Office manažérka pre advokátsku kanceláriu
Stále hľadajú
Advokátska kancelária SEMANČÍN & PARTNERS s. r. o.
SKY PARK Offices I Alto Real Estate, Bottova, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 400 € hrubého
v závislosti od skúseností uchádzačky
Úväzok
Práca na plný úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáš zaujímavú a dynamickú prácu? Pridaj sa k nášmu tímu v Advokátskej kancelárii SEMANČÍN & PARTNERS ako office manažérka.
- Riadiš každodenný chod kancelárie a zabezpečuješ hladký priebeh administratívnych procesov.
- Úprava a formátovanie dokumentov je pre teba hračkou, a príprava podkladov k fakturácii ide ako po masle.
- Vystavuješ faktúry a iné účtovné doklady a spravuješ pokladňu.
- Odpovedáš na telefonáty a vybavuješ poštu, pričom udržiavaš poriadok v evidencii.
- Objednávaš potrebný tovar a zabezpečuješ, aby všetko fungovalo hladko.
- Organizuješ stretnutia, porady a firemné podujatia, čím prispievaš k tímovému duchu.
- Spravuješ kalendáre a dohliadaš na termíny, aby všetko prebiehalo načas.
- Komunikuješ s klientmi, úradmi a dodávateľmi, pričom si pre nich oporou.
- Eviduješ zmluvy a vedieš archív, aby bolo všetko na dosah ruky.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Užijete si priateľskú atmosféru v tíme profesionálov, ktorí vás radi podporia.
- Máte možnosť neustáleho odborného rastu a vzdelávania, pretože veríme, že investícia do vášho rozvoja sa nám vráti.
- Motivujúce finančné ohodnotenie je u nás samozrejmosťou, aby ste sa cítili ocenení za vašu prácu.
- V rámci zamestnaneckých benefitov ponúkame Multisport kartu a posilňovňu priamo v budove, aby ste si mohli udržiavať kondíciu.
- Tešíme sa na spoločné chvíle pri výbornej káve a pravidelnom prísune ovocia a iných dobrôt, ktoré vás nabudia počas pracovného dňa.
- Zapojíte sa do teambuildingových aktivít a raz mesačne si užijete firemné raňajky, kde si môžete oddýchnuť a spoznať svojich kolegov.
Informácie o výberovom konaní:
V prípade, že Vás pozícia zaujala, zašlite svoj životopis a motivačný list na uvedenú adresu.
Požiadavky na zamestnanca:
- Skúsenosti na pozícii office manažéra/ky alebo recepčnej
- Prax v administratíve je vítaná
- Výhodou je prax v právnom sektore
- Ovládate angličtinu (ústne a písomne)
- Máte výborné organizačné schopnosti
- Ste komunikatívna a priateľská
- Samostatnosť je pre vás samozrejmosťou
- Precíznosť a zodpovednosť sú dôležité
- Znáte prácu s MS Office (Word, Excel)
- Ovládate Outlook na pokročilej úrovni
- Práca v systéme SingleCase je výhodou
- Znalosť Praetor je vítaná
- Ovládate základy účtovnej agendy
- Máte prehľad vo fakturačnej agende
- Efektívne riadite viaceré úlohy súčasne
- Preferované vzdelanie: SŠ/VŠ
- Soft skills: tímový hráč
- Soft skills: flexibilita a adaptabilita
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.