banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistent(ka) riaditeľa a Office manažér(ka)

Menej ako týždeň

Bratislavské centrum služieb

Suché mýto, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 400 € hrubého

Uvádzaný plat predstavuje minimálnu tarifnú zložku s osobným príplatkom podľa zák. č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Konečná výška platu úspešného kandidáta/-ky bude predmetom rokovaní a odvíja sa od profesijných skúseností a dĺžky praxe.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Archivár, správca registratúry


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho tímu kancelárie riaditeľa hľadáme spoľahlivú a organizačne zdatnú osobu, ktorá sa stane administratívnou pravou rukou riaditeľa a zároveň zabezpečí hladký chod našej kancelárie.

Ide o dynamickú pozíciu, ktorá kombinuje agendu asistenta(ky) s Office manažmentom, podateľňou a správou registratúry.

Ak máte zmysel pre poriadok, radi veci organizujete a viete sa orientovať vo viacerých úlohách naraz, možno hľadáme práve Vás!


Čo bude vašou hlavnou náplňou práce?

Asistent(ka) riaditeľa:

  • Správa a koordinácia kalendára riaditeľa – plánovanie stretnutí, pozvánky, komunikácia s účastníkmi;
  • Organizácia porád vedenia – zabezpečenie programu, príprava zápisov a ich distribúcia;
  • Administratívna podpora riaditeľa – aktualizácia prehľadov, evidencia dokumentov, zabezpečenie podpisov;
  • Evidencia a úschova majetkových priznaní vedúcich zamestnancov.

Office manažment – každodenný chod kancelárie riaditeľa:

  • Prijímanie návštev, obsluha elektronického vrátnika, príprava občerstvenia;
  • Rezervácia zasadačiek a zabezpečenie ich čistoty a poriadku;
  • Telefónna a e-mailová komunikácia (ste prvý kontaktný bod pre verejnosť);
  • Starostlivosť o kuchynku (čistota, poriadok, pranie utierok).

Podateľňa:

  • Prijímanie a evidencia došlej aj odoslanej pošty (fyzickej aj elektronickej);
  • Distribúcia pošty zodpovedným osobám a zabezpečenie jej spracovania.

Správa registratúry:

  • Vedenie príručnej registratúry kancelárie riaditeľa, t. j. evidencia záznamov v reg. denníku, zadeľovanie záznamov do spisov, vybavovanie záznamov, uzatváranie vybavených spisov;
  • Príprava registratúrneho plánu a poriadku ako aj komunikácia s Archívom mesta Bratislavy;
  • Príprava na zavedenie RIS GINIS – dovtedy stanovenie dočasných štandardov práce v registratúre pre zodpovedné osoby za jednotlivé sekcie/oddelenia, vrátane školení a poradenstva;
  • Postupné budovanie centralizovaného registratúrneho strediska (interného “archívu”) – túto úlohu budete koordinovať, no postupne ju prevezme iný kolega(yňa). Pôjde o: prijímanie uzatvorených spisov z príručných registratúr všetkých útvarov, cez zabezpečenie ich správnej archivácie, výpožičnej služby, až po zabezpečenie vyraďovacieho konania v predpísaných intervaloch a oficiálnu skartáciu. Následné školenie kolegov.


Čo od vás očakávame?


  • Skúsenosť s administratívou, ideálne v prostredí verejnej správy alebo podobnom sektore;
  • Dobrú znalosť práce s MS Office (najmä Word, Excel, Outlook);
  • Profesionálne a príjemné vystupovanie;
  • Výborné organizačné a komunikačné schopnosti;
  • Samostatnosť, spoľahlivosť a diskrétnosť;
  • Schopnosť zvládať viacero úloh naraz a vedieť si určiť priority.


Zamestnanecké výhody, benefity:


Čo ponúkame? 

  • Flexibilný pracovný čas;
  • Zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona;
  • 2 dni v roku voľno na regeneráciu navyše;
  • Príspevok na DDS;
  • Teambuildingové aktivity;
  • Vzdelávanie zamestnancov.


Informácie o výberovom konaní:
Ak Vás pozícia zaujala, neváhajte nám zaslať životopis a motivačný list.

Ďakujeme všetkým uchádzačom/-kám za prejavený záujem o pracovnú pozíciu.
Vzhľadom na veľký počet prijatých žiadostí budeme kontaktovať iba tých/tie, ktorí/-é najviac zodpovedajú našim požiadavkám.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.