Executive assistant
Stále hľadajú
Binary Confidence s.r.o.
Bottova 2/A, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 10 €/hodina hrubého
Mzda môže byť prehodnotená v závislosti od skúseností kandidáta.
Úväzok
Práca na skrátený úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Asistent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme organizovaného/-ú asistenta/-ku, ktorý/-á bude poskytovať komplexnú administratívnu a osobnú podporu výkonnému manažérovi. Ideálny/-a kandidát/-ka bude schopný/-á zvládať širokú škálu úloh, od organizácie každodenných administratívnych záležitostí až po koordináciu rodinných a osobných aktivít.
Medzi Tvoje hlavné činnosti bude patriť:
- Podpora výkonného manažéra: Organizácia kalendára, plánovanie a koordinácia stretnutí, rezervovanie miestností
- Príprava a spracovanie dokumentov: Príprava podkladov na stretnutia, úprava prezentácií (PPT), zber dát a správa kľúčových dokumentov
- Účasť na stretnutiach: Zastupovanie manažéra na vybraných stretnutiach, zber údajov a preposielanie reportov. Byť prvým kontaktným bodom pre návštevy a zamestnancov
- Organizácia osobných záležitostí: Objednávanie a preberanie zásielok, pomoc s organizáciou v domácnosti a koordinácia opráv
- Rodinná podpora: Organizovanie starostlivosti o dve deti, vybavovanie detských potrieb (pomôcky, oblečenie), hľadanie opatrovateľov, koordinácia detských krúžkov
- Koordinácia s dodávateľmi: Komunikácia s opravármi, robotníkmi a ďalšími dodávateľmi služieb
- Riešenie administratívnych úloh: Vybavovanie poistenia, povolení a iných administratívnych záležitostí
- Riešenie e-mailovej komunikácie: Správa e-mailov a odpovedanie na dôležité správy v mene manažéra
- Organizovanie cestovania: Nákup lístkov, leteniek, ubytovania
- Ad hoc úlohy: Plnenie ďalších úloh podľa aktuálnych potrieb manažéra
Ponúkaný úväzok je flexibilný, v závislosti od dohody v rozsahu 50 % až 75 %, podľa možností uchádzača/uchádzačky.
Zamestnanecké výhody, benefity:
• Flexibilný pracovný čas
• Home Office
• Dodatočné dni dovolenky
• Občerstvenie v podobe ovocia a nápojov na pracovisku
• Multisport karta
• Narodeninový darček
• Teambuildingové aktivity a firemné oslavy
• Mladý dynamický tím, veľmi priateľská a neformálna atmosféra
• Príjemné a reprezentatívne pracovné prostredie Skypark Offices Bratislava
Informácie o výberovom konaní:
Vážime si všetky reakcie na pozíciu, kontaktovať však budeme iba vybraných kandidátov. Vopred ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca:
- Predchádzajúca skúsenosť na pozícii executive asistenta/-ky, alebo v podobnej administratívnej roli (preferované v IT firme)
- Vynikajúce organizačné schopnosti a time management
- Schopnosť riešiť problémy v dynamickom prostredí
- Silné komunikačné schopnosti a asertívny prístup
- Príjemné vystupovanie
- Flexibilita, diskrétnosť a profesionálny prístup
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.