banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Špecialista Správy zmlúv - Finálna kontrola

Menej ako 2 týždne

UniCredit Leasing Slovakia, a.s.

Šancová 1, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 300 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Základná)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

UniCredit Leasing Slovakia, as je univerzálnou spoločnosťou nebankového financovania so silným finančným zázemím renomovanej európskej bankovej skupiny UniCredit.
Je jedným z popredných hráčov na domácom trhu, stabilne umiestneným v rámci vrcholných pozícií už viac ako 20 rokov. Činnosť spoločnosti UniCredit Leasing Slovakia, a.s. vrátane činnosti dcérskych a sesterských spoločností, je sústredená do štyri ťažiskové oblasti – leasing osobných a úžitkových automobilov, leasing technológií a dopravných prostriedkov, leasing nehnuteľnosti a sprostredkovanie poistenia.

PREČO PRACOVAŤ PRÁVE PRE NÁS?

Pretože chcete využiť svoju doterajšiu prax, odovzdávať svoje vedomosti, ale tiež sa chcete aj niečo nové naučiť. Sme súčasťou medzinárodnej skupiny a ponúkame tak príležitosť kariérneho rastu, uplatníte u nás svoje skúsenosti, vlastné nápady a riešenia.

AKÁ BUDE VAŠA NÁPLŇ PRÁCE?

  • Spracovanie agendy zameranej na oblasť predfinancovania: napr. kontrola dokumentácie, kontrola podmienok schválenia, administratíva zmlúv, reporting, vystavovanie faktúr, príprava a výpočet odhadov úrokov, evidencia a riešenie reklamácii na zmluvách.

  • Spracovanie agendy zameranej na oblasť nehnuteľností: napr. riadne a predčasné ukončenie zmlúv, rekalkulácie leasingových splátok, reporting, príprava daňových priznaní k nehnuteľnostiam a súvisiace činnosti týkajúca sa DzN, elektronická archivácia celej súvisiacej dokumentácie, spracovanie poistných certifikátov a faktúr, správa pošty z dátovej schránky.
  • Ďalšie činnosti: kontrola, aktivácia a úhrada zložiek obchodných prípadov, schvaľovanie úhrad; aktívna komunikácia s klientami a inými útvarmi spoločnosti a riešenie požiadaviek a spolupráca na automatizáciách procesov.

IDEÁLNY KANDIDÁT MÁ

  • minimálne SŠ s maturitou
  • aspoň 1 rok praxe v oblasti administratívy
  • MS Office - word, excel užívateľ
  • nemá problém dodržiavať stanovené termíny v požadovanej kvalite
  • baví ho aktívne komunikovať
  • proklientský a tímový prístup

ČO VÁM PONÚKAME

  • zázemie stabilnej a renomovanej medzinárodnej spoločnosti
  • zaujímavú a rôznorodú prácu v príjemnom a modernom prostredí
  • prácu v priateľskom kolektíve
  • možnosť profesijného rozvoja
  • cafetéria systém, stravné lístky, narodeninové volno, sick-days, 4 dni regenerácie, zvýhodnené produkty UniCredit, ponuka rôznorodých workshopov a rozvojových aktivít a ďalšie

Zamestnanecké výhody, benefity:
Vzdelávacie kurzy, školenia
Firemné akcie
Bonusy/prémia
Zdravotné voľno
Možnosť home office
Flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby
Zvýhodnené pôžičky zamestnancom
Občerstvenie na pracovisku
Vlastna organizácia práce
Kafetéria
Zľava na firemné produkty/služby

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.