HR Systems Management & Contact Center Specialist with English and German
Končí sa zajtra
HENKEL SLOVENSKO, spol. s r.o.
Bratislava, Slovakia
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 500 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Pokročilá), Nemčina (Pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Ľudské zdroje a personalistika, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Personalista, Personálny konzultant, Archivár, správca registratúry
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
*Develop soft skills in communication, teamwork, and stakeholder management
*Gain hands-on experience with HR systems (SAP, Cornerstone, SNOW, CRM)
*Understand corporate HR processes and their interconnections *Communicate with global HR teams via email and phone
*Act as the first point of contact for employee HR-related queries
*Handle requests through phone, chat and ticketing systems
*Collaborate with teams in Cairo, Manila, and Mexico
*Support and help implement new HR projects and initiatives
Zamestnanecké výhody, benefity:
*Flexible work scheme with flexible hours, hybrid work model and up to 30 days per year for remote work abroad
*Diverse national and international growth opportunities
*Globally applicable well-being standards, including health and preventive care programs
*Gender-neutral parental leave for a minimum of 8 weeks
*Employee Share Plan with voluntary investment and Henkel matching shares
*13th salary, incentives
*Cafeteria benefit system, Multisport card
*Henkel shop and Henkel nursery school
*Extra paid days off for special events, referral and relocation bonus
Informácie o výberovom konaní:
In case of interest, do not hesitate to send us your Curriculum Vitae in English language. We will contact only candidates who match a profile we are looking for. Thank you for your understanding.
Požiadavky na zamestnanca:
*Proficient in German and English (verbal and written) is a must
*Knowledge of Italian is welcome
*Work experience with an emphasis on customer service is an advantage
*Intermediate MS Office skills
*Proactive, open-minded, self-reliant, customer-oriented team player with good communication skills
PLEASE SEND THE CV IN ENGLISH
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.