banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Referent oddelenia účtovnej evidencie

Menej ako týždeň

Mesto Banská Bystrica

Československej armády, Banská Bystrica, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 200 € hrubého

V zmysle zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov zvýšený o 15% za výkon práce vo verejnom záujme v závislosti od plnenia úloh a náročnosti vykonávanej práce po skončení skúšobnej doby.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Štátna správa, samospráva, Administratívny pracovník, referent, Mzdový účtovník, Účtovník, Pokladník, Odborný referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho tímu hľadáme aktívneho kolegu alebo kolegyňu s vyššie uvedeným vzdelaním, prípadnou praxou, otvorenou mysľou, aktívnym, všestranným a ľudským prístupom. Ide o pracovný pomer na plný pracovný úväzok s perspektívou na dobu neurčitú. Náplňou práce a kompetenciou nášho nového kolegu/našej novej kolegyne bude:

  • komplexné vedenie podvojného účtovníctva MsÚ v súlade s platnou legislatívou
  • spracovanie operatívnej správy, evidencie a účtovanie majetku mesta Banská Bystrica a majetku v správe rozpočtových a príspevkových organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta
  • fakturácie
  • znalosť práce s pokladňou
  • kontrola a príprava dokladov na účtovné spracovanie a zaúčtovanie
  • spracovanie a kontrola DPH – daňové priznanie DPH, kontrolný výkaz
  • mesačné a ročné uzávierky,
  • spracovanie finančných výkazov

Zamestnanecké výhody, benefity:
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS po skončení skúšobnej doby, príspevok na stravu zo sociálneho fondu a absolvovanie rôznych vzdelávacích aktivít a školení.

Informácie o výberovom konaní:
Predpokladaný termín nástupu: 01.11.2025/ prípadne dohodou
Forma osobných pohovorov: uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá a odovzdajú všetky požadované doklady k dátumu uzávierky, budú emailom pozvaní na osobné pohovory, najmenej 3 pracovné dni pred termínom konania.

Zoznam požadovaných dokladov:

- žiadosť o prijatie na uvedenú pozíciu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- presnú adresu pre doručovanie písomností, e-mailovú adresu a telefonický kontakt,
- fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- iné doklady preukazujúce splnenie požadovaných kritérií a požiadaviek (napr. certifikáty, osvedčenia...)
- čestné prehlásenie o pravdivosti všetkých uvádzaných údajov, čestné prehlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu, čestné prehlásenie o bezúhonnosti,
- súhlas so spracovaním osobných údajov (vzor súhlasu so spracovaním osobných údajov sa nachádza na webovej stránke Mesta Banská Bystrica www.banskabystrica.sk – úrad - zamestnanie v samospráve).

Bez súhlasu so spracovaním osobných údajov nebude možné prijať žiadosť kandidátov.

Mesto Banská Bystrica si vyhradzuje právo neprizvať na osobné pohovory uchádzačov, ktorí nespĺňajú všetky uvedené kritéria a požiadavky alebo nedoručia v termíne požadované doklady. O termíne a mieste uskutočnenia osobných pohovorov budú uchádzači informovaní.

Žiadosti o prijatie do pracovného pomeru je potrebné doručiť do10.10.2025 osobne alebo poštou (rozhoduje dátum evidenčnej pečiatky MsÚ Banská Bystrica) na adresu:

Mestský úrad Banská Bystrica
Československej armády 26
974 01 Banská Bystrica

Kontaktná osoba: Zlatica Drapčiaková
Telefón: 048/4330 216
e-mail: zlatica.drapciakova@banskabystrica.sk

Požiadavky na zamestnanca:

Kvalifikačné predpoklady a iné kritéria:

  • Úplné stredoškolské vzdelanie ekonomického smeru
  • VŠ I. stupňa - odbor ekonomika, účtovníctvo
  • VŠ II. stupňa - odbor ekonomika, účtovníctvo

Požadovaná prax:

  • prax v oblasti vedenia podvojného účtovníctva podmienkou
  • prax vo vedení účtovníctva vo verejnej správe výhodou

Iné kritériá a požiadavky v súvislosti s obsadzovanou funkciou:

  • komunikačné zručnosti, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita
  • analytické myslenie,
  • zmysel pre tímovú prácu
  • schopnosť pracovať pod tlakom
  • administratívne zručnosti
  • práca s Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power point....) na pokročilej úrovni

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.