banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Office Manager

Stále hľadajú

Kharisma, s. r. o.

Plynárenská, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 8,50 €/hodina hrubého

Predpokladaný mesačný rozsah práce: 80 hodín

Zmluva

Dohoda o vykonaní práce

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Slovenčina (Pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Dá sa povedať, že ťa čaká z každého rožka troška:

  • Vykonávanie administratívnej práce
  • Komunikácia s klientmi (e-mailová, telefonická)
  • Príprava podkladov pre účtovníctvo a mzdy
  • Spracovávanie a tvorba objednávok, interných dokladov, finančných reportov, zmlúv
  • Komunikácia v rámci tímu, HR
  • Mať pod palcom všetko čo sa týka office-u
  • Vykonávanie rôznorodých úloh podľa aktuálnych požiadaviek a potrieb.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Možnosť flexibilného pracovného času
  • Priestor rozvíjať svoje zručnosti v špecifických oblastiach zabezpečovania chodu firmy
  • Možnosť účasti na eventoch rôzneho druhu
  • Tým, že sme butiková agentúra, máš možnosť nahliadnuť do rôznorodých činností a dá ti to veľa do budúcich zamestnaní. Máš u nás prístup k širokému záberu činností - od organizovania teambuildingov po admin záležitosti, komunikáciu s právničkou, účtovníčkou, klientmi agentúry, dodávateľmi...

Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu prosíme o:
1. Zaslanie životopisu v slovenskom jazyku na e-mail asistent@kharisma.sk
2. Priloženie fotografie priamo v životopise
3. Ak máte výsledky Gallup testu, budeme radi, ak nám ich zašlete. Ak nie, vyplňte, prosím, Emiero test a pošlite nám jeho výsledky – radi vás spoznáme aj touto cestou.

Nezabudnite nám napísať, čo je vašou motiváciou pracovať pre našu agentúru a prečo si myslíte, že ste vhodný/á kandidát/ka na uvedenú pozíciu.

Radi by sme ešte upozornili, že v rámci tejto pozície nebudete vykonávať PR a marketingovú prácu. Preferujeme uchádzača so vzdelaním zameraným na ekonómiu, manažment alebo financie.

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem.

Požiadavky na zamestnanca:

  1. Si komunikatívny typ – vieš byť kamoš/kamoška s kolegami, ale aj vybaviť, čo treba

  2. Máš rád/rada poriadok – najmä v papieroch a dokladoch

  3. Vieš si zorganizovať čas a úlohy tak, aby ti nič neušlo

  4. Nebojíš sa zdvihnúť telefón a zavolať, keď je to potrebné

  5. Excel ti nie je cudzí a vieš si predstaviť pracovať aj s faktúrami alebo účtovníctvom (nemusíš byť expert, stačí chuť učiť sa)

  6. Si zodpovedný/zodpovedná a dá sa na teba spoľahnúť

  7. Stíhaš školu, život aj prácu – máš dobrý time management

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.