Office Manager
Stále hľadajú
Kharisma, s. r. o.
Plynárenská, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 8,50 €/hodina hrubého
Predpokladaný mesačný rozsah práce: 80 hodín
Zmluva
Dohoda o vykonaní práce
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Slovenčina (Pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Dá sa povedať, že ťa čaká z každého rožka troška:
- Vykonávanie administratívnej práce
- Komunikácia s klientmi (e-mailová, telefonická)
- Príprava podkladov pre účtovníctvo a mzdy
- Spracovávanie a tvorba objednávok, interných dokladov, finančných reportov, zmlúv
- Komunikácia v rámci tímu, HR
- Mať pod palcom všetko čo sa týka office-u
- Vykonávanie rôznorodých úloh podľa aktuálnych požiadaviek a potrieb.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Možnosť flexibilného pracovného času
- Priestor rozvíjať svoje zručnosti v špecifických oblastiach zabezpečovania chodu firmy
- Možnosť účasti na eventoch rôzneho druhu
- Tým, že sme butiková agentúra, máš možnosť nahliadnuť do rôznorodých činností a dá ti to veľa do budúcich zamestnaní. Máš u nás prístup k širokému záberu činností - od organizovania teambuildingov po admin záležitosti, komunikáciu s právničkou, účtovníčkou, klientmi agentúry, dodávateľmi...
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu prosíme o:
1. Zaslanie životopisu v slovenskom jazyku na e-mail asistent@kharisma.sk
2. Priloženie fotografie priamo v životopise
3. Ak máte výsledky Gallup testu, budeme radi, ak nám ich zašlete. Ak nie, vyplňte, prosím, Emiero test a pošlite nám jeho výsledky – radi vás spoznáme aj touto cestou.
Nezabudnite nám napísať, čo je vašou motiváciou pracovať pre našu agentúru a prečo si myslíte, že ste vhodný/á kandidát/ka na uvedenú pozíciu.
Radi by sme ešte upozornili, že v rámci tejto pozície nebudete vykonávať PR a marketingovú prácu. Preferujeme uchádzača so vzdelaním zameraným na ekonómiu, manažment alebo financie.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem.
Požiadavky na zamestnanca:
Si komunikatívny typ – vieš byť kamoš/kamoška s kolegami, ale aj vybaviť, čo treba
Máš rád/rada poriadok – najmä v papieroch a dokladoch
Vieš si zorganizovať čas a úlohy tak, aby ti nič neušlo
Nebojíš sa zdvihnúť telefón a zavolať, keď je to potrebné
Excel ti nie je cudzí a vieš si predstaviť pracovať aj s faktúrami alebo účtovníctvom (nemusíš byť expert, stačí chuť učiť sa)
Si zodpovedný/zodpovedná a dá sa na teba spoľahnúť
Stíhaš školu, život aj prácu – máš dobrý time management
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.