banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistentka riaditeľa – podpora pre administratívu a recepciu

Menej ako týždeň

DYNAMIK HOLDING, a.s.

Štúrova 22, 949 01 Nitra, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 200 € hrubého

+ 13.plat

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme komunikatívnu a organizačne zdatnú kolegyňu s dobrou znalosťou Excelu a Wordu, ktorá má rada poriadok, úsmev na tvári a chuť byť nenahraditeľnou súčasťou každodenného chodu našej spoločnosti.

Vaša rola bude pestrá – od podpory výrobného riaditeľa pri jeho agende až po starostlivosť o recepciu, návštevy a administratívne úlohy, vďaka ktorým bude náš tím fungovať hladko.

Čo bude vašou úlohou?

  • príprava a vyhotovovanie zmlúv
  • vystavovanie objednávok
  • kontrola faktúr po formálnej stránke a ich nahrávanie do interného systému
  • asistenčná podpora výrobného riaditeľa
  • kompletizovanie a kontrola dokumentov pri odovzdaní stavby (podľa pokynov projektového manažéra)
  • organizovanie stretnutí, porád a obchodných rokovaní + vyhotovovanie zápisov v prípade potreby
  • spracovanie došlej a odoslanej pošty, vedenie korešpondencie
  • príprava reportov na pravidelné porady
  • podpora plynulého chodu recepcie: starostlivosť o návštevy a obchodných partnerov, zodpovednosť za kancelárske potreby, udržiavanie zasadačiek v reprezentatívnom stave

Pre plynulý chod recepcie sa práca vykonáva jeden týždeň v čase 7:00 - 15:30 a v druhý týždeň v čase 8:30 - 17:00

Zamestnanecké výhody, benefity:

Finančné benefity

  • 13. plat– vyplácaný každoročne už od roku 2005
  • Finančný príspevok na stravovanie nad rámec zákona
  • Odmena za odporučenie kolegu– až do 400 €
  • Zľavy na stavebný materiál– zaujímavé podmienky aj pre súkromné využitie

Pracovné zázemie

  • Mobil a notebook– vybavenie pre efektívnu prácu
  • Vyššie štandardy kancelárie a pracovného vybavenia

Kariérny a osobnostný rast

  • Dynamik Akadémia & Seduo– e‑learning aj interné školenia
  • Odborné kurzy a možnosť rotácie v rámci divízií
  • Zaučenie, mentori a prax na prestížnych projektoch

Firemná kultúra & zábava

  • Skvelé teambuildingy– tímové, vianočný večierok, futsal turnaj či Spartan race, korčuľovanie
  • Dobrovoľnícke akcie, Dni zdravia– dôraz na tímový duch a zmysel

Zdravie & životný štýl

  • Multisport karta pre vás i rodinu
  • Káva, čaj, voda a ovocie každý deň
  • Vitamínové & vianočné balíčky

Informácie o výberovom konaní:
Nájdete si tiež svoje perfektné miesto ako kolega v našom tíme? Tešíme sa na Vašu žiadosť so životopisom. Všetky životopisy budú starostlivo posúdené. Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca:

  • organizačné a komunikačné schopnosti
  • príjemné a profesionálne vystupovanie
  • zodpovednosť, samostatnosť a schopnosť zvládať záťažové situácie
  • veľmi dobrú znalosť MS Excel (a orientáciu v ďalších bežných kancelárskych nástrojoch)
  • skúsenosť s administratívou alebo podobnou pozíciou výhodou
  • AJ výhodou

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.