Office manažérka / Recepčná pre advokátsku kanceláriu
Menej ako 2 týždne
Advokátska kancelária SEMANČÍN & PARTNERS s. r. o.
SKY PARK Offices I Alto Real Estate, Bottova, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 400 € hrubého
v závislosti od skúseností uchádzačky
Úväzok
Práca na plný úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme skúsenú a spoľahlivú office manažérku, ktorá sa pridá k nášmu profesionálnemu tímu v advokátskej kancelárii SEMANČÍN & PARTNERS. Ak máte organizačné schopnosti, zmysel pre detail a motiváciu podieľať sa na bezchybnom chode kancelárie, radi Vás spoznáme!
Náplň práce:
Riadenie chodu kancelárie a administratívnych procesov
Úprava a formátovanie dokumentov
Príprava podkladov k fakturácii, vystavovanie faktúr a iných účtovných dokladov, správa pokladne
Príjem, odosielanie, evidencia a prerozdeľovanie pošty
Vybavovanie telefonátov
Objednávanie tovaru
Celková denná operatíva priestorov (kuchynka, zasadačky)
Organizácia stretnutí, porád a firemných podujatí
Správa kalendárov a dohľad nad termínmi
Komunikácia s klientmi, úradmi a dodávateľmi
Evidencia zmlúv a vedenie archívu
Zamestnanecké výhody, benefity:
Priateľská atmosféra a podporný tím profesionálov
Možnosti odborného rastu a vzdelávania
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- Multisport karta a posilňovňa priamo v budove
Výborná káva a pravidelný prísun ovocia a iných dobrôt :-)
Teambuildingové aktivity a raz mesačne firemné raňajky
Informácie o výberovom konaní:
V prípade, že Vás pozícia zaujala, zašlite svoj životopis a motivačný list na uvedenú adresu. Kontaktovať budeme iba kandidátov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca:
Skúsenosti na pozícii office manažéra/ky, asistentky alebo v administratíve (výhodou je prax v právnom sektore)
Podmienkou je komunikácia v anglickom jazyku (ústna aj písomná)
Výborné organizačné a komunikačné schopnosti
Samostatnosť, precíznosť a zodpovedný prístup k práci
- Znalosť práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Znalosť práce v systéme SingleCase alebo Praetor výhodou
Základy účtovnej a fakturačnej agendy sú podmienkou
Schopnosť efektívne riadiť viaceré úlohy súčasne
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.