Koordinátor zavedenia produktu - Šéf štartov, zabijak chaosu!
Menej ako týždeň
Xinquan Slovakia Automotive Trim s. r. o.
Košice International Airport (KSC), K letisku, Barca, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 3 400 € hrubého
výška finálnej mzdy závisí od skúseností a zručností vybraného kandidáta
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské II. stupňa
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Manažment, Manažment kvality, Výroba, Automobilový priemysel, Manažér kvality, Inžinier kvality, Procesný inžinier, Plánovač kvality
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Si ten typ človeka, ktorý miluje poriadok tam, kde ostatní vidia chaos? Vieš rozbehnúť veci tak, že všetko šliape ako hodinky? Potom si náš šéf štartov a zabijak chaosu! U nás budeš ten, kto drží opraty pri zavádzaní nových produktov do výroby. Žiadne nudné dni, žiadne monotónne úlohy – čakajú ťa výzvy, dynamika a pocit, že bez teba by to celé nešlo!
Tvojou náplňou práce bude:
- dohľad nad kvalitou výrobkov alebo služieb - monitorovanie kvality produktov počas výrobného procesu u zákazníka alebo dodávateľa, identifikovanie a riešenie problémov, ktoré môžu ovplyvniť kvalitu výrobkov alebo služieb, zabezpečenie splnenia špecifikácie a požiadaviek zákazníka v súlade s internými normami kvality
- spolupráca s tímami - s výrobou, inžiniermi, či manažmentom na zlepšovaní výrobných procesov, aktívna účasť pri riešení problémov kvality a zlepšovaní výrobných procesov, riešenie reklamácií a vrátení výrobkov od zákazníka, identifikovanie príčin a implementácia nápravných opatrení
- audit a kontrola kvality - vykonávanie kontrol a auditov kvality, vrátane kontroly výrobnej dokumentácie, vytváranie a vyhodnocovanie správ o kvalite, analýza trendov a identifikovanie oblastí na zlepšenie, organizovanie a vykonávanie testov na overenie, že produkty spĺňajú požiadavky zákazníka
- školenie a podpora - poskytovanie školení zamestnancom v oblasti dodržiavania kvality a štandardov, zabezpečenie správnej znalosti o kvalite a normách dotknutých zamestnancov
- komunikácia so zákazníkom - aktívna komunikácia so zákazníkom o otázkach týkajúcich sa kvality produktov, pravidelná spätná väzba a správ pre zákazníka, včasné a správne komunikovanie a riešenie vzniknutých problémov s kvalitou
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Príspevok do Cafeterie Edenred 40 eur mesačne
- Plne hradená strava
- Ročný bonus
- Kvartálny bonus
- Na ďalších benefitoch pracujeme
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme tých, ktorí budú spĺňať naše požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca:
- znalosť nástrojov a metodík riadenia projektov (napr. Ganttov diagram, Agile...)
- základné technické znalosti o výrobnom procese, výrobnom plánovaní a riadení kvality
- organizačné a komunikačné schopnosti
- schopnosť riadiť viacero úloh a tímov súčasne
- orientácia na detail a schopnosť riešiť problémy včas a efektívne
- flexibilita a schopnosť prispôsobiť sa zmenám v dynamickom prostredí
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.