banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Executive assistant

Stále hľadajú

Binary Confidence s.r.o.

Bottova 2/A, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 10 €/hodina hrubého

Mzda môže byť prehodnotená v závislosti od skúseností kandidáta.

Úväzok

Práca na skrátený úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Asistent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme organizovaného/-ú asistenta/-ku, ktorý/-á bude poskytovať komplexnú administratívnu a osobnú podporu výkonnému manažérovi. Ideálny/-a kandidát/-ka bude schopný/-á zvládať širokú škálu úloh, od organizácie každodenných administratívnych záležitostí až po koordináciu rodinných a osobných aktivít.

Medzi Tvoje hlavné činnosti bude patriť:

  • Podpora výkonného manažéra: Organizácia kalendára, plánovanie a koordinácia stretnutí, rezervovanie miestností
  • Príprava a spracovanie dokumentov: Príprava podkladov na stretnutia, úprava prezentácií (PPT), zber dát a správa kľúčových dokumentov
  • Účasť na stretnutiach: Zastupovanie manažéra na vybraných stretnutiach, zber údajov a preposielanie reportov. Byť prvým kontaktným bodom pre návštevy a zamestnancov
  • Organizácia osobných záležitostí: Objednávanie a preberanie zásielok, pomoc s organizáciou v domácnosti a koordinácia opráv
  • Rodinná podpora: Organizovanie starostlivosti o dve deti, vybavovanie detských potrieb (pomôcky, oblečenie), hľadanie opatrovateľov, koordinácia detských krúžkov
  • Koordinácia s dodávateľmi: Komunikácia s opravármi, robotníkmi a ďalšími dodávateľmi služieb
  • Riešenie administratívnych úloh: Vybavovanie poistenia, povolení a iných administratívnych záležitostí
  • Riešenie e-mailovej komunikácie: Správa e-mailov a odpovedanie na dôležité správy v mene manažéra
  • Organizovanie cestovania: Nákup lístkov, leteniek, ubytovania
  • Ad hoc úlohy: Plnenie ďalších úloh podľa aktuálnych potrieb manažéra

Ponúkaný úväzok je flexibilný, v závislosti od dohody v rozsahu 50 % až 75 %, podľa možností uchádzača/uchádzačky.

Zamestnanecké výhody, benefity:

• Flexibilný pracovný čas

• Home Office

• Dodatočné dni dovolenky

• Občerstvenie v podobe ovocia a nápojov na pracovisku

• Multisport karta

• Narodeninový darček

• Teambuildingové aktivity a firemné oslavy

• Mladý dynamický tím, veľmi priateľská a neformálna atmosféra

• Príjemné a reprezentatívne pracovné prostredie Skypark Offices Bratislava

Informácie o výberovom konaní:
Vážime si všetky reakcie na pozíciu, kontaktovať však budeme iba vybraných kandidátov. Vopred ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Predchádzajúca skúsenosť na pozícii executive asistenta/-ky, alebo v podobnej administratívnej roli (preferované v IT firme)
  • Vynikajúce organizačné schopnosti a time management
  • Schopnosť riešiť problémy v dynamickom prostredí
  • Silné komunikačné schopnosti a asertívny prístup
  • Príjemné vystupovanie
  • Flexibilita, diskrétnosť a profesionálny prístup

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.