Kontrolór/ka na útvare miestneho kontrolóra
Menej ako 2 týždne
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Petržalka, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 500 - 1 750 € hrubého
plat je dohodnutý vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností. Priemerný plat na pozícii sa vrátane kvartálnych odmien môže pohybovať okolo sumy 1750 EUR.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Štátna správa, samospráva, Odborný referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á,
ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
Viete sa zorientovať v organizačnej štruktúre?
Baví Vás preverovať, či sú procesy a činnosti vykonávané v súlade s legislatívou a internými predpismi?
Ovládate zákony súvisiace s fungovaním samosprávy, rozpočtovými pravidlami, o finančnej kontrole a vnútornom audite?
Viete overiť nastavenie kontrolných mechanizmov pri jednotlivých procesoch a činnostiach?
Analytické a logické myslenie, orientácia na detaily a ich spájanie do celku, znalosť programov MS Office sú súčasťou vášho každodenného fungovania?
Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
Výkon kontrol na základe plánu kontrolnej činnosti a na základe požiadaviek miestneho zastupiteľstva,
Preverovanie fungovania procesov a činností v zmysle príslušnej platnej legislatívy,
Preverovanie zhody vykonaných činností a krokov s popisom v príslušných smerniciach, metodických pokynoch, príkazoch,
Analýza kontrolných mechanizmov,
Písanie správ z kontrol,
Overovanie plnenia prijatých nápravných opatrení z vykonaných kontrol.
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Pracovať budete v priestoroch miestneho úradu ale aj v niektorých MŠ a ZŠ, prípadne v niektorej z organizácií miestnej časti. Pri kontrolách budete pracovať s legislatívou a internými predpismi, výsledkom bude preverenie ich dodržiavania. Jednou z úloh bude zistiť správnosť účtovania a finančnej kontroly položiek v účtovných systémoch a nielen v nich. Pri kontrole vytvoríte vlastné zostavy a prehľady kontrolovaných položiek a zanalyzujete ich. Počas kontrol Vám všetky potrebné informácie poskytnú kolegovia a kolegyne, ktorých činnosti budete kontrolovať. Výsledkom Vašej práce bude správne nastavenie kontrolovaného procesu, možno nie ihneď, ale až po zavedení nápravných opatrení do praxe.
Zamestnanecké výhody, benefity:
5 dní dovolenky navyše,
skrátený fond pracovného času (37,5 hodiny),
mobilný telefón s neobmedzenými volaniami a dátami,
500 EUR ročne prostredníctvom „cafeterie systému“,
možnosť využívania MultiSport karty,
preplatenie 50% ceny z ročného cestovného lístku v Zónach 100 + 101 (po 1. odpracovanom roku),
príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku),
možnosť využiť zvýhodnené vstupné vo vybraných športových a kultúrnych zariadeniach v správe mestskej časti,
bezplatná účasť na vybraných behoch v rámci mesta Bratislava,
bezplatný neobmedzený vstup do Petržalskej plavárne vrátane saunového sveta,
bezplatné využívanie Veolia Arena Draždiak v časoch vyhradených pre zamestnancov,
potrebné školenia a kurzy pre váš odborný rast,
možnosť teambuildingových aktivít,
samozrejme, príspevok na stravovanie,
práca v stabilnom prostredí verejnej správy
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či z kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní:
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať:
- štruktúrovaný profesijný životopis,
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach,
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 15. júla 2025 (vrátane) cez portál Profesia i na e-mail praca@petrzalka.sk. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu dostanete najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca:
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať prax a skúsenosť s:
účinnosťou, hospodárnosťou, efektívnosťou pri hospodárení a nakladaní s majetkom obce,
hospodárením rozpočtových organizácií a príspevkových organizácií,
overovaním finančných operácií, bezhotovostných a pokladničných operácií,
kontrolou zmlúv, účtovných kníh, správneho čerpania schváleného rozpočtu obce, účelovo poskytnutých, fondov a dotácií,
vybavovaním sťažností a petícií.
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať aspoň stredoškolské vzdelanie s maturitou ekonomického alebo právnického zamerania a bez komplikácií by mal/a zvládať aj prácu s rôznym účtovným softvérom a nástrojmi balíka Microsoft Office (najmä Excel, Word, Outlook). Samozrejmosťou sú aj precíznosť, orientácia na detail a schopnosť eliminovať tzv. zvykovosť v postupoch na správnosť a legitímnosť postupov. Nemenej dôležitou je orientácia v legislatíve. Radi medzi seba prijmeme človeka veselého, humorného, pracovitého a priateľského.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.