Výkonný/á asistent(ka) riaditeľa
Stále hľadajú
Promiseo s.r.o.
Jesenského 25, Košice, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 300 € hrubého
Ponúkané platové ohodnotenie je od 1300 € do 2000 € (tpp/kontrakt) + záleží od tvojich predchadzajúcich skúseností.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Vieš ustrážiť kalendáre, zmluvy aj nervy? Neľakáš sa Excelu, máš prehľad a nestratíš sa ani v debate s právnikom, grafikom či účtovníkom? Potom hľadáme práve teba! Hľadáme spoľahlivého človeka, ktorý sa stane predĺženou rukou vedenia a zároveň mostom medzi projektovým tímom, partnermi a externými dodávateľmi.
Budeš mať dosah na to, ako agentúra funguje – od každodenného chodu až po strategické smerovanie. Nehľadáme robota, ktorý len „odkliká“ úlohy, ale osobnosť, ktorá má systém, drive a vie predvídať, čo treba zariadiť skôr, než sa to stane problémom.
Strážiš kalendár a priority vedenia – riadiš, čo sa k nemu dostane a kedy
Sleduješ termíny, vybavuješ stretnutia, koordinuješ interné porady aj online cally
Pripravuješ účtovné a mzdové podklady pre externých účtovníkov
Vytváraš a udržiavaš prehľadné nákladové tabuľky, rozpočty a interné prehľady
Pracuješ s faktúrami, zmluvami, výstupmi z porád – Excel bude tvoj obľúbený nástroj
Koordinuješ externých dodávateľov (účtovníci, právnici, daňoví a HR špecialisti)
Pomáhaš s organizáciou interných eventov a školení
Navrhuješ vylepšenia v procesoch, nastavuješ automatizácie, makrá alebo checklisty
Trpezlivo a pokojne komunikuješ – aj po treťom vysvetlení kolegovi si stále v pohode
Zamestnanecké výhody, benefity:
Si pri zdroji rozhodnutí – reportuješ priamo riaditeľovi a vidíš pod pokrievku stratégie.
Možnosť profesijného rastu a vzdelávania (školenia, konferencie, mentoring)
Projekty, ktoré sú vidieť – pre slovenské aj zahraničné značky
- Nuda nehrozí – zmluvy, kampane, výplaty, analýzy – každý deň je trochu iný
Podpora k dispozícii – office manažérka, externé tímy, ľudia, ktorí ti kryjú chrbát
Flexibilná pracovný doba – možnosť práce z domu (2–3 dni týždenne)
Tím, kde sa pracuje tvrdo, ale s úsmevom:)
Požiadavky na zamestnanca:
Skúsenosti s administratívou, office managementom alebo účtovnými podkladmi
Pokročilé zručnosti v Google Workspace / MS Office (hlavne Sheets/Excel)
Schopnosť spracovávať nákladové tabuľky, výkazy a rozpočty
Základy finančného myslenia – vieš, čo je cashflow a ako vyzerá nákladový list
Angličtina aspoň na úrovni B2 – kvôli e-mailom a občasnej komunikácii s partnermi
Skúsenosti s nástrojmi ako Teams, SharePoint alebo Asana výhodou
Zodpovednosť, samostatnosť a zdravý sedliacky rozum
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.