banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Výkonný/á asistent(ka) riaditeľa

Stále hľadajú

Promiseo s.r.o.

Jesenského 25, Košice, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 300 € hrubého

Ponúkané platové ohodnotenie je od 1300 € do 2000 € (tpp/kontrakt) + záleží od tvojich predchadzajúcich skúseností.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Vieš ustrážiť kalendáre, zmluvy aj nervy? Neľakáš sa Excelu, máš prehľad a nestratíš sa ani v debate s právnikom, grafikom či účtovníkom? Potom hľadáme práve teba! Hľadáme spoľahlivého človeka, ktorý sa stane predĺženou rukou vedenia a zároveň mostom medzi projektovým tímom, partnermi a externými dodávateľmi.

Budeš mať dosah na to, ako agentúra funguje – od každodenného chodu až po strategické smerovanie. Nehľadáme robota, ktorý len „odkliká“ úlohy, ale osobnosť, ktorá má systém, drive a vie predvídať, čo treba zariadiť skôr, než sa to stane problémom.

Tvoj deň v skratke
  • Strážiš kalendár a priority vedenia – riadiš, čo sa k nemu dostane a kedy

  • Sleduješ termíny, vybavuješ stretnutia, koordinuješ interné porady aj online cally

  • Pripravuješ účtovné a mzdové podklady pre externých účtovníkov

  • Vytváraš a udržiavaš prehľadné nákladové tabuľky, rozpočty a interné prehľady

  • Pracuješ s faktúrami, zmluvami, výstupmi z porád – Excel bude tvoj obľúbený nástroj

  • Koordinuješ externých dodávateľov (účtovníci, právnici, daňoví a HR špecialisti)

  • Pomáhaš s organizáciou interných eventov a školení

  • Navrhuješ vylepšenia v procesoch, nastavuješ automatizácie, makrá alebo checklisty

  • Trpezlivo a pokojne komunikuješ – aj po treťom vysvetlení kolegovi si stále v pohode

Zamestnanecké výhody, benefity:


  • Si pri zdroji rozhodnutí – reportuješ priamo riaditeľovi a vidíš pod pokrievku stratégie.

  • Možnosť profesijného rastu a vzdelávania (školenia, konferencie, mentoring)

  • Projekty, ktoré sú vidieť – pre slovenské aj zahraničné značky

  • Nuda nehrozí – zmluvy, kampane, výplaty, analýzy – každý deň je trochu iný

  • Podpora k dispozícii – office manažérka, externé tímy, ľudia, ktorí ti kryjú chrbát

  • Flexibilná pracovný doba –  možnosť práce z domu (2–3 dni týždenne)

    Tím, kde sa pracuje tvrdo, ale s úsmevom:)

    Požiadavky na zamestnanca:

    • Skúsenosti s administratívou, office managementom alebo účtovnými podkladmi

    • Pokročilé zručnosti v Google Workspace / MS Office (hlavne Sheets/Excel)

    • Schopnosť spracovávať nákladové tabuľky, výkazy a rozpočty

    • Základy finančného myslenia – vieš, čo je cashflow a ako vyzerá nákladový list

    • Angličtina aspoň na úrovni B2 – kvôli e-mailom a občasnej komunikácii s partnermi

    • Skúsenosti s nástrojmi ako Teams, SharePoint alebo Asana výhodou

    • Zodpovednosť, samostatnosť a zdravý sedliacky rozum

    Alebo skús mobilnú apku

    Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

    Naskenuj kód

    V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

    Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.