banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Service Desk Agent s IT skúsenosťami a nemčinou

Stále hľadajú

CANCOM Slovakia s.r.o.

Košice, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 500 € hrubého

od 1500€ gross, v závislosti od skúseností

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá), Nemčina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Informačné technológie, Servisný technik, IT/Technical Support Specialist


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Ako Service Desk Agent budeš prvým kontaktným bodom pre zákaznícke požiadavky prichádzajúce prostredníctvom telefónu, e-mailu alebo ticketovacieho systému.

Budeš poskytovať IT podporu 1. úrovne pre aktuálne aj budúce systémy, aplikácie a technológie a pomáhať interným aj externým používateľom v angličtine alebo nemčine.

Tvoj deň bude zahŕňať:
  • Riešenie incidentov: Pomoc používateľom pri základných IT problémoch.

  • Správu ticketov: Zaznamenávanie, aktualizáciu a sledovanie požiadaviek, aby všetko zostalo prehľadné.

  • Spoluprácu a eskaláciu: Úzka spolupráca s tímami 2. úrovne a ďalšími IT oddeleniami pri zložitejších prípadoch.

  • Technickú podporu: Využitie tvojich znalostí z oblasti ICT na poskytovanie riešení a efektívnu pomoc používateľom.
  • Prácu na zmeny: Čaká ťa flexibilný rozvrh, ktorý si tím plánuje spoločne tak, aby vyhovoval všetkým.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Parkovanie v Auparku alebo preplácanie cestovného lístka v Košiciach.
  • Možnosť pracovať z domu, aby si mohol/a lepšie zladiť prácu a osobný život.
  • Práca s moderným vybavením – ZBook, Microsoft Surface, Apple MacBook či iPhone.
  • Zábava na firemných akciách, športových aktivitách, pokerových večeroch a hrách s kolegami.
  • Zvýhodnený paušál pre blízkych
  • Bezplatné nápoje, ovocie a plne hradené stravné lístky.
  • MultiSport karta
  • Zamestnanecký program odporúčaní a vzdelávanie v Cancom Academy.
  • Poistenie pre prípad PN, interná cestovná agentúra a príspevok na dôchodkové sporenie.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Dobré komunikačné a organizačné zručnosti a proklientský prístup

  • Ochotu učiť sa nové veci v rýchlo sa meniacom IT prostredí

  • Základné povedomie o ITIL princípoch (výhodou)

  • Nemčina a angličtina na úrovni B1–B2+

  • 1–3 roky skúseností (alebo silný záujem) v IT podpore alebo riešení technických problémov

Výhodou je znalosť niektorých z nasledujúcich technológií:

  • Ticketovacie systémy (JIRA, Confluence, ServiceNow)

  • AVS, základy Linuxu

  • SQL Server, Azure Active Directory, O365

  • TCP/IP a bezpečnostné zásady

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.