banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Referent verejného obstarávania

Menej ako 2 týždne

Facep s.r.o.

Trenčín, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 250 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Špecialista verejného obstarávania


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho tímu prijmeme kolegu/kolegyňu, ktorého pracovnou náplňou bude:

  • Analyzovanie zverejnených výziev na predkladanie ponúk a súťažných podkladov z portálu ÚVO a ďalších zdrojov.
  • Vyhodnotenie podmienok účasti, technických požiadaviek a obchodných podmienok verejného obstarávateľa.
  • Zabezpečenie kompletnej administratívnej prípravy ponuky: zostavenie požadovaných dokumentov, vyplnenie formulárov, vyhlásení a príloh.
  • Komunikácia a spolupráca s technickým oddelením s cieľom získať potrebné podklady pre vypracovanie dokumentov
  • Kontrola súladu ponuky s požiadavkami verejného obstarávateľa.
  • Zabezpečenie elektronického predloženia ponuky prostredníctvom systému EVO
  • Priebežná evidencia a archivácia podaných ponúk, príprava podkladov pre prípadné námietky alebo vysvetlenia.
  • Spolupráca pri príprave žiadostí o vysvetlenie a reakcií na požiadavky verejného obstarávateľa.
  • Sledovanie výsledkov obstarávaní a vyhodnocovanie úspešnosti ponúk.
  • Priebežné sledovanie legislatívnych zmien v oblasti verejného obstarávania a ich dopad na prípravu ponúk.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Práca v priateľskom, dynamickom kolektíve
  • Príspevok na stravu nad rámec základnej mzdy
  • Možnosť účasti na školeniach potrebných pre rozvoj vedomostí a schopností v danom obore
  • Osobný a kariérny rast, priestor pre sebarealizáciu
  • Pridelený mobilný telefón a počítač
  • Pracovná doba Pon-Pia, 7:00-15:30

Požiadavky na zamestnanca:

  • Skúsenosti s prípravou ponúk pre verejné obstarávania (oblasť stavebníctva výhodou).
  • Znalosť zákona o verejnom obstarávaní (č. 343/2015 Z. z.) a orientácia v súťažných postupoch.
  • Precíznosť, zmysel pre detail a schopnosť pracovať s termínmi
  • Dobrá znalosť práce s dokumentami (Word, Excel, PDF, elektronické formuláre).
  • Samostatnosť a schopnosť koordinovať internú komunikáciu naprieč oddeleniami

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.