Asistentka riaditeľa – podpora pre administratívu a recepciu
Menej ako týždeň
DYNAMIK HOLDING, a.s.
Štúrova 22, 949 01 Nitra, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 200 € hrubého
+ 13.plat
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme komunikatívnu a organizačne zdatnú kolegyňu s dobrou znalosťou Excelu a Wordu, ktorá má rada poriadok, úsmev na tvári a chuť byť nenahraditeľnou súčasťou každodenného chodu našej spoločnosti.
Vaša rola bude pestrá – od podpory výrobného riaditeľa pri jeho agende až po starostlivosť o recepciu, návštevy a administratívne úlohy, vďaka ktorým bude náš tím fungovať hladko.
Čo bude vašou úlohou?
- príprava a vyhotovovanie zmlúv
- vystavovanie objednávok
- kontrola faktúr po formálnej stránke a ich nahrávanie do interného systému
- asistenčná podpora výrobného riaditeľa
- kompletizovanie a kontrola dokumentov pri odovzdaní stavby (podľa pokynov projektového manažéra)
- organizovanie stretnutí, porád a obchodných rokovaní + vyhotovovanie zápisov v prípade potreby
- spracovanie došlej a odoslanej pošty, vedenie korešpondencie
- príprava reportov na pravidelné porady
- podpora plynulého chodu recepcie: starostlivosť o návštevy a obchodných partnerov, zodpovednosť za kancelárske potreby, udržiavanie zasadačiek v reprezentatívnom stave
Pre plynulý chod recepcie sa práca vykonáva jeden týždeň v čase 7:00 - 15:30 a v druhý týždeň v čase 8:30 - 17:00
Zamestnanecké výhody, benefity:
Finančné benefity
- 13. plat– vyplácaný každoročne už od roku 2005
- Finančný príspevok na stravovanie nad rámec zákona
- Odmena za odporučenie kolegu– až do 400 €
- Zľavy na stavebný materiál– zaujímavé podmienky aj pre súkromné využitie
Pracovné zázemie
- Mobil a notebook– vybavenie pre efektívnu prácu
- Vyššie štandardy kancelárie a pracovného vybavenia
Kariérny a osobnostný rast
- Dynamik Akadémia & Seduo– e‑learning aj interné školenia
- Odborné kurzy a možnosť rotácie v rámci divízií
- Zaučenie, mentori a prax na prestížnych projektoch
Firemná kultúra & zábava
- Skvelé teambuildingy– tímové, vianočný večierok, futsal turnaj či Spartan race, korčuľovanie
- Dobrovoľnícke akcie, Dni zdravia– dôraz na tímový duch a zmysel
Zdravie & životný štýl
- Multisport karta pre vás i rodinu
- Káva, čaj, voda a ovocie každý deň
- Vitamínové & vianočné balíčky
Informácie o výberovom konaní:
Nájdete si tiež svoje perfektné miesto ako kolega v našom tíme? Tešíme sa na Vašu žiadosť so životopisom. Všetky životopisy budú starostlivo posúdené. Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca:
- organizačné a komunikačné schopnosti
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- zodpovednosť, samostatnosť a schopnosť zvládať záťažové situácie
- veľmi dobrú znalosť MS Excel (a orientáciu v ďalších bežných kancelárskych nástrojoch)
- skúsenosť s administratívou alebo podobnou pozíciou výhodou
- AJ výhodou
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.