banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Kontrolór/ka na útvare miestneho kontrolóra

Menej ako 2 týždne

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Petržalka, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 500 - 1 750 € hrubého

plat je dohodnutý vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností. Priemerný plat na pozícii sa vrátane kvartálnych odmien môže pohybovať okolo sumy 1750 EUR.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Štátna správa, samospráva, Odborný referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á,

ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO

  • Viete sa zorientovať v organizačnej štruktúre?

  • Baví Vás preverovať, či sú procesy a činnosti vykonávané v súlade s legislatívou a internými predpismi? 

  • Ovládate  zákony súvisiace s fungovaním samosprávy, rozpočtovými pravidlami, o finančnej kontrole a vnútornom audite?

  • Viete overiť nastavenie kontrolných mechanizmov pri jednotlivých procesoch a činnostiach? 

  • Analytické a logické myslenie, orientácia na detaily a ich spájanie do celku, znalosť programov MS Office sú súčasťou vášho každodenného fungovania?


Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať

  • Výkon kontrol na základe plánu kontrolnej činnosti a na základe požiadaviek miestneho zastupiteľstva,

  • Preverovanie fungovania procesov a činností v zmysle príslušnej platnej legislatívy, 

  • Preverovanie zhody vykonaných činností a krokov s popisom v príslušných smerniciach, metodických pokynoch, príkazoch,

  • Analýza kontrolných mechanizmov,

  • Písanie správ z kontrol,

  • Overovanie plnenia prijatých nápravných opatrení z vykonaných kontrol.

Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto

Pracovať budete v priestoroch miestneho úradu ale aj v niektorých MŠ a ZŠ, prípadne v niektorej z organizácií miestnej časti. Pri kontrolách budete pracovať s legislatívou a internými predpismi, výsledkom bude preverenie ich dodržiavania. Jednou z úloh bude zistiť správnosť účtovania a finančnej kontroly položiek v účtovných systémoch a nielen v nich. Pri kontrole vytvoríte vlastné zostavy a prehľady kontrolovaných položiek a zanalyzujete ich. Počas kontrol Vám všetky potrebné informácie poskytnú kolegovia a kolegyne, ktorých činnosti budete kontrolovať. Výsledkom Vašej práce bude správne nastavenie kontrolovaného procesu, možno nie ihneď, ale až po zavedení nápravných opatrení do praxe.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • 5 dní dovolenky navyše,

  • skrátený fond pracovného času (37,5 hodiny),

  • mobilný telefón s neobmedzenými volaniami a dátami,

  • 500 EUR ročne prostredníctvom „cafeterie systému“,

  • možnosť využívania MultiSport karty,

  • preplatenie 50% ceny z ročného cestovného lístku v Zónach 100 + 101 (po 1. odpracovanom roku),

  • príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku),

  • možnosť využiť zvýhodnené vstupné vo vybraných športových a kultúrnych zariadeniach v správe mestskej časti,

  • bezplatná účasť na vybraných behoch v rámci mesta Bratislava,

  • bezplatný neobmedzený vstup do Petržalskej plavárne vrátane saunového sveta,

  • bezplatné využívanie Veolia Arena Draždiak v časoch vyhradených pre zamestnancov,

  • potrebné školenia a kurzy pre váš odborný rast,

  • možnosť teambuildingových aktivít,

  • samozrejme, príspevok na stravovanie,

  • práca v stabilnom prostredí verejnej správy

a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či z kolektívnej zmluvy.

Informácie o výberovom konaní:
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať:
- štruktúrovaný profesijný životopis,
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach,
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.

Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 15. júla 2025 (vrátane) cez portál Profesia i na e-mail praca@petrzalka.sk. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu dostanete najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca:

Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať prax a skúsenosť s:

  • účinnosťou, hospodárnosťou, efektívnosťou pri hospodárení a nakladaní s majetkom obce,

  • hospodárením rozpočtových organizácií a príspevkových organizácií,

  • overovaním finančných operácií, bezhotovostných a pokladničných operácií,

  • kontrolou zmlúv, účtovných kníh,  správneho čerpania schváleného rozpočtu obce, účelovo poskytnutých, fondov a dotácií,

  • vybavovaním sťažností a petícií. 

Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať aspoň stredoškolské vzdelanie s maturitou ekonomického alebo právnického  zamerania a bez komplikácií by mal/a zvládať aj prácu s  rôznym účtovným softvérom a nástrojmi balíka Microsoft Office (najmä Excel, Word, Outlook). Samozrejmosťou sú aj precíznosť, orientácia na detail a schopnosť eliminovať tzv.  zvykovosť v postupoch na správnosť a legitímnosť postupov. Nemenej dôležitou je orientácia v legislatíve. Radi medzi seba prijmeme človeka veselého, humorného, pracovitého a priateľského.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.