Senior účtovník / Hlavný účtovník M/Ž
2 dni
TRIGON Consulting s.r.o.
Banská Bystrica, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 3 000 € hrubého
Výsledná výška mzdy závisí od skúseností a seniority kandidáta. Zároveň je výsledkom vzájomnej dohody na osobnom pohovore u klienta.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá)
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Vrcholový manažment, Ekonóm, Ekonomický/finančný riaditeľ, Hlavný účtovník, Mzdový účtovník, Účtovník
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáte príležitosť, ktorá vám umožní posunúť sa vo vašej kariére o krok ďalej? Staňte sa súčasťou dynamického tímu na pozíciiSenior účtovník a zohrávajte kľúčovú úlohu pri strategických rozhodnutiach v stabilnej a rastúcej spoločnosti.
Našim klientom je etablovaná firma s takmer 20-ročnou históriou na trhu. Aktívne pôsobí v oblastiach podnikateľského poradenstva, správy a rozvoja nehnuteľností, účtovníctva a daňového poradenstva. Neustále rozširuje svoje portfólio a ponúka priestor na odborný rast a realizáciu v rámci viacerých projektov naprieč holdingom.
Na túto pracovnú pozíciu hľadáme proaktívneho a strategicky zmýšľajúceho kandidáta so skúsenosťami s vedením tímu. Nového kolegu, ktorý bude kľúčovým partnerom pre vedenie spoločnosti v oblasti financií a účtovníctva.
Očakávame schopnosť navrhovať efektívne a udržateľné riešenia z ekonomického a účtovného hľadiska, ako aj schopnosť pozerať sa na situácie s nadhľadom a viesť tím profesionálne a motivujúco.
Pozícia zároveň ponúka možnosť zapojiť sa do zaujímavých projektov a poskytovať účtovné služby aj pre ďalšie spoločnosti v rámci holdingu, čo prináša priestor na rast a rozvoj odborných zručností.
Vybraný kandidát bude mať na starosti komplexné riadenie ekonomických a finančných procesov spoločnosti a bude zodpovedný za výkon a súlad činností účtovného tímu.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
- vedenie komplexného účtovníctva spoločnosti,
- vedenie tímu účtovníkov,
- spracovanie účtovnej a mzdovej agendy,
- príprava mesačných účtovných zostáv a reportingu,
- sledovanie cashflow spoločnosti,
- reportovanie a pravidelná konzultácia s vedením spoločnosti,
- optimalizácia procesov v oblasti financií.
V spoločnosti je pripravená adaptácia a odovzdanie pracovnej pozície. K dispozícii budete mať skvelý tím kolegov, na ktorých sa môžete kedykoľvek obrátiť.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca v príjmenom kolektíve,
- odborný a profesijný rast,
- odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách, seminároch, školeniach,
- parkovacie miesto na mieste pracoviska,
- príspevok na stravu nad rámec zákon,
- služobný počítač a komplexné administratívne zázemie.
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o inzerovanú pozíciu. Výberový proces bude pozostávať z 2 kôl, pričom 2. kolo bude realizované u klienta. Odpoveď ohľadom výberového procesu dostane každý kandidát.
Požiadavky na zamestnanca:
- skúsenosť v odbore nevyhnutnou podmienkou,
- organizácia práce a výborný time-management,
- schopnosť pracovať s veľkým množstvom údajom a pod časovým tlakom,
- veľmi dobrá znalosť daňových a účtovných predpisov,
- zmysel pre detail, precíznosť, presnosť.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.