Property Manager
Stále hľadajú
HB Reavis
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 800 € hrubého
Finálna mzda bude závisieť od skúseností daného kandidáta.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Stavebníctvo a reality, Realitný maklér, Správca budov
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme skúseného a zodpovedného Property Managera/ku, ktorý/á zabezpečí plynulý chod a vysoký štandard prevádzky modernej administratívnej budovy Apollo Nivy. Na tejto pozícii budete mať na starosti komplexný dohľad nad všetkými kľúčovými službami – od technickej správy, bezpečnosti, upratovania a údržby zelene, až po požiarne zabezpečenie. Vašou hlavnou úlohou bude vytvárať príjemné a bezproblémové prostredie pre nájomcov a zabezpečiť ich maximálnu spokojnosť so službami a prevádzkou budovy.
Vaše hlavné zodpovednosti:
- Starostlivosť o klientov a nájomcov: Budete hlavnou kontaktnou osobou pre našich nájomcov – riešite ich požiadavky a zabezpečujete najvyššiu úroveň spokojnosti.
- Koordinácia tímov správy budov: Riadenie práce Facility Managerov na pridelených nehnuteľnostiach a dohľad nad kvalitou poskytovaných služieb.
- Spolupráca s externými dodávateľmi: Zodpovedáte za výber, komunikáciu a koordináciu bezpečnostných služieb, technickej údržby, recepcie a upratovania.
- Finančný dohľad: Pripravujete ročné rozpočty (Capex & Opex) a nesiete zodpovednosť za hospodárske výsledky objektu.
- Prenájom a klientský servis: Aktívne riešite všetky otázky týkajúce sa prenájmu, vrátane sťažností a podnetov klientov.
- Zmluvná agenda: Zabezpečujete predlžovanie zmlúv a v spolupráci s právnym oddelením pripravujete zmluvnú dokumentáciu.
- Doplnkové služby: Predaj krátkodobých prenájmov a prémiových služieb klientom s cieľom maximalizovať ich komfort a spokojnosť.
- Podpora manažmentu: Tvorba pravidelných obchodných správ a príprava prezentácií pre potreby stretnutí so senior manažmentom na úrovni krajiny.
- Dodržiavanie štandardov: Zabezpečujete súlad s internými štandardmi Property Managementu a firemnými procesmi.
- Administrácia dokumentácie: Udržiavate aktuálnu technickú a prevádzkovú dokumentáciu k spravovaným nehnuteľnostiam.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Služobné auto / Car allowance
- Flexibilný pracovný čas + Home office
- Cafeteria systém
- Životné a úrazové poistenie
- 5 sick days
- Parkovanie
- Firemné eventy
- Čas na vybavenie osobných záležitostí
- Každý deň čerstvé ovocie
Požiadavky na zamestnanca:
- Vynikajúce komunikačné, analytické a organizačné zručnosti.
- Schopnosť proaktívne identifikovať a efektívne riešiť problémy.
- Rozhodnosť a samostatnosť pri prijímaní rozhodnutí s dôrazom na zodpovednosť a schopnosť ovplyvňovať.
- Skúsenosť s prácou v autonómnom a dynamickom prostredí, s dôrazom na dodržiavanie termínov, rozpočtov a pochopenie širších súvislostí v rámci podnikania.
- Líderské schopnosti s prirodzenou autoritou, vrátane schopnosti inšpirovať, rozvíjať a viesť tím k výkonom a profesionalite.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.