeš sa prispôsobiť zmenám?
2. Nestratíš sa v žiadnej tabuľke ani v administratívnej agende?
3. Nebojíš sa absolvovať testy z anglického jazyka a myslíš si, že tvoja angličtina je na výbornej úrovni?
Ak si odpovedal/a na všetky 3 otázky "ÁNO", práve teba potrebujeme do nášho tímu v Bratislave.

→ Pracovná náplň:
• Príprava a revízia zmlúv
• Kontrola, evidencia prichádzajúcich a odchádzajúcich zmlúv
• Príprava objednávok
• Vytváranie a aktualizácia firemných databáz
• Príprava a evidencia podkladov a prezentácií
• Každodenná komunikácia s klientmi, dodávateľmi a zákazníkmi (aj v ANJ)
• Archivácia dokumentov
• Korešpondencia a administratívne práce
• Spracovanie vyúčtovaní služobných ciest
• Rezervácie dopravy a ubytovania
• Akvizícia nových dodávateľov
• Plánovanie termínov stretnutí vedenia
• Preklady dokumentov
• Kontrola a vystavovanie faktúr
• Administratívna a organizačná podpora nadriadeného
• Spracovanie inzercií
• Pomoc pri organizácii eventov
• Prijímanie návštev a podávanie informácií


Táto pozícia je vhodná aj pre mamičky na materskej, kde sa vieme dohodnúť individuálne na postupnom nábehu povinností a čerpania časového pracovného fondu.

Zamestnanecké výhody, benefity:
• Firemný mobil a notebook
• Množstvo zaujímavých zamestnaneckých benefitov
• Možnosť odborného a profesionálneho rastu
• Motivujúce finančné ohodnotenie
• Práca v mladom a dynamickom kolektíve

Požiadavky na zamestnanca:
- lojalita
- skúsenosti s tvorbou reportov a prezentácií
- aktívny a pozitívny prístup pri spolupráci s členmi tímu
- vynikajúce komunikačné schopnosti
- koordinačné a organizačné schopnosti
- profesionálne vystupovanie, kultivovaný prejav
- samostatnosť pri plnení úloh, schopnosť dotiahnuť veci do konca
- precíznosť, presnosť, zodpovednosť
- pohotovosť a flexibilita
- schopnosť zvládať časový stres
- ochota učiť sa a pravidelne sa vzdelávať
- diskrétnosť a lojálnosť

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.