banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívna asistentka

Menej ako 2 týždne

Martin Šeliga

Rosinská cesta 8, Žilina, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

6 - 13 €/hodina hrubého

Zmluva

Dohoda o vykonaní práce

Vzdelanie

Základné

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme administratívnu asistentku pre finančné služby

Miesto práce: Žilina

Pracovná doba: min. 4 hodiny/deň, 4 dni v týždni ešte na dohodu, časovo flexibilné

Plat: 6 €/h + bonusy (dohadovanie stretnutí)

O nás

Sme tím finančných poradcov, ktorí sa špecializujú na životné  poistenie a investície.

Hľadáme spoľahlivú, zodpovednú  asistentku, ktorá nám pomôže so všetkými administratívnymi úlohami, klientskou agendou a organizáciou.

Tvoje úlohy a zodpovednosti

    •    Vypisovanie a správa zmlúv, dodatkov, výpovedí a zmien

    •    Evidencia klientov a všetkých údajov v Apple Numbers

    •    Archivácia dokumentov a sledovanie termínov

    •    Tabulkovanie produkcie: zmluvy, stretnutia, odmeny, poistné udalosti

    •    Spracovanie poistných udalostí: zbieranie dokumentov, vyplnenie formulárov, komunikácia s poisťovňami, sledovanie stavu

    •    Dohadovanie a potvrdenie stretnutí pre oboch

    •    Základná starostlivosť o klientov

    •    Týždenné a mesačné reporty o produkcii a odmenách

    •    Správa kalendára, pripomienky a rezervácie miestností

    •    Triedenie e-mailov a správ, odpovede na štandardné otázky

Požadujeme

    •    Zodpovednosť a spoľahlivosť

    •    Schopnosť samostatne riešiť úlohy a dodržiavať termíny

    •    Spoľahlivá komunikácia a základné organizačné schopnosti

Zamestnanecké výhody, benefity:

skvelý kolektív, prostredie zamerané na rast, rozvoj, progress, možnosť práce z domu/ v teréne/ v kancelárii. Časová flexibilita, školiaci a tréningový systém, 

Informácie o výberovom konaní

Ak vás táto pozícia zaujala, pošlite svoj životopis a pár viet o sebe •    Dohadovanie stretnutí: 7 €/uskutočnené stretnutie

 •    Bonus: 10 stretnutí/tyždeň → +280 €/mesiac

 •    Flexibilná pracovná doba (4 hodiny/deň, 4 dni v týždni)

    •    Práca z domu, moderné nástroje, mladý tím

Požiadavky na zamestnanca:

Zodpovednosť, spoľahlivosť, učenlivosť, komunikatívnosť

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.