Asistent(ka) riaditeľa a Office manažér(ka)
Menej ako týždeň
Bratislavské centrum služieb
Suché mýto, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 400 € hrubého
Uvádzaný plat predstavuje minimálnu tarifnú zložku s osobným príplatkom podľa zák. č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Konečná výška platu úspešného kandidáta/-ky bude predmetom rokovaní a odvíja sa od profesijných skúseností a dĺžky praxe.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Archivár, správca registratúry
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do nášho tímu kancelárie riaditeľa hľadáme spoľahlivú a organizačne zdatnú osobu, ktorá sa stane administratívnou pravou rukou riaditeľa a zároveň zabezpečí hladký chod našej kancelárie.
Ide o dynamickú pozíciu, ktorá kombinuje agendu asistenta(ky) s Office manažmentom, podateľňou a správou registratúry.
Ak máte zmysel pre poriadok, radi veci organizujete a viete sa orientovať vo viacerých úlohách naraz, možno hľadáme práve Vás!
Čo bude vašou hlavnou náplňou práce?
Asistent(ka) riaditeľa:
- Správa a koordinácia kalendára riaditeľa – plánovanie stretnutí, pozvánky, komunikácia s účastníkmi;
- Organizácia porád vedenia – zabezpečenie programu, príprava zápisov a ich distribúcia;
- Administratívna podpora riaditeľa – aktualizácia prehľadov, evidencia dokumentov, zabezpečenie podpisov;
- Evidencia a úschova majetkových priznaní vedúcich zamestnancov.
Office manažment – každodenný chod kancelárie riaditeľa:
- Prijímanie návštev, obsluha elektronického vrátnika, príprava občerstvenia;
- Rezervácia zasadačiek a zabezpečenie ich čistoty a poriadku;
- Telefónna a e-mailová komunikácia (ste prvý kontaktný bod pre verejnosť);
- Starostlivosť o kuchynku (čistota, poriadok, pranie utierok).
Podateľňa:
- Prijímanie a evidencia došlej aj odoslanej pošty (fyzickej aj elektronickej);
- Distribúcia pošty zodpovedným osobám a zabezpečenie jej spracovania.
Správa registratúry:
- Vedenie príručnej registratúry kancelárie riaditeľa, t. j. evidencia záznamov v reg. denníku, zadeľovanie záznamov do spisov, vybavovanie záznamov, uzatváranie vybavených spisov;
- Príprava registratúrneho plánu a poriadku ako aj komunikácia s Archívom mesta Bratislavy;
- Príprava na zavedenie RIS GINIS – dovtedy stanovenie dočasných štandardov práce v registratúre pre zodpovedné osoby za jednotlivé sekcie/oddelenia, vrátane školení a poradenstva;
- Postupné budovanie centralizovaného registratúrneho strediska (interného “archívu”) – túto úlohu budete koordinovať, no postupne ju prevezme iný kolega(yňa). Pôjde o: prijímanie uzatvorených spisov z príručných registratúr všetkých útvarov, cez zabezpečenie ich správnej archivácie, výpožičnej služby, až po zabezpečenie vyraďovacieho konania v predpísaných intervaloch a oficiálnu skartáciu. Následné školenie kolegov.
Čo od vás očakávame?
- Skúsenosť s administratívou, ideálne v prostredí verejnej správy alebo podobnom sektore;
- Dobrú znalosť práce s MS Office (najmä Word, Excel, Outlook);
- Profesionálne a príjemné vystupovanie;
- Výborné organizačné a komunikačné schopnosti;
- Samostatnosť, spoľahlivosť a diskrétnosť;
- Schopnosť zvládať viacero úloh naraz a vedieť si určiť priority.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Čo ponúkame?
- Flexibilný pracovný čas;
- Zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona;
- 2 dni v roku voľno na regeneráciu navyše;
- Príspevok na DDS;
- Teambuildingové aktivity;
- Vzdelávanie zamestnancov.
Informácie o výberovom konaní:
Ak Vás pozícia zaujala, neváhajte nám zaslať životopis a motivačný list.
Ďakujeme všetkým uchádzačom/-kám za prejavený záujem o pracovnú pozíciu.
Vzhľadom na veľký počet prijatých žiadostí budeme kontaktovať iba tých/tie, ktorí/-é najviac zodpovedajú našim požiadavkám.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.