banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Staňte sa naším Office koordinátorom/kou: Vytvorte efektívne pracovné prostredie a pomôžte nám rásť!

Menej ako 2 týždne

Production Tools s. r. o.

Drevárska 1649/23, 902 01 Pezinok, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 500 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Odborné vyučenie bez maturity

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

- Zabezpečenie back-office a administratívnej podpory pre tím.

- Správa a archivácia poštovej a elektronickej korešpondencie.

- Formátovanie a úprava dokumentov, zmlúv a prezentácií.

- Zodpovednosť za čistotu, poriadok a príjemné pracovné prostredie v kancelárii.

- Organizácia nákupov, objednávok a dopĺňania kancelárskych potrieb.

- Komunikácia s partnermi a kolegami v SR aj v zahraničí v anglickom alebo nemeckom jazyku.

- Príprava podkladov na porady, fakturáciu a projektové úlohy.

- Organizácia firemných akcií, teambuildingov a služobných ciest.

- Správa marketingových aktivít, sociálnych sietí, inzercie a promo materiálov.

- Aktualizácia webovej stránky a zlepšovanie interných procesov.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Môžeš získať stabilnú pracovnú pozíciu v rastúcej spoločnosti pôsobiacej v oblasti strojárstva a automatizácie.
  • Pracovať budeš v príjemnom a modernom prostredí s dôrazom na priateľskú firemnú kultúru.
  • Máme pre teba pripravené možnosti osobného a profesionálneho rozvoja, aby si mohol napredovať vo svojej kariére.
  • Práca v menšom tíme ti umožní priamu komunikáciu s vedením spoločnosti a rýchlejšie rozhodovanie.
  • Flexibilný pracovný čas.
  • Firemné akcie, teambuildingy a spoločné podujatia pre budovanie tímovej atmosféry.
  • Možnosť práce z domu podľa povahy úloh ti dáva flexibilitu a pohodlie.
  • Finančné ohodnotenie zodpovedajúce tvojim skúsenostiam a výkonu je samozrejmosťou, aby si sa cítil ocenený.
  • V rámci firemných benefitov ponúkame kávu, občerstvenie, parkovanie a marketingové predmety, ktoré ti spríjemnia každodenné pracovné povinnosti.
  • Naše ďalšie benefity zahŕňajú školenia, pracovné výlety a možnosť zapojiť sa do dobrovoľníckych aktivít.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Vysoká miera samostatnostim, zodpovednosť a precíznosť
  • Silné komunikačné zručnosti
  • Schopnosť rýchlo reagovať na problémy
  • Stanovovanie priorít v práci
  • Proaktívny prístup k úlohám
  • Zmysel pre detail a kvalitu
  • Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
  • Ochota učiť sa nové veci
  • Dynamické pracovné prostredie
  • Dobrá znalosť MS Office
  • Komunikačná znalosť angličtiny alebo nemčiny
  • Minimálne stredoškolské vzdelanie
  • Analytické a organizačné schopnosti
  • Flexibilita a adaptabilita

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.