banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Property Manager

Stále hľadajú

HB Reavis

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 800 € hrubého

Finálna mzda bude závisieť od skúseností daného kandidáta.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Stavebníctvo a reality, Realitný maklér, Správca budov


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme skúseného a zodpovedného Property Managera/ku, ktorý/á zabezpečí plynulý chod a vysoký štandard prevádzky modernej administratívnej budovy Apollo Nivy. Na tejto pozícii budete mať na starosti komplexný dohľad nad všetkými kľúčovými službami – od technickej správy, bezpečnosti, upratovania a údržby zelene, až po požiarne zabezpečenie. Vašou hlavnou úlohou bude vytvárať príjemné a bezproblémové prostredie pre nájomcov a zabezpečiť ich maximálnu spokojnosť so službami a prevádzkou budovy.


Vaše hlavné zodpovednosti:

  • Starostlivosť o klientov a nájomcov: Budete hlavnou kontaktnou osobou pre našich nájomcov – riešite ich požiadavky a zabezpečujete najvyššiu úroveň spokojnosti.
  • Koordinácia tímov správy budov: Riadenie práce Facility Managerov na pridelených nehnuteľnostiach a dohľad nad kvalitou poskytovaných služieb.
  • Spolupráca s externými dodávateľmi: Zodpovedáte za výber, komunikáciu a koordináciu bezpečnostných služieb, technickej údržby, recepcie a upratovania.
  • Finančný dohľad: Pripravujete ročné rozpočty (Capex & Opex) a nesiete zodpovednosť za hospodárske výsledky objektu.
  • Prenájom a klientský servis: Aktívne riešite všetky otázky týkajúce sa prenájmu, vrátane sťažností a podnetov klientov.
  • Zmluvná agenda: Zabezpečujete predlžovanie zmlúv a v spolupráci s právnym oddelením pripravujete zmluvnú dokumentáciu.
  • Doplnkové služby: Predaj krátkodobých prenájmov a prémiových služieb klientom s cieľom maximalizovať ich komfort a spokojnosť.
  • Podpora manažmentu: Tvorba pravidelných obchodných správ a príprava prezentácií pre potreby stretnutí so senior manažmentom na úrovni krajiny.
  • Dodržiavanie štandardov: Zabezpečujete súlad s internými štandardmi Property Managementu a firemnými procesmi.
  • Administrácia dokumentácie: Udržiavate aktuálnu technickú a prevádzkovú dokumentáciu k spravovaným nehnuteľnostiam.

Zamestnanecké výhody, benefity:


  • Služobné auto / Car allowance
  • Flexibilný pracovný čas + Home office
  • Cafeteria systém
  • Životné a úrazové poistenie
  • 5 sick days
  • Parkovanie
  • Firemné eventy
  • Čas na vybavenie osobných záležitostí
  • Každý deň čerstvé ovocie

Požiadavky na zamestnanca:


  • Vynikajúce komunikačné, analytické a organizačné zručnosti.
  • Schopnosť proaktívne identifikovať a efektívne riešiť problémy.
  • Rozhodnosť a samostatnosť pri prijímaní rozhodnutí s dôrazom na zodpovednosť a schopnosť ovplyvňovať.
  • Skúsenosť s prácou v autonómnom a dynamickom prostredí, s dôrazom na dodržiavanie termínov, rozpočtov a pochopenie širších súvislostí v rámci podnikania.
  • Líderské schopnosti s prirodzenou autoritou, vrátane schopnosti inšpirovať, rozvíjať a viesť tím k výkonom a profesionalite.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.