Obchodno-technický zástupca (komponenty pre oblasť priemyselnej automatizácie)
Menej ako 2 týždne
TRIGON Consulting s.r.o.
Prešovský kraj, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 500 - 3 500 € hrubého
Mzda sa skladá z fixnej zložky, ktorá je 1500 EUR brutto a z provízií, ktoré nie sú zastropované a tvoria podstatnú zložku mzdy. Základná mzda sa každým rokom navyšuje, cieľom nášho klienta je spravodlivo odmeňovať.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá)
Zaradené
Obchod, Strojárstvo, Account manager, Konštruktér, Obchodný zástupca, Projektant, Key account manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Staň sa OBCHODNO -TECHNICKÝM ZÁSTUPCOM pre nášho klienta a získaj skvelú prácu vo výbornom kolektíve. Tu na Vás bude skutočne záležať – nebudete len ďalším spolupracovníkom, ale predovšetkým kolegom a neoddeliteľnou súčasťou tímu.
Našim klientom je úspešná slovenská spoločnosť, ktorá už takmer 30 rokov prináša spoľahlivé riešenia v oblasti priemyselnej automatizácie. Dodáva technické komponenty, ktoré doslova hýbu slovenským priemyslom – od pneumatických valcov až po ventily, armatúry a automatizačné prvky.
Hľadáme obchodníka so silným ťahom na bránu, ktorý disponuje technickým myslením a proklientským prístupom. Niekoho, kto vie komunikovať, chápe potreby klientov a rád hľadá riešenia.
Ideálny kandidát má skúsenosti zo strojárstva alebo z iného technicky zameraného odvetvia. Očakávame znalosť v oblasti fluidnej a automatizačnej techniky, ako aj základné porozumenie fungovania armatúr a ventilov, keďže ich návrh bude súčasťou pracovnej náplne. Samozrejmosťou je kompletné zaškolenie, avšak je dôležité, aby mal vybraný kandidát aspoň elementárnu znalosť v danej problematike.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
- služobné cesty po SR za účelom obchodu,
- vyhľadávanie nových potenciálnych zákazníkov,
- starostlivosť o existujúcich klientov a akvizícia nových,
- realizovanie obchodných stretnutí, tvorba cenových ponúk,
- budovanie a udržiavanie dobrých vzťahov so zákazníkmi,
- komunikácia s dodávateľmi - riešenie technických problémov,
- aktívna komunikácia so zákazníkmi a kolegami.
Nový kolega/kolegyňa bude mať na starosti zákazníkov na východnom Slovensku, dostane k dispozícii databázu existujúcich klientov a plnú podporu pri akvizičnej činnosti. Novému členovi tímu bude zabezpečená neustála podpora skúsenejších kolegov. Dostane prepracované know-how overené v praxi.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca v prosperujúcej spoločnosti, rodinná atmosféra,
- stabilný kolektív, nízka fluktuácia,
- motivujúce finančné ohodnotenie, 13. a 14. plat,
- služobné auto,
- 12 dní dovolenky navyše nad rámec ZP (1 deň voľna navyše/mesiac),
- posilňovňa, plaváreň, masáže,
- firemné akcie a teambuildingy, spoločné akcie aj s rodinou,
- viac sa dozviete na pracovnom pohovore.
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu. Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta.
Požiadavky na zamestnanca:
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni,
- komunikatívnosť, samostatnosť, zodpovednosť,
- priebojnosť, argumentačné schopnosti,
- organizačné zručnosti,
- tímový hráč.
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.