banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Hľadáme skúseného asistenta vedúceho skladu - pridajte sa k nám a spolu budujme budúcnosť!

Včerajšie

EXACT Invest s. r. o.

Logistické centrum SIHOTPARK, 913 04 Chocholná - Velčice, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 330 € hrubého

Práca na živnosť, bližšie informácie budú poskytnuté osobne na pohovore

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Manažment, Vedúci skladu


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Budete pomáhať s vedením tímu, motivovať, hodnotiť a kontrolovať zamestnancov, aby sme spoločne dosiahli naše ciele.
  • Plánujete a kontrolujete technický stav skladu a techniky, aby všetko fungovalo bez problémov.
  • Organizujete inventúry, zodpovedáte za ich realizáciu a vyhodnotenie výsledkov, aby sme mali prehľad o našich zásobách.
  • Nastavujete a zlepšujete procesy s cieľom zvýšiť efektivitu a optimalizovať náklady, čo nám pomôže rásť.
  • Aktívne sledujete každodenné dianie v sklade a reagujete na potreby tímu.
  • Zodpovedáte za riešenie reklamácií, vratiek, poškodeného tovaru a odpisov, aby sme sa postarali o spokojnosť našich zákazníkov.
  • Vytvárate pracovné inštrukcie a postupy, zaškoľujete skladníkov na nové pracovné postupy, aby každý vedel, čo robiť.
  • Zabezpečujete dodržiavanie noriem a smerníc, BOZP pravidiel a legislatívnych požiadaviek, aby sme pracovali v bezpečnom prostredí.
  • Vykonávate operácie v systéme (ABRA): príjem objednávok, príprava expedičných listov, tvorba dodacích listov, kontrola skladových zásob a iné.
  • Kontrolujete expedície a dodávky k zákazníkom, v prípade potreby komunikujete s dodávateľmi a zákazníkmi, aby sme všetko dodali načas.
  • Preukaz VZV je nutnosť, ale v prípade potreby ho zabezpečí firma.
  • Typický deň na tejto pozícii zahŕňa riadenie tímu a kontrolu operácií v sklade, aby všetko prebiehalo hladko.
  • Pracovná doba je od pondelka do piatku, s možnosťou nadčasov v prípade potreby, aby sme splnili termíny.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Istota práce v rozrastajúcej sa spoločnosti, kde máte priestor na rast a rozvoj.
  • Možnosť parkovania automobilom priamo pred firmou, pričom zabezpečujeme aj dopravu pre zamestnancov.
  • Práca v dvojzmennej prevádzke, ktorá vám umožní lepšie si naplánovať váš čas.
  • Účasť na firemných akciách ako letná akcia a Vianočný večierok, kde sa môžete zabaviť s kolegami.
  • Strava zabezpečená priamo na pracovisku s výberom z 4 chutných jedál.
  • Zamestnanecké zľavy na sortiment, takže si môžete dopriať to najlepšie za výhodné ceny.

Informácie o výberovom konaní:
Kontaktovať budeme iba vypraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca:

  • ​Predchádzajúca skúsenosť na obdobnej pozícii so zodpovednosťou za riadenie skladu
  • Znalosť skladových procesov
  • Vodičský preukaz sk. B​
  • Analytické schopnosti
  • Inovatívny prístup
  • Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
  • Orientácia na výkon a výsledok
  • Schopnosť navrhovať riešenia pre rozvoj procesov
  • Dôslednosť a zmysel pre detail

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.