banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Manažér centrálnej správy

Končí sa zajtra

PARAPETROL a.s.

Nitra, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 300 € hrubého

Zverejnená mzda je dolná hradica, výška mzdy závisí od skúseností uchádzača, jeho prínosu pre spoločnosť, vlastnej iniciatívy.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Informačné technológie, Manažment, Administratívny pracovník, referent, Správca informačného systému, Technický manažér


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Náplňou práce Manažéra centrálnej správy bude:

  • správa informačného systému,
  • centrálna správa skladových kariet,
  • aktualizácia cenníkov v systéme na základe podkladov obchodného oddelenia,
  • nastavenie pravidelných reportov, štatistík a dashbordov na základe požiadaviek jednotlivých oddelení,
  • údržba eshopu - správa produktových stránok, cien a dostupnosti
  • komunikácia s programátormi pre potreby funkčnosti e-shopu,
  • sledovanie funkčnosti IS,
  • komunikácia s podporou prevádzkovateľa IS pri riešení problémov,
  • poskytovanie podpory a poradenstva pri využívaní IS,
  • navrhovanie riešení na zefektívnenie činnosti s cieľom zlepšenia produktivity a výkonu
  • identifikácia slabých miest v aktuálnych procesoch a podávanie návrhov na ich zlepšenie
  • centralizácia činností 
  • príprava návodov 
  • školenie nových ľudí

Zamestnanecké výhody, benefity:

motivačné odmeny za vlastnú iniciatívu a návrhy na zlepšenie procesov, odmeny za prípadné sprostredkovanie obchodu, ročné odmeny, príspevok do 3.piliera, možnosť kariérneho rastu, zamestnanecké zľavy na nákup z ponúkaného sortimentu, odmeny pri pracovných a životných jubileách, 

Požiadavky na zamestnanca:

  • systematickosť
  • zmysel pre detail
  • analytické myslenie
  • schopnosť samostatne navrhovať riešenia a zlepšenia
  • odolnosť voči stresu a multitasking
  • schopnosť viesť a koordinovať
  • komunikačné zručnosti a trzpezlivosť
  • znalosť Power BI - výhodou
  • znalosť práce v systéme BARIS/DREAMER - výhodou

Ideálny kandidát na túto pozíciu je analyticky zmýšľajúci a procesne orientovaný človek, ktorý vie efektívne pracovať s dátami, nastavovať a optimalizovať procesy a zároveň zvládne koordináciu činností naprieč viacerými oblasťami firmy. Potrebuje byť silný v dôslednosti, organizovanosti a komunikácii a mať orientáciu na výsledky aj používateľa (interného aj zákazníka cez e-shop).

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.