Referent oddelenia účtovnej evidencie
Menej ako týždeň
Mesto Banská Bystrica
Československej armády, Banská Bystrica, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 200 € hrubého
V zmysle zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov zvýšený o 15% za výkon práce vo verejnom záujme v závislosti od plnenia úloh a náročnosti vykonávanej práce po skončení skúšobnej doby.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Štátna správa, samospráva, Administratívny pracovník, referent, Mzdový účtovník, Účtovník, Pokladník, Odborný referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do nášho tímu hľadáme aktívneho kolegu alebo kolegyňu s vyššie uvedeným vzdelaním, prípadnou praxou, otvorenou mysľou, aktívnym, všestranným a ľudským prístupom. Ide o pracovný pomer na plný pracovný úväzok s perspektívou na dobu neurčitú. Náplňou práce a kompetenciou nášho nového kolegu/našej novej kolegyne bude:
- komplexné vedenie podvojného účtovníctva MsÚ v súlade s platnou legislatívou
- spracovanie operatívnej správy, evidencie a účtovanie majetku mesta Banská Bystrica a majetku v správe rozpočtových a príspevkových organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta
- fakturácie
- znalosť práce s pokladňou
- kontrola a príprava dokladov na účtovné spracovanie a zaúčtovanie
- spracovanie a kontrola DPH – daňové priznanie DPH, kontrolný výkaz
- mesačné a ročné uzávierky,
- spracovanie finančných výkazov
Zamestnanecké výhody, benefity:
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS po skončení skúšobnej doby, príspevok na stravu zo sociálneho fondu a absolvovanie rôznych vzdelávacích aktivít a školení.
Informácie o výberovom konaní:
Predpokladaný termín nástupu: 01.11.2025/ prípadne dohodou
Forma osobných pohovorov: uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá a odovzdajú všetky požadované doklady k dátumu uzávierky, budú emailom pozvaní na osobné pohovory, najmenej 3 pracovné dni pred termínom konania.
Zoznam požadovaných dokladov:
- žiadosť o prijatie na uvedenú pozíciu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- presnú adresu pre doručovanie písomností, e-mailovú adresu a telefonický kontakt,
- fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- iné doklady preukazujúce splnenie požadovaných kritérií a požiadaviek (napr. certifikáty, osvedčenia...)
- čestné prehlásenie o pravdivosti všetkých uvádzaných údajov, čestné prehlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu, čestné prehlásenie o bezúhonnosti,
- súhlas so spracovaním osobných údajov (vzor súhlasu so spracovaním osobných údajov sa nachádza na webovej stránke Mesta Banská Bystrica www.banskabystrica.sk – úrad - zamestnanie v samospráve).
Bez súhlasu so spracovaním osobných údajov nebude možné prijať žiadosť kandidátov.
Mesto Banská Bystrica si vyhradzuje právo neprizvať na osobné pohovory uchádzačov, ktorí nespĺňajú všetky uvedené kritéria a požiadavky alebo nedoručia v termíne požadované doklady. O termíne a mieste uskutočnenia osobných pohovorov budú uchádzači informovaní.
Žiadosti o prijatie do pracovného pomeru je potrebné doručiť do10.10.2025 osobne alebo poštou (rozhoduje dátum evidenčnej pečiatky MsÚ Banská Bystrica) na adresu:
Mestský úrad Banská Bystrica
Československej armády 26
974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Zlatica Drapčiaková
Telefón: 048/4330 216
e-mail: zlatica.drapciakova@banskabystrica.sk
Požiadavky na zamestnanca:
Kvalifikačné predpoklady a iné kritéria:
- Úplné stredoškolské vzdelanie ekonomického smeru
- VŠ I. stupňa - odbor ekonomika, účtovníctvo
- VŠ II. stupňa - odbor ekonomika, účtovníctvo
Požadovaná prax:
- prax v oblasti vedenia podvojného účtovníctva podmienkou
- prax vo vedení účtovníctva vo verejnej správe výhodou
Iné kritériá a požiadavky v súvislosti s obsadzovanou funkciou:
- komunikačné zručnosti, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita
- analytické myslenie,
- zmysel pre tímovú prácu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- administratívne zručnosti
- práca s Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power point....) na pokročilej úrovni
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.