banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívny špecialista / Administratívna špecialistka pre zákazníkov s nemčinou – plat od 1800 eur! Aj pre absolventov!

Stále hľadajú

Talent Solutions, s.r.o.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 800 € hrubého

Od 1800 eur - skutočná mzda môže byť navýšená vzhľadom na skúsenosti a vedomosti kandidáta.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Pokročilá), Nemčina (Pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Cestovný ruch, gastro, hotelierstvo, Bankovníctvo, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Zákaznícka podpora, Administratívny pracovník, referent, Predajca leteniek/zájazdov, Referent platobných kariet, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista podpory zákazníkov


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Ste expert v komunikácii, kde súčasťou je aktívna znalosť v nemčine a angličtine? Ak uvažujete o kariérnej zmene alebo hľadáte novú výzvu, táto ponuka, obsadzovaná našim medzinárodným klientom, je pre VÁS ako stvorená!

Čo vás na tejto pozícii čaká?
Spracovanie sťažností a požiadaviek zákazníkov
Zodpovednosť za spracovanie objednávok a faktúr
Správa dokumentácie - mailová, telefonická a portálová
Komunikácia so zákazníkom cez online platformy
Spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
Pomoc pri zaškolení nových kolegov
Podpora pri testovaní a zavádzaní nových nástrojov

Zamestnanecké výhody, benefity:
- Ročný bonus
- Flexibilná pracovná doba
- Príspevok na vzdelávanie a študijné materiály
- Príspevok na stravovanie nad rámec zákona
- Príspevok do 3.piliera / DDS
- Príspevok na dochádzanie alebo parkovacie miesto
- 3 dni dovolenky naviac
- MultiSport karta
- Referral program
- Práca v prestížnej medzinárodnej spoločnosti
- Možnosť profesionálneho rastu a kariérneho rozvoja
- Atraktívne platové ohodnotenie

Požiadavky na zamestnanca:

Vysokoškolské vzdelanie – z oblasti obchodu, ekonomiky - výhodou
Skúsenosť so zákazníckym servisom a administráciou - výhodou
Plynulá komunikácia v slovenskom, nemeckom a anglickom jazyku
Znalosť MS Office
Analytické a organizačné schopnosti
Odolnosť voči stresu, samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita a proaktívny prístup

O firme
Medzinárodná spoločnosť

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.