banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Odborná asistentka/asistent na oddelení Back office privátneho bankovníctva

Menej ako 2 týždne

J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky

Dvořákovo nábrežie, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 300 € hrubého

v závislosti od predchádzajúcich odborných skúseností kandidáta/kandidátky. Mzda je dvojzložková, rozdelená v pomere 70:30 (70% = základná mzda a 30% = osobné ohodnotenie zamestnanca, ktoré je priznané hneď odo dňa uzatvorenia pracovného pomeru zamestnanca + 2x ročne bonusy až do výšky 100% mzdy, ktoré sú vyplácané v nadväznosti na interné predpisy spoločnosti

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Klientský pracovník, Back office špecialista


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho tímu odborných asistentov hľadáme spoľahlivú a zodpovednú kolegyňu/kolegu so vzťahom k administratívnej práci, záujmom pôsobiť v oblasti privátneho bankovníctva a  chuťou pracovať na svojom odbornom raste.

Čo bude Vašou náplňou práce?

- príprava a spracovanie zmluvnej dokumentácie pre klientov privátneho bankovníctva;

- evidencia a pravidelná aktualizácia údajov súvisiacich s prevádzkou úseku privátneho bankovníctva;

- komplexné administratívne spravovanie pridelenej agendy súvisiacej s klientmi J&T Banky SR;

- komunikácia a spolupráca so všetkými odbormi a oddeleniami v rámci banky pri riešení úloh zadaných vedúcim oddelenia Back office privátneho bankovníctva;

- vedenie agendy súvisiacej s akvizičnou činnosťou privátnych bankárov;

- concierge - rezervácie hotelov, reštaurácií, vstupeniek na športové a kultúrne udalosti pre klientov privátneho bankovníctva;

- po stránke administratívnej, organizačnej a technickej zabezpečovanie marketingových a propagačných materiálov a zodpovednosť za ich aktualizáciu v spolupráci s marketingovým oddelením;

- zabezpečovanie komplexnej administratívnej, organizačnej a technickej podpory pracovnému tímu privátneho bankovníctva;

Zamestnanecké výhody, benefity:

Ponúkame Vám perspektívnu a stabilnú prácu v dynamickej spoločnosti s možnosťou odborného rastu, individuálnym prístupom, príjemné pracovné prostredie pri Dunaji a množstvom zaujímavých benefitov ako napríklad:


- týždeň dovolenky navyše;

- 5 dní platených sick days;

- 5 dní platených whatever days;

- príspevok zamestnávateľa vo výške 400,- € ročne na zdravotnú starostlivosť v zmysle interných predpisov;

- príspevok zamestnávateľa do výšky 1. 200,- eur ročne na kúpu zamestnaneckého investičného produktu;

-  príspevok zamestnávateľa do výšky 400,-€ ročne na nákup tovarov a služieb v rámci platformy cafeteria UP;

- odborné vzdelávanie;

-príspevok na stravovanie plne hradený zamestnávateľom;

-​20% zľavu na vstupenky na vybrané predstavenia Slovenského národného divadla​;

- zvýhodnené bankové produkty;

- zamestnanecká knižnica;

- teambuildingové aktivity zamerané na šport, kultúru, umenie a pod.

Informácie o výberovom konaní:
Prosíme uchádzačov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesijné životopisy posielali v slovenskom jazyku. Kontaktovať a následne na pohovor budeme pozývať iba tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané kritériá. Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme im veľa pracovných, ale aj osobných úspechov. Po skončení výberového konania nebudú životopisy naďalej archivované.
Prajeme veľa šťastia vo výberovom konaní.

Požiadavky na zamestnanca:

Od nášho nového kolegu/kolegyne budeme očakávať:

- pri SŠ vzdelaní prax na obdobnej pracovnej pozícii v oblasti back office v bankovej inštitúcii minimálne 2 roky;
- pri VŠ vzdelaní ekonomického zamerania je predchádzajúca prax výhodou, nie však podmienkou;
- znalosť bankových produktov a celkového chodu bankovej prevádzky bude veľkou výhodou;
- komunikatívnu znalosť anglického jazyka;
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti;
- proklientskú orientáciu;
- flexibilitu a ochotu;
- diskrétnosť;
- precíznosť, zodpovednosť a samostatnosť;
- chuť neustále sa vzdelávať v oblasti investičného bankovníctva

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.