Odborná asistentka/asistent na oddelení Back office privátneho bankovníctva
Menej ako 2 týždne
J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Dvořákovo nábrežie, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 300 € hrubého
v závislosti od predchádzajúcich odborných skúseností kandidáta/kandidátky. Mzda je dvojzložková, rozdelená v pomere 70:30 (70% = základná mzda a 30% = osobné ohodnotenie zamestnanca, ktoré je priznané hneď odo dňa uzatvorenia pracovného pomeru zamestnanca + 2x ročne bonusy až do výšky 100% mzdy, ktoré sú vyplácané v nadväznosti na interné predpisy spoločnosti
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Klientský pracovník, Back office špecialista
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do nášho tímu odborných asistentov hľadáme spoľahlivú a zodpovednú kolegyňu/kolegu so vzťahom k administratívnej práci, záujmom pôsobiť v oblasti privátneho bankovníctva a chuťou pracovať na svojom odbornom raste.
Čo bude Vašou náplňou práce?
- príprava a spracovanie zmluvnej dokumentácie pre klientov privátneho bankovníctva;
- evidencia a pravidelná aktualizácia údajov súvisiacich s prevádzkou úseku privátneho bankovníctva;
- komplexné administratívne spravovanie pridelenej agendy súvisiacej s klientmi J&T Banky SR;
- komunikácia a spolupráca so všetkými odbormi a oddeleniami v rámci banky pri riešení úloh zadaných vedúcim oddelenia Back office privátneho bankovníctva;
- vedenie agendy súvisiacej s akvizičnou činnosťou privátnych bankárov;
- concierge - rezervácie hotelov, reštaurácií, vstupeniek na športové a kultúrne udalosti pre klientov privátneho bankovníctva;
- po stránke administratívnej, organizačnej a technickej zabezpečovanie marketingových a propagačných materiálov a zodpovednosť za ich aktualizáciu v spolupráci s marketingovým oddelením;
- zabezpečovanie komplexnej administratívnej, organizačnej a technickej podpory pracovnému tímu privátneho bankovníctva;
Zamestnanecké výhody, benefity:
Ponúkame Vám perspektívnu a stabilnú prácu v dynamickej spoločnosti s možnosťou odborného rastu, individuálnym prístupom, príjemné pracovné prostredie pri Dunaji a množstvom zaujímavých benefitov ako napríklad:
- týždeň dovolenky navyše;
- 5 dní platených sick days;
- 5 dní platených whatever days;
- príspevok zamestnávateľa vo výške 400,- € ročne na zdravotnú starostlivosť v zmysle interných predpisov;
- príspevok zamestnávateľa do výšky 1. 200,- eur ročne na kúpu zamestnaneckého investičného produktu;
- príspevok zamestnávateľa do výšky 400,-€ ročne na nákup tovarov a služieb v rámci platformy cafeteria UP;
- odborné vzdelávanie;
-príspevok na stravovanie plne hradený zamestnávateľom;
-20% zľavu na vstupenky na vybrané predstavenia Slovenského národného divadla;
- zvýhodnené bankové produkty;
- zamestnanecká knižnica;
- teambuildingové aktivity zamerané na šport, kultúru, umenie a pod.
Informácie o výberovom konaní:
Prosíme uchádzačov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesijné životopisy posielali v slovenskom jazyku. Kontaktovať a následne na pohovor budeme pozývať iba tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané kritériá. Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme im veľa pracovných, ale aj osobných úspechov. Po skončení výberového konania nebudú životopisy naďalej archivované.
Prajeme veľa šťastia vo výberovom konaní.
Požiadavky na zamestnanca:
Od nášho nového kolegu/kolegyne budeme očakávať:
- pri SŠ vzdelaní prax na obdobnej pracovnej pozícii v oblasti back office v bankovej inštitúcii minimálne 2 roky;
- pri VŠ vzdelaní ekonomického zamerania je predchádzajúca prax výhodou, nie však podmienkou;
- znalosť bankových produktov a celkového chodu bankovej prevádzky bude veľkou výhodou;
- komunikatívnu znalosť anglického jazyka;
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti;
- proklientskú orientáciu;
- flexibilitu a ochotu;
- diskrétnosť;
- precíznosť, zodpovednosť a samostatnosť;
- chuť neustále sa vzdelávať v oblasti investičného bankovníctva
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.