banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Odborný manažér komunitného centra

Menej ako 2 týždne

Armáda spásy na Slovensku

Bratislavská 74/32, Galanta, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 336 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské II. stupňa

Jazyky

Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Zdravotníctvo a sociálna starostlivosť, Sociálny pracovník


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


v spolupráci s Poskytovateľom služieb nastavuje smerovanie činnosti v súlade s potrebami obce, komunity a  užívateľov sociálnych služieb;

zodpovedá za odborné poskytovania sociálnych služieb, aby bolo zaistené plnenie cieľov a dodržiavanie Štandardov kvality Komunitného centra

odborne koordinuje celú činnosť komunitného centra, organizačne a obsahovo zabezpečuje činnosti a aktivity;

zabezpečuje mapovanie potrieb v obci alebo v častiach obce, na ktorú má dosah, zodpovedá za krátkodobé a dlhodobé plánovanie služieb, aktivít a činností, ako aj rozvoj komunitného centra;

monitoruje a zhodnocuje poskytované odborné činnosti, iné činnosti a aktivity komunitného centra z hľadiska napĺňania potrieb užívateľov;

pripravuje a realizuje nové formy sociálnych služieb a sociálnej práce;

získava základné údaje od užívateľa pre posúdenie jeho sociálnej situácie;

poskytuje sociálne poradenstvo užívateľom a ich rodinným príslušníkom, v ďalších oblastiach činnosti sa riadi profilom činnosti odborného pracovníka;

konzultuje so špecialistami z oblasti psychológie, psychiatrie, odborného a špeciálneho lekárstva a inými špecialistami podľa potreby;

spolupracuje s relevantnými inštitúciami pri analýze a riešení sociálnej situácie užívateľa, vytvára a udržuje strategické partnerstvá a korektné vzťahy s jednotlivcami, organizáciami a inštitúciami (obec, terénni sociálni pracovníci, ÚPSVaR, vzdelávacie inštitúcie a mnohé ďalšie);

priebežne mapuje relevantných aktérov siete krízovej intervencie na komunitnej úrovni (najmä sociálne služby krízovej intervencie – ďalej len „SSKI“), iných poskytovateľov sociálnych služieb, škôl a školských zariadení, polície, úrady práce, sociálnych vecí a rodiny (ďalej len „ÚPSVaR“), zdravotných služieb, potenciálnych zamestnávateľov atď.) v súlade s potrebami komunitného centra; analyzuje silné a slabé miesta siete krízovej intervencie v danej lokalite (ako vyzerá sieť aktérov pomoci v oblasti SSKI, čo v danej oblasti funguje resp. nefunguje, či pokrýva existujúca sieť všetky potreby cieľovej skupiny SSKI, či existujú v tejto sieti nejaké partnerstvá atď.); v spolupráci s komunitným pracovníkom vytvára na základe zistení lokálnu stratégiu sieťovania (akým témam sa venovať, akým spôsobom, kedy a prečo), oslovuje aktérov siete, realizuje stretnutia na potrebné témy (vystupovať v roli iniciátora a/alebo organizátora a/alebo facilitátora a/alebo poskytovateľa informácií atď.); podporuje vytvorenie partnerstva na účel realizácie projektov alebo programov na predchádzanie vzniku alebo zmiernenie nepriaznivých sociálnych situácii fyzických osôb alebo na riešenie týchto situácii a projekty alebo programy komunitnej práce v zmysle § 4 Zákona o sociálnych službách; podporuje rozvoj inovatívnych a preventívnych aktivít/odborných činností a sociálnych služieb pre cieľové skupiny SSKI prostredníctvom aktívnej účasti na stretnutiach ku komunitnému plánovaniu, na rokovaniach so samosprávou v predmetnej oblasti atď.;

je zodpovedný za propagáciu odborných činností a aktivít komunitného centra a spolupracuje s médiami;

zodpovedá za administratívu, súvisiacu s činnosťou komunitného centra, za vedenie evidencie užívateľov;

je pripravený byť neformálnym mediátorom prípadných konfliktov;

pripravuje a vedie pravidelné porady zamestnancov komunitného centra;

zúčastňuje sa pravidelných porád s príslušným regionálnym koordinátorom a vykonáva iné (doplnkové) činnosti, ktoré vyplynú z aktuálnych potrieb počas realizácie NP TSP KC.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Služobný telefón, Služobný notebook, Služobné auto, Holiday bonus, Príspevok zamestnávateľa do 3. piliera

Informácie o výberovom konaní:
Výberové konanie sa uskutoční 24.11.2025 osobným pohovorom.
Prípadné otázky zodpovieme na tel. čísle 0940438130

• podpísaný štruktúrovaný životopis uchádzača (CV) vo formáte Europass,
• doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
• potvrdenie o návšteve školy (ak je relevantné; musí obsahovať najmä nasledujúce informácie: názov a sídlo školy, školský rok a študijný odbor),
• doklady potvrdzujúce odbornú spôsobilosť, resp. prax,
• uchádzač môže predložiť aj odporúčania alebo pracovné hodnotenia od predchádzajúceho zamestnávateľa alebo od organizácií, pre ktorých v minulosti pracoval,
• informáciu o dostupnosti materiálno-technického vybavenia umožňujúce video pohovor (ak je relevantné),
• súhlas s vytvorením audio záznamu, v prípade video pohovoru.

Požiadavky na zamestnanca:


  • empatia, flexibilita, schopnosť zvládať náročné situácie spojené s výkonom povolania, schopnosť kooperácie a vedenia tímu, komunikačné zručnosti, schopnosť alternatívnymi formami riešiť konflikty, motivácia pre prácu vo vylúčených komunitách/lokalitách, schopnosť ostať neutrálny, schopnosť rozpoznať konflikt záujmov a ďalšie;

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.