banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Referent/ka nákupu

Menej ako 2 týždne

LIND MOBLER SLOVAKIA, s.r.o.

Priemyselná 2002/6, Krupina, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 300 - 1 500 € hrubého

Výška základnej mzdy závisí od kvalifikácie a skúseností uchádzača. + Prémie do výšky 15% zo základnej mesačnej mzdy + Odmena za dochádzku 0,45€ / 0,90€ za odpracovanú hodinu

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Obchod, Administratívny pracovník, referent, Nákupca


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Zabezpečenie nákupu požadovaných služieb, surovín a materiálu v stanovenom termíne a v súlade s internými predpismi a smernicami.

• Zodpovednosť za realizáciu nákupných procesov v oblasti nevýrobného materiálu
• Vyhľadávanie a výber dodávateľov podľa ceny, kvality a dodávkového servisu, príprava podkladov pre centrálny nákup

• Objednávanie výrobného materiálu pre zverené materiálové skupiny od dodávateľov vybratých strategickým nákupcom:

    - Objednanie materiálu podľa výrobného plánu

    - Kontrola stavu objednávok, korekcie systému podľa potvrdených dátumov, sledovanie plnenia objednávok

    - Zabezpečenie prepravy materiálu od dodávateľa

    - Komunikácia s dodávateľom a strategickým nákupom v prípade problémov

    - Informovanie o výrobných zákazkách ohrozených nedodaním materiálu

• Komunikácia so skladom ohľadom plánovaných dodávok

• Riešenie reklamácií

• Kontrola dodacích listov s príjemkou a odsúhlasovanie faktúr
• Telefonická a mailová komunikácia s dodávateľmi v tuzemsku aj zahraničí
• Spracovávanie a odosielanie štatistických zisťovaní týkajúcich sa nákupu- INTRASTAT
• Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými oddeleniami a výrobnými závodmi s cieľom pripraviť a optimalizovať nákupné rozhodnutia
• Vedenie a vyhodnocovanie prehľadov objednávaných tovarov podľa sortimentu a dodávateľov
• Správa agendy nákupných dokladov a zabezpečenie ich archivácie, archivácia interných dokladov, dokumentov a štatistík


Pracovná doba: 7.00h - 15.30h

Zamestnanecké výhody, benefity:

Ročná odmena v závislosti od hospodárskeho výsledku firmy

Vernostná odmena podľa odpracovaných rokov

Príspevok na nápojové automaty

Príspevok na masáže 2x za mesiac

Príspevok na dopravu podľa km

Zvýhodnené stravovanie

Zľavy na vyrábané produkty

Bezplatné jazykové kurzy

Odborné školenia

Firemné akcie pre zamestnancov

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme všetkým, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky a prejavili o pracovnú pozíciu svoj záujem. Spätne kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Výberové konanie prebieha formou osobného pohovoru.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Angažovanosť, sústredenosť, precíznosť
  • Odolnosť voči stresu
  • Schopnosť tímovej spolupráce
  • Komunikačné schopnosti
  • Analytické myslenie
  • Schopnosť vedenia jednaní s obchodnými partnermi

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.