banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Account asistentka (zástup počas materskej dovolenky)

2 dni

Advokátska kancelária RELEVANS s.r.o.

Dvořákovo nábrežie, Staré Mesto, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 700 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Základná)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


- vystavovanie faktúr, ich spracovanie, evidencia, zasielanie, archivácia

- príprava ekonomických podkladov pre účtovníka

- úhrada faktúr, práca s bankovým účtom

- príprava rôznych prehľadov, štatistík

- práca s interným systémom firmy

- uvádzanie klientov, podávanie občerstvenia klientom

- vybavovanie telefonickej, e-mailovej a inej komunikácie s interným a externým prostredím zamestnávateľa, súdmi a verejnými inštitúciami

- zodpovednosť za prijaté dopyty (spracovanie, evidencia, komunikácia)

- vedenie protokolu písomností, archivácia písomností, poštová agenda

- objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia

- práca s elektronickou schránkou

- administratívna pomoc právnikom

- asistenčná a organizačná pomoc vedeniu firmy

- iné úkony podľa dohody

- pracovná doba od 8:00 do 16:30 s výnimkou jedného dňa, kedy sa pracuje od 09:00 do17:30


Zamestnanecké výhody, benefity:


- možnosť pôsobenia v jednej z popredných advokátskych kancelárii na Slovensku

- stabilná práca s dlhotrvajúcou perspektívou

- príjemné pracovné prostredie

- multisport karta (plne hradená zamestnávateľom)

- 3 sick days

- služobný mobil

- spoločné firemné aktivity (teambuildingy, firemné raňajky, ...)


Informácie o výberovom konaní:
Prosíme uchádzačov o zaslanie profesijného životopisu v slovenskom jazyku elektronickou formou na adresu demeterova@relevans.sk .
O výsledku výberového konania budú informovaní iba uchádzači, ktorí budú pozvaní na výberové konanie, neodpovedáme na všetky žiadosti.

Požiadavky na zamestnanca:


Prax v oblasti výhodou. Požaduje sa príjemné a profesionálne vystupovanie, zodpovednosť, precíznosť, samostatnosť, trpezlivosť, lojálnosť, prezentačné a štylistické schopnosti, schopnosť pracovať v tíme, výborné znalosti a práca v Microsoft Word a Microsoft Excel.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.