banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Office manažérka / Recepčná pre advokátsku kanceláriu

Menej ako 2 týždne

Advokátska kancelária SEMANČÍN & PARTNERS s. r. o.

SKY PARK Offices I Alto Real Estate, Bottova, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 400 € hrubého

v závislosti od skúseností uchádzačky

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme skúsenú a spoľahlivú office manažérku, ktorá sa pridá k nášmu profesionálnemu tímu v advokátskej kancelárii SEMANČÍN & PARTNERS. Ak máte organizačné schopnosti, zmysel pre detail a motiváciu podieľať sa na bezchybnom chode kancelárie, radi Vás spoznáme!

Náplň práce:

  • Riadenie chodu kancelárie a administratívnych procesov

  • Úprava a formátovanie dokumentov

  • Príprava podkladov k fakturácii, vystavovanie faktúr a iných účtovných dokladov, správa pokladne

  • Príjem, odosielanie, evidencia a prerozdeľovanie pošty

  • Vybavovanie telefonátov

  • Objednávanie tovaru

  • Celková denná operatíva priestorov (kuchynka, zasadačky)

  • Organizácia stretnutí, porád a firemných podujatí

  • Správa kalendárov a dohľad nad termínmi

  • Komunikácia s klientmi, úradmi a dodávateľmi

  • Evidencia zmlúv a vedenie archívu

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Priateľská atmosféra a podporný tím profesionálov

  • Možnosti odborného rastu a vzdelávania

  • Motivujúce finančné ohodnotenie
  • Multisport karta a posilňovňa priamo v budove ​

  • Výborná káva a pravidelný prísun ovocia a iných dobrôt :-)

  • Teambuildingové aktivity a raz mesačne firemné raňajky

Informácie o výberovom konaní:
V prípade, že Vás pozícia zaujala, zašlite svoj životopis a motivačný list na uvedenú adresu. Kontaktovať budeme iba kandidátov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Skúsenosti na pozícii office manažéra/ky, asistentky alebo v administratíve (výhodou je prax v právnom sektore)

  • Podmienkou je komunikácia v anglickom jazyku (ústna aj písomná)

  • Výborné organizačné a komunikačné schopnosti

  • Samostatnosť, precíznosť a zodpovedný prístup k práci

  • Znalosť práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Znalosť práce v systéme SingleCase alebo Praetor výhodou

  • Základy účtovnej a fakturačnej agendy sú podmienkou

  • Schopnosť efektívne riadiť viaceré úlohy súčasne

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.