Service Desk Agent s IT skúsenosťami a nemčinou
Stále hľadajú
CANCOM Slovakia s.r.o.
Košice, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 500 € hrubého
od 1500€ gross, v závislosti od skúseností
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá), Nemčina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Informačné technológie, Servisný technik, IT/Technical Support Specialist
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Ako Service Desk Agent budeš prvým kontaktným bodom pre zákaznícke požiadavky prichádzajúce prostredníctvom telefónu, e-mailu alebo ticketovacieho systému.
Budeš poskytovať IT podporu 1. úrovne pre aktuálne aj budúce systémy, aplikácie a technológie a pomáhať interným aj externým používateľom v angličtine alebo nemčine.
Tvoj deň bude zahŕňať:Riešenie incidentov: Pomoc používateľom pri základných IT problémoch.
Správu ticketov: Zaznamenávanie, aktualizáciu a sledovanie požiadaviek, aby všetko zostalo prehľadné.
Spoluprácu a eskaláciu: Úzka spolupráca s tímami 2. úrovne a ďalšími IT oddeleniami pri zložitejších prípadoch.
- Technickú podporu: Využitie tvojich znalostí z oblasti ICT na poskytovanie riešení a efektívnu pomoc používateľom.
- Prácu na zmeny: Čaká ťa flexibilný rozvrh, ktorý si tím plánuje spoločne tak, aby vyhovoval všetkým.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Parkovanie v Auparku alebo preplácanie cestovného lístka v Košiciach.
- Možnosť pracovať z domu, aby si mohol/a lepšie zladiť prácu a osobný život.
- Práca s moderným vybavením – ZBook, Microsoft Surface, Apple MacBook či iPhone.
- Zábava na firemných akciách, športových aktivitách, pokerových večeroch a hrách s kolegami.
- Zvýhodnený paušál pre blízkych
- Bezplatné nápoje, ovocie a plne hradené stravné lístky.
- MultiSport karta
- Zamestnanecký program odporúčaní a vzdelávanie v Cancom Academy.
- Poistenie pre prípad PN, interná cestovná agentúra a príspevok na dôchodkové sporenie.
Požiadavky na zamestnanca:
Dobré komunikačné a organizačné zručnosti a proklientský prístup
Ochotu učiť sa nové veci v rýchlo sa meniacom IT prostredí
Základné povedomie o ITIL princípoch (výhodou)
Nemčina a angličtina na úrovni B1–B2+
1–3 roky skúseností (alebo silný záujem) v IT podpore alebo riešení technických problémov
Výhodou je znalosť niektorých z nasledujúcich technológií:
Ticketovacie systémy (JIRA, Confluence, ServiceNow)
AVS, základy Linuxu
SQL Server, Azure Active Directory, O365
TCP/IP a bezpečnostné zásady
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.