banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Purchasing & Office Manager

Stále hľadajú

NetCore j.s.a.

Garbiarska 2, Košice, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 400 € hrubého

Finálna mzda závisí od typu zmluvy a od skúseností vybraného kandidáta

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Slovenčina (Pokročilá), Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Asistent, Office manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

​Sme originál slovenská softvérová firma. Keďže nemáme v zahraničí nijakú materskú spoločnosť, všetko, čo robíme – vývoj, podpora, rast aj predaj produktov – robíme odtiaľto. Máme vlastný produkt, ktorý predávame celosvetovo - Unimus. Naše riešenie pre automatizáciu a správu sietí používajú firmy všetkých veľkostí – od malých lokálnych sietí, cez dátové centrá a telco operátorov, až po známe spoločnosti mimo IT sveta. Veci robíme tak, aby dávali zmysel nielen dnes, ale aj o pár rokov.

Čomu sa budeš venovať

  • Zabezpečovať plynulý chod officu — od objednávania kancelárskych potrieb, cez nákup potravín, snackov a drogérie, až po starostlivosť o pohodlie a príjemné pracovné prostredie pre kolegov.

  • Komunikovať s dodávateľmi a správcami budovy — riešiť bežnú prevádzku, drobné opravy, poruchy, klimatizáciu a dohadovať servisné kontroly.

  • Spravovať pokladňu a drobné hotovostné výdavky, posielať doklady a faktúry účtovnému oddeleniu.

  • Zabezpečovať vybavenie pracovných miest — objednávanie hardvéru, stoličiek, klávesníc podľa požiadaviek zamestnancov.

  • Organizovať firemné aktivity a benefity ako sú Burrito Fridays alebo objednanie masáží do officu.

  • Podieľať sa na príprave konferencií — zabezpečenie ubytovania, leteniek, transferov a technického vybavenia.

  • Zabezpečovať marketingové materiály — komunikácia s reklamnou agentúrou, objednávanie vizitiek, bannerov, tričiek a ďalších propagačných predmetov.

Čo od teba očakávame

  • Plynulú angličtinu (písomnú aj ústnu)

  • Dobré organizačné schopnosti

  • Výborné komunikačné zručnosti

  • Spoľahlivosť

  • Skúsenosti s nákupom

  • Skúsenosti s office managementom

  • Aktívny vodič (skupina B)​

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Stock options – podiel na firme, ktorú pomáhaš budovať

  • Interná alebo externá spolupráca – formu vieme doladiť podľa situácie

  • Extra dni voľna – medzi Vianocami a Novým rokom si môžeš užiť extra dni dovolenky

  • Vzdelávanie podľa vlastného výberu – školenie, kniha, kurz? Možností je veľa

  • Burrito Fridays – áno, každý piatok burritká platené firmou

  • Teambuildingy – také na ktoré sa teší celý tím aj s rodinami a to aspoň 4x ročne

  • VR, šípky a stolný futbal – hrávame denne a sem-tam si dáme aj turnaj

  • Masáže v kancelárii – lebo 8 hodín v práci vie byť náročných

  • Sprcha a šatňa – ak obľubuješ ranný beh alebo prídeš na bajku, budeš to milovať

  • Pet-friendly office – ak ti pes asistuje pri práci, pokojne ho vezmi so sebou

  • Sabbatical po 3 rokoch – recharge bez výčitiek

  • a okrem toho všetkého u nás samozrejme aj zaparkuješ

Informácie o výberovom konaní:
1. Krátky telefonát, aby sme sa zoznámili
2. Osobný pohovor, kde sa porozprávame o tvojich skúsenostiach a o našom tíme

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.